Sari la conținut

probleme 150 4t


Postări Recomandate

Salutare, sunt DISPERAT !! am luat acum 1 an un suzuki epicuro 150cc,la inceput lua 120km/h si rupea demaraj, avea 25.000km si s-a dus segmentul de ungere,a mancat ulei, am mers fara ulei si de aici incepe povestea.. Am schimbat segmenti noi, Chiuloasa (originala completa cu tot cu supape dar este dupa un burgman,toti mecanicii ziceau ca se potriveste asa ca am modificat-o dandu-i o gaura in plus pentru ca nu mergea racirea, problema rezolvata), lant de distributie nou, supape reglate la 0.25 admisie si 0.2evacuare... are 2 probleme cu încărcarea si cu pornitul.. porneste doar lasat la relanti torcand,se aude super iar cand il ambalez se opreste, daca vreau sa il pornesc ambalat porneste, nu se ambaleaza, ramane pornit si scoate fum negru (nu mult) , bujia inainte mi-o ineca.. acum însă o găsesc neagra, am curatat si reglat carburatorul 2.5ture ,filtrul aer curatat ... cand se ambaleaza merge, pot pleca cu el dar cand ii vin nebuniile acolo ma lasa.. inainte cand facea asta ii umblam la relanti si ma tinea pana acasa, acum nu mai merge figura.. sa ii schimb carburatorul?? Vreau sa ii schimb preventiv uleiul, ce sa bag? Iar incarcarea merge numai ca încinge releul foarte tare( vreo 4 releuri am schimbat dintre care 2 au luat foc la propriu, pe baterie scoate intre 13.7-14.1 si magnetoul este schimbat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent cat de multe vrei sa schimbi sau sa mai repari, ia in considerare ca poate e mai convenabil sa o vinzi si sa iti cumperi altceva.

 

Sau o poti vinde pentru pieses. Important e sa nu mai cheltui foarte mult, pentru ca e posibil sa nu mai merite investitia.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt DISPERAT !! am luat acum 1 an un suzuki epicuro 150cc,la inceput lua 120km/h si rupea demaraj, avea 25.000km si s-a dus segmentul de ungere,a mancat ulei, am mers fara ulei si de aici incepe povestea.. Am schimbat segmenti noi, Chiuloasa (originala completa cu tot cu supape dar este dupa un burgman,toti mecanicii ziceau ca se potriveste asa ca am modificat-o dandu-i o gaura in plus pentru ca nu mergea racirea, problema rezolvata), lant de distributie nou, supape reglate la 0.25 admisie si 0.2evacuare... are 2 probleme cu încărcarea si cu pornitul.. porneste doar lasat la relanti torcand,se aude super iar cand il ambalez se opreste, daca vreau sa il pornesc ambalat porneste, nu se ambaleaza, ramane pornit si scoate fum negru (nu mult) , bujia inainte mi-o ineca.. acum însă o găsesc neagra, am curatat si reglat carburatorul 2.5ture ,filtrul aer curatat ... cand se ambaleaza merge, pot pleca cu el dar cand ii vin nebuniile acolo ma lasa.. inainte cand facea asta ii umblam la relanti si ma tinea pana acasa, acum nu mai merge figura.. sa ii schimb carburatorul?? Vreau sa ii schimb preventiv uleiul, ce sa bag? Iar incarcarea merge numai ca încinge releul foarte tare( vreo 4 releuri am schimbat dintre care 2 au luat foc la propriu, pe baterie scoate intre 13.7-14.1 si magnetoul este schimbat ...

 

 

Ai mers fara ulei ...ai schimbat segmentii .....trebuia sa schimbi si camasa ! Carburatorul nu e de schimbat ,ci doar trebuie curatat si reglat ! Despre releu ....nu stiu ce sa zic , banuiesc insa ca ar fi vorba despre contacte imperfecte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara-i compresia ca sa vezi in ce stare e cilindrul.

Daca ai compresia buna, te bagi la carb, sa-l cureti si sa fii sigur ca e nivelul bun. Din ce descrii tu acolo (negru) e prea mare. Dar exista o chestie cand pornesti, relanti e perfect si moare inecat cand tragi de gaz in gol: ti-a cazut jiclorul de sarcina in camera de nivel(Nu, nu e gluma cu cazut relantiul in baia de ulei). Mi s-a intamplat. Daca ai uitat sa strangi bine jiclorul principal si s-a destrans de la vibratii, asa face. La relanti isi ia benzina pe jiclorul de relanti si merge bine dar cand tragi de gaz o ia pe circuitul principal si fleosc prea multa benzina in motor daca ai jiclorul cazut, si moare.

 

Cu releul fierbinte ar trebui sa vezi daca e tot fierbinte daca tii farul aprins, si daca nu se raceste, atunci ceva fura curent, de exemplu baterie moarta dar toate astea se pot elucida doar cu un aparat de masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de vina segmentii sau setul, are compresie foarte buna iar atunci cand porneste si nu face figurile cu ambalatul merge super super bine,numai de drag merg cu el..jicloarele sunt stranse suficient, nici sa le rup dar nici sa se desfaca.. niste indicatii despre cum sa reglez plutitorul? Am gasit problema dar nu stiu care este cauza.. daca scot furtunul pe care baga benzina in carburator observ ca: baga benzina cand nu e ambalata, cum o ambalez opreste benzina si nu mai baga nici picatura, am desfacut pompa, membranele acelea nu sunt sparte, furtunele de la pompa la motor sunt bune, ,nu sunt fisurate.. CARE E PROBLEMA? MI-A MANCAT ZILELE..

Editat de Cosmin Caplea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de vina segmentii sau setul, are compresie foarte buna iar atunci cand porneste si nu face figurile cu ambalatul merge super super bine,numai de drag merg cu el..jicloarele sunt stranse suficient, nici sa le rup dar nici sa se desfaca.. niste indicatii despre cum sa reglez plutitorul? Am gasit problema dar nu stiu care este cauza.. daca scot furtunul pe care baga benzina in carburator observ ca: baga benzina cand nu e ambalata, cum o ambalez opreste benzina si nu mai baga nici picatura, am desfacut pompa, membranele acelea nu sunt sparte, furtunele de la pompa la motor sunt bune, ,nu sunt fisurate.. CARE E PROBLEMA? MI-A MANCAT ZILELE..

Din cate zici ...parerea mea ....ar fi cuiul poantou ( nu inchide perfect )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa alimentezi carbul direct din rezervor de probe(sau la PET, na) si atunci separi un pic lucrurile si iti dai seama daca e din carb sau altceva. Nu am stat sa studiez, daca ai pompa de benzina electrica/vacuumatica, sau robinet vacuumatic, ca sa imi explic treaba aia in care spui ca alimentarea de benzina se opreste cand ai turat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit furtunele la carburator,am dat plutitorul mai sus,am curatat bine pompa de benzina ( p.s: este vacuumatica) si nu mai face chestia cu alimentatul dar am gasit 2 supape stranse (cele de sus) iar cele de jos au exact 0.2 pe lera,cum le-am reglat ultima data, chiuloasa(completa) si lantul la distributie sunt schimbate, din ce cauza le-a strans? Le strangea si inainte sa schimb lantul si chiuloasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...