Jump to content

gabizxc

Super Membru
  • Content Count

    886
  • Joined

  • Last visited

About gabizxc

  • Rank
    Biciclist, motociclist, conservar.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Momentan n-am
  • Numar Moto
    Nepreferential

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBF 500, SV 650S, Hornet 600

Recent Profile Visitors

841 profile views
  1. Hornetul mi-a placut mult pentru ca are centrul de greutate foarte jos si se simte foarte usoara, dar suspensia mi s-a parut cam tare, cam sport. Deasemenea mai e si aspectul financiar. Horentul si multe Hondele, in general sunt scumpe, motiv pentru care iau in considerare si Banditul. Mai luasem in considerare si SV-ul de 650 dar din pacate, cele din 2003, de care sunt eu interesat, sunt destul de rare pe piata si mi se par scumpe, poate si pentru ca abia incepe sezonul. Pentru mine nu e atat de important daca e scurta sau lunga, nu tin neaparat sa aiba ABS. Va fi folosita 35 - 40 % oras si restul la plimbari in afara orasului. Incerc sa imi dau seama care ar fi mai confortabila la un drum lung. Comparatia s-ar face intre un Hornet si Bandit(modele de pana la 2007).
  2. Salut, In curand imi voi cumpara o mobra noua. Pana acum am avut mai multe Honde(2 Horneturi si un CBF 500), dar iau in considerare si un Bandit, de 600 sau 650. Cei care ati avut si Bandit si Hornet, imi puteti spune, cam care este mai confortabila pentru un drum lung? Ma refer in special la suspensii, care mi s-au parut un pic cam sport pe Horntul 2007(PC41). Deasemenea, as sa stiu care sunt problemele comune ale banditului de 600 sau 650.
  3. Combinezon moto Vanucci in stare excelenta. Produsul este acesta http://motorai.ro/vanucci-art-xiv-1-divider--product--208008 Nu are julituri, rupturi sau taieturi. A fost cumparat de nou de la Kronau Moto si a fost folosit o singura data. Protecții din poliuretan pentru coate, umeri, coloana si genunchi. Este foarte confortabil datorită unor benzilor elastice pentru mai multa mobilitate. Protectiile se pot detasa pentru a putea fi curatat mai usor. Este confectionat din piele bovina si are prevazute perforatii, aerisiri si elemente reflectorizante Este marime 50( se potriveste unei persoane intre 1.72 - 1.76 m care gantareste intre 72 si 77 kg) Pret: 1000 lei (Nu sunt interesat de schimburi) Se poate proba in Bucuresti - zona Lujerului. Ma puteti contacta la numarul: 0728 087 797
  4. Topcase Givi E55 Maxia 3 impreuna cu placa de prindere si suportul metalic. Topcase-ul este destul de mare (55 L, incap lejer 2 casti - proba facuta cu un HJC IS17 si un Shark Speed R2) In Mai am scapat motocicleta de pe loc la intrarea pe o straduta plina de nisip. Urmele cazaturii se pot vedea pe partea dreapta a topcase-ului. Link catre anutul de vanzare a motocicletei. Suportul metalic se potriveste pe Hornet 2007 - 2013 sau pe alte motociclete care respecta urmatoarele dimensiuni: - distanta intre suruburile de prindere pe cadrul coditei 20 - 22 cm - distanta intre suruburile de prindere pe cadrul si placa de prindere este de 29 cm. Prefer sa vand tot ansamblul, dar daca nu reusesc preturile sunt urmatoarele: Topcase cu placa de prindere 650 lei Pret pentru tot ansamblul (suport metalic, placa si topcase) 850 lei PRETURILE SUNT FIXE NU SUNT INTERESAT DE SCHIMBURI. Nu trimit prin posta sau curier. Contact - 072 808 7797 Topcase-ul se poate vedea in Bucuresti Sector 6. Pentru cei interesati, se pot adauga componente originale sau afetrmarket pentru comfort (deschidere prin telecomanda - gen inchidere centralizata) sau functionalitate (se pot monta leduri pentru stopuri si pentru semnalizare)
  5. Motocicleta s-a vandut. Multi kilometri fara incidente noului proprietar. » Post actualizat in 04 Sep 2018 22:45 Multumesc Motociclism.ro pentru gazduire.
