leurdosul Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 buna seara, sunt proaspatul proprietar al motocicletei din titlu, si fiind din anul 1982, sunt in cautarea de piese. mai exact am nevoie de: 1. un set segmenti motor. am purtat discutii telefonice cu cei de la wemoto si magazinpiesemoto. wemoto mi-a spus ca nu se mai fabrica, insa magazinpiesemoto mi-a spus sa masor pistonul (dupa masurare am 70mm) si cilindrul (60mm). acum sa-l cred pe wemoto? mecanicul care se ocupa de motocicleta mea, spune ca pot trimite segmentii la pitesti si mi i-ar face cineva acolo, asta in cazul in care nu gasesc, sau nu se mai fabrica 2. set pinioane lant; in cazul in care nu se mai produc, se potriveste de la alte modele de moto? problemele care le intampin sunt: -porneste doar impinsa -nu prea tine relantiul, nu prea spre deloc in rest nu pare sa aiba alte probleme, biela nu are joc, cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Pistonul e cu 10mm mai mare ca cilindrul? Cred ca intra greu pistonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 verifica toba daca e infundata si semeringurile de la ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 http://www.ebay.com/itm/OEM-YAMAHA-STD-RINGS-SET-YZ250-5X5-11601-00-00-1982-YZ250-/381106034535?hash=item58bbb09767&vxp=mtr Spor la treaba cod piesa #5X5-11601-00-00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 sal Val.Hayabusape cadrul meu gasesc scris:5x5 - 0019961R7201021iar cum am spus ca pistonul meu, masurat cu sublerul, are 70mm, luand in calcul ce scrie pe cadru si dimensiunea pistonului, pot fi sigur ca piesa de pe ebay se potriveste la mine?si inca o intrebare, daca masor cu micrometrul de gaura si dupa cu sublerul, o sa am rezultate diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 din ce am vazut pe net 70 este dimensiunea stock ce scrie pe cadru nu are legatura cu acel cod de piesa dat de mine daca vrei sa fi 100% da-mi seria moto din carte daca e inmatriculata sau daca nu fa-mi o poza la ce ai gasit scris pe cadru 20$ la o reprezentanta din romania ar fi cam 100 ron cu taxe si comisionul lor nu mi se pare mult poti sa incerci sansele sa se potriveasca sunt foarte mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 pe cadrul meu gasesc scris:5x5 - 0019961R7201021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 nu stiu in functie de seria aia pot sa te indrum spre MXenduro.ro de la ei am luat multe piese pentru capra mea oamenii sunt ok si te lamuresc ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 la strungar am mai masurat o data gaura cilindrului, de data asta cu micrometrul, iar rezultatul este de 70.5mm in partea unde actioneaza pistonul, si 70mm unde nu ajunge pistonul. cu cei de la MXenduro nu prea am lamurit-o. mi-au spus ca nu stiu ce diametru alezaj e din fabrica. insa am gasit segmenti pe http://moto-gear.ro/set-segmenti-wiseco-produs-8675.html, unde au diametrul alezaj de 70.00mm. cum la mine este de 70.5mm, conteaza acel jumatate de mm? sau trebuie musai sa caut segmenti pentru uzura cilindrului meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 sincer nu ma pricep asa de bine daca vrei sa fi sigur trimite prin curier cilindrul si pistonul la mx enduro sa il masoare si sa iti trimita inapoi cu tot cu segmenti mai mult de atat nu stiu ce sa iti spun spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 multumesc de ajutor » Post actualizat in 18 May 2015 20:56ma poate ajuta/indruma cineva spre un manual de Yamaha YZ250J 2T din 1982? multumesc » Post actualizat in 05 Jun 2015 23:18am bucsat cilindrul dar am aceleasi probleme. porneste doar impinsa, si porneste chiar rar impinsa, si nici relantiul nu tine. mecanicul care se ocupa de ea a incercat sa se uite in carburator crezand ca e infundat, dar nimic. am scos bujia si am turnat un capac de sticla de benzina la cilindru, iar la pornire (impinsa) mi-a aruncat toba de pe pozitie iar atunci cand porneste impinsa, dau sa accelerez si moare motoru in urma acestor simptome exista posibile rezolvari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 http://www.manualslib.com/y/yamaha+yz250j.html » Post actualizat in 06 Jun 2015 04:46E, acum ti-am adus si topicul la viata. Intre doua postari ale tale, daca intervalul de timp nu e mai mare decat o luna, nu se actualizeaza Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) la strungar am mai masurat o data gaura cilindrului, de data asta cu micrometrul, iar rezultatul este de 70.5mm in partea unde actioneaza pistonul, si 70mm unde nu ajunge pistonul. cu cei de la MXenduro nu prea am lamurit-o. mi-au spus