Sari la conținut

yamaha yz 250 2T 1982


Postări Recomandate

buna seara,

 

sunt proaspatul proprietar al motocicletei din titlu, si fiind din anul 1982, sunt in cautarea de piese. mai exact am nevoie de:

1. un set segmenti motor. am purtat discutii telefonice cu cei de la wemoto si magazinpiesemoto. wemoto mi-a spus ca nu se mai fabrica, insa magazinpiesemoto mi-a spus sa masor pistonul (dupa masurare am 70mm) si cilindrul (60mm). acum sa-l cred pe wemoto? mecanicul care se ocupa de motocicleta mea, spune ca pot trimite segmentii la pitesti si mi i-ar face cineva acolo, asta in cazul in care nu gasesc, sau nu se mai fabrica

2. set pinioane lant; in cazul in care nu se mai produc, se potriveste de la alte modele de moto?

 

problemele care le intampin sunt:

-porneste doar impinsa

-nu prea tine relantiul, nu prea spre deloc

 

in rest nu pare sa aiba alte probleme, biela nu are joc, cam atat

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal Val.Hayabusa

pe cadrul meu gasesc scris:
5x5 - 001996
1R7201021

iar cum am spus ca pistonul meu, masurat cu sublerul, are 70mm, luand in calcul ce scrie pe cadru si dimensiunea pistonului, pot fi sigur ca piesa de pe ebay se potriveste la mine?

si inca o intrebare, daca masor cu micrometrul de gaura si dupa cu sublerul, o sa am rezultate diferite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut pe net 70 este dimensiunea stock ce scrie pe cadru nu are legatura cu acel cod de piesa dat de mine daca vrei sa fi 100% da-mi seria moto din carte daca e inmatriculata sau daca nu fa-mi o poza la ce ai gasit scris pe cadru 20$ la o reprezentanta din romania ar fi cam 100 ron cu taxe si comisionul lor nu mi se pare mult poti sa incerci sansele sa se potriveasca sunt foarte mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la strungar am mai masurat o data gaura cilindrului, de data asta cu micrometrul, iar rezultatul este de 70.5mm in partea unde actioneaza pistonul, si 70mm unde nu ajunge pistonul.

 

cu cei de la MXenduro nu prea am lamurit-o. mi-au spus ca nu stiu ce diametru alezaj e din fabrica. insa am gasit segmenti pe http://moto-gear.ro/set-segmenti-wiseco-produs-8675.html, unde au diametrul alezaj de 70.00mm. cum la mine este de 70.5mm, conteaza acel jumatate de mm?

sau trebuie musai sa caut segmenti pentru uzura cilindrului meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de ajutor


» Post actualizat in 18 May 2015 20:56

ma poate ajuta/indruma cineva spre un manual de Yamaha YZ250J 2T din 1982?

multumesc


» Post actualizat in 05 Jun 2015 23:18

am bucsat cilindrul dar am aceleasi probleme. porneste doar impinsa, si porneste chiar rar impinsa, si nici relantiul nu tine. mecanicul care se ocupa de ea a incercat sa se uite in carburator crezand ca e infundat, dar nimic.

am scos bujia si am turnat un capac de sticla de benzina la cilindru, iar la pornire (impinsa) mi-a aruncat toba de pe pozitie

iar atunci cand porneste impinsa, dau sa accelerez si moare motoru

in urma acestor simptome exista posibile rezolvari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

la strungar am mai masurat o data gaura cilindrului, de data asta cu micrometrul, iar rezultatul este de 70.5mm in partea unde actioneaza pistonul, si 70mm unde nu ajunge pistonul.

 

cu cei de la MXenduro nu prea am lamurit-o. mi-au spus ca nu stiu ce diametru alezaj e din fabrica. insa am gasit segmenti pe http://moto-gear.ro/set-segmenti-wiseco-produs-8675.html, unde au diametrul alezaj de 70.00mm. cum la mine este de 70.5mm, conteaza acel jumatate de mm?

sau trebuie musai sa caut segmenti pentru uzura cilindrului meu?

