Jump to content

gabizxc

Super Membru
  • Posts

    890
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Momentan n-am
  • Numar Moto
    Nepreferential

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBF 500, SV 650S, Hornet 600

Recent Profile Visitors

1,096 profile views

gabizxc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cred ca cel mai bine e sa cumperi un model cu ABS decat sa incerci sa instalezi tu intr-un service. Nu vrei nimic altceva in afara de CBR? Nu stiu nimic de locatie, nimic de buget, dar poate te ajuta optiunile astea: https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-rc-125-abs-2014-a1-yzf-cbr-rs-IDecUSO.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1 https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-rc-125-abs-2017-a1-16-ani-nu-yzf-r125-cbr-duke-rs4-IDeQIPd.html#02dc45f8d5 https://www.olx.ro/d/oferta/ktm-duke-125-abs-IDelLtG.html#3e00bbdfac Daca sunt prea scumpe, si nu iti ajung banii, poti sa iti iei una fara ABS. Si sa ai grija cand tragi de maneta de frana. Nu uita sa cumperi echipament complet inainte de a da banii pe motocicleta. Bafta!
  2. Salut Rares, Recunosc, impulsul initial am presupus ca ai undeva 16-18-20 de ani si vroiam sa te intreb cum anume poti sa stii cu certitudine, de la varsta aia ca 45 000 km e mult pentru o motocicleta de 125 cmc. De ce 45 000 te sperie dar 30 000 pare sa fie ok pentru tine? Daca reusesti sa iti cumperi o motocicleta cu 30 000 km, nu o sa te mai plimbi cu ea ca sa nu ii faci "kilometri multi"? Pentru mine, conteaza starea motocicletei, in primul rand. Numarul de kilometri e relevant doar daca ai multe mobre din care sa alegi, toate sunt bine intretinute si atunci un criteriu secundar pentru mine ar fi compararea kilometrajelor. Tot la capitolul parerea mea: majoritatea motocicletelor vandute la noi in tara afiseaza un numar mic de kilometri pentru ca in primul rand cei care cumpara asta cauta. Multi romani care vor motociclete traduc "kilometri putini" = "fara probleme mecanice sau de alta natura". Dar dupa parerea mea kilometrajul ala iti da doar o anumita informatie: ca mobra aia a fost rulata CEL PUTIN acei 45 000, asta daca nu i s-au dat inapoi vreo x mii de kilometri. Concluzia mea: Daca iti place motociclismul, intai ia-ti echipament de protectie complet, apoi daca iti place motoreta, roaga un mecanic sa o verifice si nu mai tine asa mult la numarul ala de kilometri ca pana la urma menirea unei motociclete e sa te plimbe si sa te bucure de plimbarile respective. Adica sa adune kilometri, nu sa o tii in fata casei si sa te gandesti cum sa ii pastrezi numarul mic kilometri. P.S. Nu uita de carnetul moto. Ia-ti-l inainte sa iesi pe strada cu vreo mobra.
  3. Salut, Mai e valabil anuntul? Poti sa imi lasi un numar la care sa sun?
  4. Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul. Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe, poate si pentru ca abia incepe sezonul. Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului. Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).
  5. Salut, In curand imi voi cumpara o mobra noua. Pana acum am avut mai multe Honde(2 Horneturi si un CBF 500), dar iau in considerare si un Bandit, de 600 sau 650. Cei care ati avut si Bandit si Hornet, imi puteti spune, cam care este mai confortabila pentru un drum lung? Ma refer in special la suspensii, care mi s-au parut un pic cam sport pe Horntul 2007(PC41). Deasemenea, as sa stiu care sunt problemele comune ale banditului de 600 sau 650.
  6. Eu l-am facut venind de la Oradea. Drumul a fost plictisitor pana la Stei, apoi interesant pana in Albac. Nu stiu insa cum e drumul intre Albac si Huedin, dar e in alta directie fata de cel spre Brad. Oricum aveti grija pe-acolo la virajele de dreapta. Sunt multi "soferii" adevarati care iti taie curba si te poti trezi cu jumatate din banda ocutata. Drumuri bune s-aveti!
