Jump to content

ggobi

Super Membru
  • Content Count

    526
  • Joined

  • Last visited

About ggobi

  • Rank

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Honda XR650R

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet,MZ ETZ,Suzuki SV,XR650
  • Interests
    muzici,fiare,munti,pesteri

Recent Profile Visitors

937 profile views
  1. urcare pe la Lutu Rosu Pauza la sipote Baiului + o pizza in Azuga si gata....
  2. Salutari. Din intamplare, e careva liber si cu chef de tras o poza la munte maine ? s-au conturat niste date: 7.30 MOL Otopeni, detinatie Mt Grohotis, track dificultate medie, 2 x XR650R
  3. Daca te obisnuiesti sa tii bicla fara sa pui picioare jos eu zic ca poate fi de folos si la moto. La moto incepe sa conteze greutatea dupa ce ai inclinat-o 5-10 grade fata de verticala, dar ca sa o tii verticala nu trebuie mare forta, ci numai simt al echilibrului si forte de echilibrare mici aplicate la timp, asta se dezvolta la fel si pe bicla. Mie imi este mai greu sa tin bicla verticala pe loc decat sa tin moto, cred ca greutatea mare a moto ajuta la asta ca are inertie si pleaca mai greu de la verticala.
  4. Salutari. Am de o vreme niste vise erotice cu o Africana non DCT; cautand oferte second, pare sa fie un mare val de popor care are la vanzare mobre cu km relativ putini in zona 9000-1000 eur. (aprox 500 oferte AT vs aprox 50 oferte 12GS ADV care sunt si considerabil mai vechi si cu mai multi km declarati). Care pot fi dezamagirile legate de AT ? Am cautat prin lume, am gasit unul care se plangea de suspensii, dar cred ca era prea pretentios comparativ cu marea masa de cumparatori de Africana; altii ziceau de spite ca se corodeaza prematur. in rest.. nimic...
  5. imi trebuie rezistenta la apa la modul ca dupa 2 ani sa nu gasesc articulatia unsa cu vaselina aia uscata, ruginita si cu rolele rulmentilor sparte. Articulatia are simeringuri si niste capace de protectie, se pare destul de ineficiente.
  6. Salut. Am pus ultima oara Yacco Graisse Marine ( teoretic ultra-rezistenta la apa) la rulmentii de la bascula, din pacate in doi ani s-au facut praf la propriu. Cu alte vaseline rezistente la apa pe care le-ati folosit, la cat timp ati desfacut sa gresati si cum s-au comportat? Pare ca o sa trebuiasca sa ma organizez sa demolez toata mobra cel putin o data pe an...
  7. Nu aveti voie la Curmatura cu mobrele, e in Parcul national Piatra Craiului. Pe jos sau cu bicla se poate intra pe prapastiile Zarnestilor si undeva dupa vreo 3 km prin canion se face un drum in dreapta pe unde urca rangerii cu atv-uri; intratul cu motorizate dupa bariera de la Prapastii se premiaza cu 5000 lei. Se mai poate intra dinspre pestera Dambovicioara / cabana Brusturet / Valea seaca a Pietrelor/ La Table, dar la fel premiu pentru moto in parc national daca treci de bariera de la Brusturet - astea toate sunt trasee ultra faine pentru MTB.
  8. Pentru multi poate e o mare plictiseala o plimbare pe Tabla Butii, cum zicea un amic - plictiseala pe forestier, pentru mine ramane genul de tura perfecta - o combinatie de curbe pe asfalt, viteza pe macadam si incercari de trecut prin locuri mai dificile. Amicul pomenit nu are complet dreptate, plictiseala pe forestier dispare odata cu cresterea vitezei pana la limita fiecaruia, dar cu riscuri mult mai mari decat joaca pe urcari in padure. @Alex Poate parea exagerat, dar pentru inceput poti sa te joci cam asa cand ai timp. Inveti si control fin al ambreiajului si acceleratiei (vezi si unde trebuie sa "prinda" maneta de ambreiaj ca sa nu-ti oboseasca mana). Pas 2, niste 8-uri in picioare la viteza mica si cat mai stranse posibil. Chiar si la mers obisnuit prin oras, poti invata echilibrare doar amanand cat mai mult luatul piciorului din scarita cand opresti la semafor. Poate vom face intr-o zi traseul (traseele) in continuarea urcarii spre Tataru, primii metri i-am dovedit
  9. S' cam nemers anu' asta, ar fi o idee constructiva. Daca nu ne blocam in zapada poate ajungem mai la nord pe Tatarutu. Vedem maine meteo pentru 27. Da' plecare din B. pe la vreo 8 macar.
  10. sa ma bag in seama aiurea: din putina mea experienta la mers cu necunoscuti , pe meleagurile noastre nu se merge in grup ci numai impreuna. grup am vazut doar la cluburi si mi s-a parut cam periculos si foarte plicticos. in principiu e decent sa ai oarecare grija de coechipieri, dar in real fiecare raspunde pentru el insusi.