 

In primul rand trebuie alezat cilindrul ! banuiesca ca pe linga conicitatea mare care o ai este si ovalizat . Cauta un meserias care sa faca alezajul ca la carte , apoi iti trebuie piston si segmenti , asta ca o varianta . Alta varianta ar fi sa cumperi cilindru nou si segmenti . Diferenta de 0,5 pe lungimea cursei este o uzura mare ! De obicei cotele de reparatie intre reparatii au valoarea de +0,25 ; +0,5 ; +0,75 diametru cilindru - piston. Acum si pistonul se uzeaza odata cu cilindrul ......

 

Normal este ca intre cilindru si piston sa existe un joc de 0,025 - 0,0 32 mm pe toata lungimea cursei , iar radial sa existe o diferenta maximum 0,005 - 0,009 de ovalizare . Fanta segmentilor introdusi in cilindru sa aiba o valoare in jurul cifrei de 0.3 - 0,35 mm

 

In final , poate -ti fi de folos ce am scris , ramane sa vezi ce alegi sa faci , ori alejzaj , ori cilindru nou .

Bafta

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mos martin.

 

pai am postat mai sus operatiunea facuta la cilindru, tu mi-ai raspuns la o postare mai veche.. postez din nou


am bucsat cilindrul dar am aceleasi probleme. porneste doar impinsa, si porneste chiar rar impinsa, si nici relantiul nu tine. mecanicul care se ocupa de ea a incercat sa se uite in carburator crezand ca e infundat, dar nimic.

am scos bujia si am turnat un capac de sticla de benzina la cilindru, iar la pornire (impinsa) mi-a aruncat toba de pe pozitie

iar atunci cand porneste impinsa, dau sa accelerez si moare motoru

in urma acestor simptome exista posibile rezolvari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul si pistonul sunt originale? Daca da cum e bucsat cilindrul? Are fantele de baleiaj exact efectuate dupa cilindru?

 

aprinderea e pusa la punct?

compresia e buna? tine compresia?

imbinarea carterului este etanse?

imbinarea carbuatorului arre garnitura buna?

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca cilindrul si pistonul sunt originale. cum poate sa fie bucsat cilindrul altfel decat prin introducerea acelei camasi dupa care se aleseaza dupa cota pistonului.

aprinderea e pusa la punct?

te referi la bujie daca da scanteie?

compresia e buna? tine compresia?

nu stiu nu am masurat compresia ca nu am cu ce. dar din moment ce am bucsat cilindrul si pus segmenti pe cota respectiva, nu vad dc n-ar avea compresia buna. mai poate sa mai scape prin alta parte?

imbinarea carterului este etanse?

DA

imbinarea carbuatorului arre garnitura buna?

rupta nu e, dar e aproape bune

mecanicul spune ca ar putea fi de la platou, si urmeaza sa verificam. dar cand m-ai intrebat daca aprinderea e buna, cred ca te-ai referit la platou si nu la bujie nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fantele de la bucsa cilindrului sunt facute ca lumea ? ( conteaza enorm )

Pistonul este montat corect ( Foarte important )

( De ce intreb ....la motorul in 2 timpi ,neavand mecanism de distributie , pistonul preia aceasta functie si orice neregula in deschiderea sau inchiderea canalelor de transfer face ca motorul sa nu functioneze ,ori sa functioneze foarte prost.)

Cand ma refer la compresie , fac referire la compresia propriuzisa cat si la compresia din carter ( daca carterul nu este etans amestecul nu ajunge cat trebuie , volumetric vorbind , cat si ca presiune in capul pistonului ) Nu ma refer la compresia cu pistonul la PMS ( clar ca din momentul in care ai bagat segmenti noi , bucsat etc. , sa ai compresie ) Importanta este presiunea creata de catre piston in carter ! De acea de presiune depinde viteza si capacitatea volumetrica a schimbului gazodinamic in momentul baleiajului. Este o teorie intreaga .....

In principiu daca totul a fost facut cum trebuie , ar mai ramane aprinderea si carburatia .

Da , vorbesc despre reglajul platinei si a unghiului de aprindere.

Banuiesc ca la carburator nu ai umblat , asa ca ar trebui sa functioneze .

 

In final , daca ansamblarea este corect facuta , luminile de baleiaj facute corect , ai compresie in carter si capul pistonului , nu ramane decat aprinderea !

In rest sunt mici reglaje .

 

Bafta ( sper ca ma fac inteles )

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...