ca nu stiu ce diametru alezaj e din fabrica. insa am gasit segmenti pe http://moto-gear.ro/set-segmenti-wiseco-produs-8675.html, unde au diametrul alezaj de 70.00mm. cum la mine este de 70.5mm, conteaza acel jumatate de mm? sau trebuie musai sa caut segmenti pentru uzura cilindrului meu? In primul rand trebuie alezat cilindrul ! banuiesca ca pe linga conicitatea mare care o ai este si ovalizat . Cauta un meserias care sa faca alezajul ca la carte , apoi iti trebuie piston si segmenti , asta ca o varianta . Alta varianta ar fi sa cumperi cilindru nou si segmenti . Diferenta de 0,5 pe lungimea cursei este o uzura mare ! De obicei cotele de reparatie intre reparatii au valoarea de +0,25 ; +0,5 ; +0,75 diametru cilindru - piston. Acum si pistonul se uzeaza odata cu cilindrul ...... Normal este ca intre cilindru si piston sa existe un joc de 0,025 - 0,0 32 mm pe toata lungimea cursei , iar radial sa existe o diferenta maximum 0,005 - 0,009 de ovalizare . Fanta segmentilor introdusi in cilindru sa aiba o valoare in jurul cifrei de 0.3 - 0,35 mm In final , poate -ti fi de folos ce am scris , ramane sa vezi ce alegi sa faci , ori alejzaj , ori cilindru nou . Bafta Editat Iunie 8, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Iunie 8, 2015 Autor Share Postat Iunie 8, 2015 salut mos martin. pai am postat mai sus operatiunea facuta la cilindru, tu mi-ai raspuns la o postare mai veche.. postez din nou am bucsat cilindrul dar am aceleasi probleme. porneste doar impinsa, si porneste chiar rar impinsa, si nici relantiul nu tine. mecanicul care se ocupa de ea a incercat sa se uite in carburator crezand ca e infundat, dar nimic. am scos bujia si am turnat un capac de sticla de benzina la cilindru, iar la pornire (impinsa) mi-a aruncat toba de pe pozitie iar atunci cand porneste impinsa, dau sa accelerez si moare motoru in urma acestor simptome exista posibile rezolvari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) cilindrul si pistonul sunt originale? Daca da cum e bucsat cilindrul? Are fantele de baleiaj exact efectuate dupa cilindru? aprinderea e pusa la punct? compresia e buna? tine compresia? imbinarea carterului este etanse? imbinarea carbuatorului arre garnitura buna? Editat Iunie 9, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leurdosul Postat Iunie 9, 2015 Autor Share Postat Iunie 9, 2015 sigur ca cilindrul si pistonul sunt originale. cum poate sa fie bucsat cilindrul altfel decat prin introducerea acelei camasi dupa care se aleseaza dupa cota pistonului. aprinderea e pusa la punct? te referi la bujie daca da scanteie? compresia e buna? tine compresia? nu stiu nu am masurat compresia ca nu am cu ce. dar din moment ce am bucsat cilindrul si pus segmenti pe cota respectiva, nu vad dc n-ar avea compresia buna. mai poate sa mai scape prin alta parte? imbinarea carterului este etanse? DA imbinarea carbuatorului arre garnitura buna? rupta nu e, dar e aproape bunemecanicul spune ca ar putea fi de la platou, si urmeaza sa verificam. dar cand m-ai intrebat daca aprinderea e buna, cred ca te-ai referit la platou si nu la bujie nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) Fantele de la bucsa cilindrului sunt facute ca lumea ? ( conteaza enorm ) Pistonul este montat corect ( Foarte important ) ( De ce intreb ....la motorul in 2 timpi ,neavand mecanism de distributie , pistonul preia aceasta functie si orice neregula in deschiderea sau inchiderea canalelor de transfer face ca motorul sa nu functioneze ,ori sa functioneze foarte prost.) Cand ma refer la compresie , fac referire la compresia propriuzisa cat si la compresia din carter ( daca carterul nu este etans amestecul nu ajunge cat trebuie , volumetric vorbind , cat si ca presiune in capul pistonului ) Nu ma refer la compresia cu pistonul la PMS ( clar ca din momentul in care ai bagat segmenti noi , bucsat etc. , sa ai compresie ) Importanta este presiunea creata de catre piston in carter ! De acea de presiune depinde viteza si capacitatea volumetrica a schimbului gazodinamic in momentul baleiajului. Este o teorie intreaga ..... In principiu daca totul a fost facut cum trebuie , ar mai ramane aprinderea si carburatia . Da , vorbesc despre reglajul platinei si a unghiului de aprindere. Banuiesc ca la carburator nu ai umblat , asa ca ar trebui sa functioneze . In final , daca ansamblarea este corect facuta , luminile de baleiaj facute corect , ai compresie in carter si capul pistonului , nu ramane decat aprinderea ! In rest sunt mici reglaje . Bafta ( sper ca ma fac inteles ) Editat Iunie 9, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.