  11. Cred ca (si) eu ma incadrez la "nici gratis" :), dar fara nici o intentie de rasini... Motive concrete: nu are puterea necesara ca sa ma scoata din diverse, nu ma aude otomobilistu' adormit - am mers cateva zile cu Burgman de 200 prin oras si m-am simtit cam in pericol comparativ cu XRR, care are puterea si subtirimea necesare pentru strecurat prin oras, si e destul de linistita ca sa nu fie coca, dar destul de zgomotoasa ca sa trezeasca adormitii. Daca mai compar si posibilitatile de trecut gropi, sine de tramvai, borduri, scuterul pierde la mare distanta. Si pozitia pe B 200 e naspeta pentru mine, la drum lung chiar am ajuns sa stau pe locul pasagerului ca sa ma simt OK.
  12. Am dat toba finala la SRZ si au vacsit-o bajetii cu un smac negru mat, cica ceramic. In maxim 2 luni era sarit smacul in nenumarate locuri, practic un dezastru. Lenea m-a oprit sa le dau si galeriile de evacuare, alea s-ar fi exfoliat probabil in minutul 2, tinand cont ca sunt mult mai calde si stropite de apa. Dupa experimentul cu SRZ am incercat sa cromez toba si galeriile (lenea-i sfanta, de ce oare nu am ascultat de ea) la un nea bratu, toba a ramas acceptabila pentru un enduro ca al meu , galeriile s-au impuscat dezastruos in primele 5 minute de mers, arata acum de cosmar.
  13. Scuze, s-aiurit. Husvarna 701, nu Husaberg7... https://www.husqvarna-motorcycles.com/enduro/701-enduro/
  14. XT660Z Ténéré, F650 GS Dakar, F800GS. SI ALTELE DE 180-200 KG nu sunt din tema data. Tema data este: plecare din Bucuresti, mers pe sosea cat mai satanist cu minim 100km/h lejer pana la munte, dat pe acolo, eventual parte-n parte cu KTM 450 F sau WR450F, si intors acasa pe sosea. Cine se ambitioneaza sa se incadreze in tema enuntata are din punctul meu de vedere XR 650R cu sau fara electromotor (135kg fara el-motor, 147kg cu electromotor - D'Allara), BMW G650 XChallenge si KTM 690 si sora ei Husaberg 710; dintre astea pot spune doar despre XR ca este scula universala, am testat live toate variantele, de la boscheti si creste de munte pana la 700km de sosea/autostrada pe zi, dupa vreo 5 ani cu ea inca nu-i gasesc o inlocuitoare. Pretentioasa la intretinere dar puternica si indestructibila, cel putin pana acum- schimburi de ulei la 2000-2500 km, reglaje de culbutori la 1000km conform cartii, la 2000-2500 in realitate, altceva in afara de consumabile nu am schimbat. Am mers la ture cu coleg care avea XChallenge, este mai civilizata, are schimburi de ulei normale la 5000km, motor indestructibil, ABS si cam 155kg plin. E de luat in seama, atata timp cat nu exagerezi cu dificultatea traseelor offroad. Daca ma gandesc mai bine asta ar fi recomandarea mea principala, majoritatea astora au km putini, si nu sut grav alergate fiindca sunt grele pentru offroad la 155kg dar oarecum incomode pe sosea la distanta mai mare si mai ales sunt puturoase comparativ cu celelalte 3 mentionate. Are o bila neagra pentu suspensia spate pneumatica, e ciudata pentru gustul meu. Astea de la KTM sunt race ready, DRZ 450 este pe aproape, e mai putin pretentioasa ca mecanica si intretinere, dar nu m-as vedea mergand mult cu ea pe sosea, desi teoretic, conform prezentarii producatorului, s-ar potrivi. Tot in categoria asta ar fi Husaberg 450, usoara, smechera off road, nu stiu cat de smechera la drum mediu/lung pe strada. Pentru ambele Husaberg intrebi detalii la Krong. Tot la 450 cmc este Yamaha WR450, e putin prea usoara pt strada si nu stiu cum sta cu uzurile la mers multi km. Mai e si WR250 R stradala direct, dar mie nu-mi face cu ochiul lipsa de putere comparativ cu a mea, desi cine stie sa traga de ea obtine dinamica buna. Cine a zis ca trebuie de fapt remorca plus moto maxim de 125kg a zis corect, amestecarea soselei cu endureala nu e chiar simpla, mai ales in perioade mai reci dpdv meteo. Daca vrei sa le faci pe amandoua trebuie gasit compromisul intre greutate - cat mai usor pt off, dar cam minim 140-150 pentru strada, altfel te sufla TIR-ul, cauciucurile de off nu-s ce trebuie pe strada si invers, variantele intermediare gen Michelin T63 sunt la limita rezonabilului pe off mai suparat, motoarele mai mici tind sa reziste mai putin la uzura decat alea de 600-700cmc.
×
×
  • Create New...