  6. Vand Honda Hornet (CB600 F) - PC41 - model Fara ABS An fabricatie - 2007 Kilometri in Bord - 24 300 km Locatie - Bucuresti - sector 6 Contact - (0)72 - 808 - 7797 (Gabriel) Pret 2950 Euro Pret fix - cu toate accesoriile 2850 Euro Pret fix - fara topcase-ul Givi si prinderea topcase-ului Nu sunt interesat de schimburi. Proba se face doar cu banii in mana mea. Sunt al doi-lea proprietar in acte. Motocicleta este inmatriculata pe numele meu. Nu am datorii la stat (pot oferi certificat fiscal) ITP valabil pana in August 2019 Motocicleta este in stare buna atat estetic cat si mecanic, functioneaza bine si nu as vinde-o daca nu as avea nevoie de bani pentru a-mi cumpara casa. Pe timpul iernii a stat la un prieten in garaj, iar in sezon este tot timpul acoperita cu o husa. Dotari: - parbriz Givi A309 - crash pads LSL - o priza de 12V si o priza USB cu 2 porturi max 2A - top case Givi E55 Maxia 3 (55L, incap lejer 2 casti - proba facuta cu un HJC IS17 si un Shark Speed R2) - Suport pentru telefonul mobil sau pentru GPS - Tankpad - Rear hugger(aparatoare noroi spate) La inceputul sezonului, la aproximativ 18 500 km s-au inlocuit uleiul si filtrul de ulei. In Iunie la aproximativ 22 800 km s-au montat anvelope noi - Michelin Pilot Power 3 Recent am cumparat placute de frana pentru spate, pe care n-am apucat sa le mai inlocuiesc. Placutele se vor da odata cu motocicleta, la pachet cu un bidon de lichid de frana Repsol pe jumatate gol. Motocicleta a apartinut userului SORINUX - link-ul catre anuntul lui de vanzare In Mai am scapat-o de pe loc la intrarea pe o straduta plina de nisip, m-au salvat crash pad-urile care au tinut-o foarte bine. Totusi urmele se pot vedea pe partea dreapta a topcase-ului. Defectele se pot vedea in ultimele poze atasate.
  7. Eu l-am facut venind de la Oradea. Drumul a fost plictisitor pana la Stei, apoi interesant pana in Albac. Nu stiu insa cum e drumul intre Albac si Huedin, dar e in alta directie fata de cel spre Brad. Oricum aveti grija pe-acolo la virajele de dreapta. Sunt multi "soferii" adevarati care iti taie curba si te poti trezi cu jumatate din banda ocutata. Drumuri bune s-aveti!
  8. Am fost la sfarsitul lui Mai pe traseul asta. E plin de petice, gropi, portiuni denivelate si adesea gasesi nisip in viraje. E naspa rau de tot cu naked-ul. Nu stiu cum e cu un adventure, dar oricum drumul ala e prost, nu prea ai peisaje pe care sa le admiri si trebuie sa fii atent ca nici benzinarii nu gasesti pe acolo. Pe tot traseul ala nu am depasit niciodata 45-50 de km/h. Efectiv nu ai cum daca tii la mobra ta. Ca o sugestie Albac - Arieseni - Stei e mult mai bun si ai parte de peisaje mai frumoase.
  9. Cand ai fost ultima data pe Brasov - Campulung? Dar pe Cheia cum e drumul? Ultima data mai erau niste gropi chiar in curbele alea la 180. Nu m-am hotarat. Cel mai probabil o sa merg maine dimineata la Miorita si o sa ma decid atunci.
  10. Mea culpa pentru greseala de mai sus. Pana la urma, merge maine cineva la plimbare sau stam doar sa corectam cuvinte scrise gresit pe forum?
  11. Salutare, As vrea sa fac o plimbare maine, dar procnoza anunta sanse de ploaie pe la munte maine dupa-amiaza Initial ma gandisem sa fac Transfagarasanul cu plecare pe la 9:00. Apoi m-am gandit la varianta urmatoare: https://www.google.com/maps/dir/Bucure%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/Pitesti,+Pite%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/Poiana+Brasov,+Bra%C8%99ov,+Rom%C3%A2nia/Timi%C8%99u+de+Jos,+Rom%C3%A2nia/Bucure%C8%99ti,+Rom%C3%A2nia/@44.862704,25.2836749,8.75z/data=!3m1!4b1!4m32!4m31!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m5!1m1!1s0x40b2bcf27fccbf9d:0xc475fbe529ec2648!2m2!1d24.887475!2d44.847379!1m5!1m1!1s0x40b3449e665a66bb:0xe3cd5509487f4183!2m2!1d25.553191!2d45.59486!1m5!1m1!1s0x40b342c52da5b60b:0xe55b70e735bc070f!2m2!1d25.6381922!2d45.59487!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0 Avand in vedere ca s-ar putea sa ne prinda ploaia, ca sa ajungem inapoi la o ora rezonabila ar trebui sa plecam din Bucuresti intre 9:00 - 9:45. Inca nu m-am hotarat ce traseu voi alege. Vreo propunere de alt traseu pe unde sa nu ne prinda ploaia?
  12. Ma poate ajuta careva cu un manual service pentru Hornet 2007-2010? Dau o bere.
×
×
  • Create New...