Jump to content

ggobi

Super Membru
  • Content Count

    531
  • Joined

  • Last visited

About ggobi

  • Rank

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Honda XR650R

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet,MZ ETZ,Suzuki SV,XR650
  • Interests
    muzici,fiare,munti,pesteri

Recent Profile Visitors

1,022 profile views
  1. am testat diverse tehnici, garantat nu urca unde urca XR am foaie de 32, finala max 34 si demultiplicare in 8Fun are gen 1:32 si daca am bagat urcari pe drum de TAF, in 3-4 iesiri am papat un set foaie+lant posibil sa mai am de invatat
  2. multumesc tuturor pentru lamuriri. planul e sa fie 690 prima mobra a lui copilu', cred ca o sa risc cu un 690 domolit la maxim. alternativa ar fi fost bmw 650 x-challenge, care e totusi mult in urma ktm-ului.
  3. Salut . Exista posibilitate sa domolesti un 690 enduro 2014 din soft, incat sa am curaj sa-l las pe copilu' incepator sa se dea cu ea?
  4. pare ca e ok vremea miercuri 9, e careva interesat si disponibil sa mergem spre Podeanu?
  5. daca vrei sa mai lungesti k60-ul ala mergi la o vulcanizare de camioane si-i rogi sa taie santurile alea din nou, au ei scula cu care adancesc profilul gumelor de camion.
  6. urcare pe la Lutu Rosu Pauza la sipote Baiului + o pizza in Azuga si gata....
  7. Salutari. Din intamplare, e careva liber si cu chef de tras o poza la munte maine ? s-au conturat niste date: 7.30 MOL Otopeni, detinatie Mt Grohotis, track dificultate medie, 2 x XR650R
  8. Daca te obisnuiesti sa tii bicla fara sa pui picioare jos eu zic ca poate fi de folos si la moto. La moto incepe sa conteze greutatea dupa ce ai inclinat-o 5-10 grade fata de verticala, dar ca sa o tii verticala nu trebuie mare forta, ci numai simt al echilibrului si forte de echilibrare mici aplicate la timp, asta se dezvolta la fel si pe bicla. Mie imi este mai greu sa tin bicla verticala pe loc decat sa tin moto, cred ca greutatea mare a moto ajuta la asta ca are inertie si pleaca mai greu de la verticala.
  9. Salutari. Am de o vreme niste vise erotice cu o Africana non DCT; cautand oferte second, pare sa fie un mare val de popor care are la vanzare mobre cu km relativ putini in zona 9000-1000 eur. (aprox 500 oferte AT vs aprox 50 oferte 12GS ADV care sunt si considerabil mai vechi si cu mai multi km declarati). Care pot fi dezamagirile legate de AT ? Am cautat prin lume, am gasit unul care se plangea de suspensii, dar cred ca era prea pretentios comparativ cu marea masa de cumparatori de Africana; altii ziceau de spite ca se corodeaza prematur. in rest.. nimic...
  10. imi trebuie rezistenta la apa la modul ca dupa 2 ani sa nu gasesc articulatia unsa cu vaselina aia uscata, ruginita si cu rolele rulmentilor sparte. Articulatia are simeringuri si niste capace de protectie, se pare destul de ineficiente.
  11. Salut. Am pus ultima oara Yacco Graisse Marine ( teoretic ultra-rezistenta la apa) la rulmentii de la bascula, din pacate in doi ani s-au facut praf la propriu. Cu alte vaseline rezistente la apa pe care le-ati folosit, la cat timp ati desfacut sa gresati si cum s-au comportat? Pare ca o sa trebuiasca sa ma organizez sa demolez toata mobra cel putin o data pe an...
  12. Nu aveti voie la Curmatura cu mobrele, e in Parcul national Piatra Craiului. Pe jos sau cu bicla se poate intra pe prapastiile Zarnestilor si undeva dupa vreo 3 km prin canion se face un drum in dreapta pe unde urca rangerii cu atv-uri; intratul cu motorizate dupa bariera de la Prapastii se premiaza cu 5000 lei. Se mai poate intra dinspre pestera Dambovicioara / cabana Brusturet / Valea seaca a Pietrelor/ La Table, dar la fel premiu pentru moto in parc national daca treci de bariera de la Brusturet - astea toate sunt trasee ultra faine pentru MTB.
  13. Pentru multi poate e o mare plictiseala o plimbare pe Tabla Butii, cum zicea un amic - plictiseala pe forestier, pentru mine ramane genul de tura perfecta - o combinatie de curbe pe asfalt, viteza pe macadam si incercari de trecut prin locuri mai dificile. Amicul pomenit nu are complet dreptate, plictiseala pe forestier dispare odata cu cresterea vitezei pana la limita fiecaruia, dar cu riscuri mult mai mari decat joaca pe urcari in padure. @Alex Poate parea exagerat, dar pentru inceput poti sa te joci cam asa cand ai timp. Inveti si control fin al ambreiajului si acceleratiei (vezi si unde trebuie sa "prinda" maneta de ambreiaj ca sa nu-ti oboseasca mana). Pas 2, niste 8-uri in picioare la viteza mica si cat mai stranse posibil. Chiar si la mers obisnuit prin oras, poti invata echilibrare doar amanand cat mai mult luatul piciorului din scarita cand opresti la semafor. Poate vom face intr-o zi traseul (traseele) in continuarea urcarii spre Tataru, primii metri i-am dovedit
  14. S' cam nemers anu' asta, ar fi o idee constructiva. Daca nu ne blocam in zapada poate ajungem mai la nord pe Tatarutu. Vedem maine meteo pentru 27. Da' plecare din B. pe la vreo 8 macar.
  15. sa ma bag in seama aiurea: din putina mea experienta la mers cu necunoscuti , pe meleagurile noastre nu se merge in grup ci numai impreuna. grup am vazut doar la cluburi si mi s-a parut cam periculos si foarte plicticos. in principiu e decent sa ai oarecare grija de coechipieri, dar in real fiecare raspunde pentru el insusi.
×
×
  • Create New...