  7. Am fost la sfarsitul lui Mai pe traseul asta. E plin de petice, gropi, portiuni denivelate si adesea gasesi nisip in viraje. E naspa rau de tot cu naked-ul. Nu stiu cum e cu un adventure, dar oricum drumul ala e prost, nu prea ai peisaje pe care sa le admiri si trebuie sa fii atent ca nici benzinarii nu gasesti pe acolo. Pe tot traseul ala nu am depasit niciodata 45-50 de km/h. Efectiv nu ai cum daca tii la mobra ta. Ca o sugestie Albac - Arieseni - Stei e mult mai bun si ai parte de peisaje mai frumoase.
  8. Cand ai fost ultima data pe Brasov - Campulung? Dar pe Cheia cum e drumul? Ultima data mai erau niste gropi chiar in curbele alea la 180. Nu m-am hotarat. Cel mai probabil o sa merg maine dimineata la Miorita si o sa ma decid atunci.
  9. Mea culpa pentru greseala de mai sus. Pana la urma, merge maine cineva la plimbare sau stam doar sa corectam cuvinte scrise gresit pe forum?
  10. Salutare, As vrea sa fac o plimbare maine, dar procnoza anunta sanse de ploaie pe la munte maine dupa-amiaza Initial ma gandisem sa fac Transfagarasanul cu plecare pe la 9:00. Apoi m-am gandit la varianta urmatoare: https://www.google.com/maps/dir/Bucure%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/Pitesti,+Pite%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/Poiana+Brasov,+Bra%C8%99ov,+Rom%C3%A2nia/Timi%C8%99u+de+Jos,+Rom%C3%A2nia/Bucure%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/@44.862704,25.2836749,8.75z/data=!3m1!4b1!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m5!1m1!1s0x40b2bcf27fccbf9d:0xc475fbe529ec2648!2m2!1d24.887475!2d44.847379!1m5!1m1!1s0x40b3449e665a66bb:0xe3cd5509487f4183!2m2!1d25.553191!2d45.59486!1m5!1m1!1s0x40b342c52da5b60b:0xe55b70e735bc070f!2m2!1d25.6381922!2d45.59487!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0 Avand in vedere ca s-ar putea sa ne prinda ploaia, ca sa ajungem inapoi la o ora rezonabila ar trebui sa plecam din Bucuresti intre 9:00 - 9:45. Inca nu m-am hotarat ce traseu voi alege. Vreo propunere de alt traseu pe unde sa nu ne prinda ploaia?
  11. Ma poate ajuta careva cu un manual service pentru Hornet 2007-2010? Dau o bere.
  12. Salutare, La sfarsitul lui Mai am facut un traseu mai lung, si o parte din el s-ar putea sa te intereseze. Gasesti detalii in urmatorul LINK Ca rezumat: Drumul intre Cluj si Vatra Dornei(prin Dej si Bistrita) e bun, nu prea ai gropi sau denivelari, in schimb e destul de plictisitor, exceptie facand zona de munte de la granita judetelor Suceava si Bistrita Nasaud. Portiunea aia e virajata, asfaltul e bun, ai parte de peisaje frumoase, dar daca ai prins doua - trei tir-uri in fata, o sa stai ceva timp in coada si e posibil sa mergi in spatele lor ceva vreme. De la Vatra Dornei la Pojorata, ai parte de asfalt bun si cu ceva peisaje interesante, dar mai ales cu viraje foarte interesante mai ales in zona Iacobeni - Mestecanis - Valea Putnei. Cineva mi-a recomandat sa fac si Transraraul (portiunea dintre Pojorata si Chiril daca nu ma insel), dar eu nu am mai apucat. Traseul intre Gheorghieni si Lacul Rosu e cam aglomerat si cu asfalt cam prost insa asfaltul e mai bun intre Lacul Rosu si Bicaz. Incearca sa eviti traseul intre Poiana Largului si Bicaz(pe langa lacul Bicaz). De la Bicaz pana pe la barajul Izvorul Muntelui asfaltul e ok, dar apoi e foarte prost si vei tot injura administratorii drumului, mai ales daca vii cu naked sau supersport. Ai grija cata benzina ai in rezervor cand iesi din orase, sunt portiuni bune de drum in care nu dai de benzinarii. Mai multe sugestii legate de traseu nu am, dar sper sa ai parte de vreme buna si sa ne povestesti aventura ta. Pozele sau clipurile video sunt obligatorii. Drum bun si asfalt uscat!
  13. Vorbesti de maxiscutere? Ofera mai multe detalii.
  14. Salutare, Am o problema cu semnalizarea la Hornetul meu 2007. De vreo 10 zile a inceput sa imi faca probleme cand e mai rece afara. Dau semnal(nu conteaza directia) si astept si 2-3 minute pana cand incepe sa clipeasca becul. Imi puteti spune care ar fi problema? Trebuie sa mentionez ca pana acum 10 zile nu mi-a facut problema asta. Mai mult am intalnit problema asta si la celalalt Hornet pe care l-am avut(model 2003-2004). Singurele lucruri pe care stiu ca le-am facut inainte sa apara problema asta a fost sa o duc la spalatorie si apoi sa ii curat lantul.
×
×
  • Create New...