geopaun Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut, Am o problema cu incarcare la moto, am schimbat atat releu de incarcare cat si statorul si tot nu depistez problema. Am un Suzuki GSX-R 600, K2. Daca cunoaste cineva un electrician priceput care sa-i gaseasca defectul m-ati ajuta foarte mult. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut, Am o problema cu incarcare la moto, am schimbat atat releu de incarcare cat si statorul si tot nu depistez problema. Am un Suzuki GSX-R 600, K2. Daca cunoaste cineva un electrician priceput care sa-i gaseasca defectul m-ati ajuta foarte mult. Multumesc anticipat. are un scurt.... trebuie sa l lungesti si dupa operatia aia de lungire complectezi la profil de unde ne glasuiest ca asa stiu eo un electrician in Carei....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut, Am o problema cu incarcare la moto, am schimbat atat releu de incarcare cat si statorul si tot nu depistez problema. Am un Suzuki GSX-R 600, K2. Daca cunoaste cineva un electrician priceput care sa-i gaseasca defectul m-ati ajuta foarte mult. Multumesc anticipat. Salut, Daca vrei un ajutor, raspunde la urmatoarele intrebari, dar corect si convingator: 1. Ce valoare are tensiunea la bornele acumulatorului la turatia 4000 rot/min? 2. Ai masurat inainte de schimbarea statorului tensiunea pe fiecare faza? Daca da, ce valoare ai citit pe fiecare faza? 3. Dupa schimbare, ce valori ai pe fazele statorului? 4. Statorul este second OEM, nou OEM, etc..? 5. Ce valoare are tensiunea la iesirea din RRT? 6. Ai avut/ai probleme in instalatia electrica/modificari? Raspunde punctual si putem discuta sub mai multe forme! Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Statorul Sh se ia doar pe PROBA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopaun Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 Statorul Sh se ia doar pe PROBA!!!! Nu am cumparat sh... a fost NOU la fel si releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Nu am cumparat sh... a fost NOU la fel si releul vezi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopaun Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 Salut, Daca vrei un ajutor, raspunde la urmatoarele intrebari, dar corect si convingator: 1. Ce valoare are tensiunea la bornele acumulatorului la turatia 4000 rot/min? 2. Ai masurat inainte de schimbarea statorului tensiunea pe fiecare faza? Daca da, ce valoare ai citit pe fiecare faza? 3. Dupa schimbare, ce valori ai pe fazele statorului? 4. Statorul este second OEM, nou OEM, etc..? 5. Ce valoare are tensiunea la iesirea din RRT? 6. Ai avut/ai probleme in instalatia electrica/modificari? Raspunde punctual si putem discuta sub mai multe forme! Numai bine, Cred ca m-am exprimat gresit: - am luat moto acum 3 sezoane si in primul sezon nu mai incarca, l am dus la cineva si mi a spus ca este releul, l am schimbat si avea tot nu incarca, apoi m- am mai imprietenit cu motociclisti si asa am ajuns sa merg la un baiat care mi a descoperit ca statorul era ars, si asa era, cred ca mai am poza cu el, dar el atunci mi-a spus sa-l bobinez, am facut asta si sezonul 1 s a terminat cand din nou nu a mai incarcat. Sezonul 2 am mers tot la el si am inlocuit statorul cu unul nou cumparat de pe dillypoint. Sezonul 3 l am pornit in iarna toate bune, acum cand a dat caldura nu a mai pornit, si am realizat ca nu incarca, asta dupa ce am pus aparatul pe ea... 1. la turatia de 5000 rot/min arata 13.2-13.6 maxim, uneori urca in 13.6 alteori scade in 13.2, iar in carte imi spune ca trebui sa incarce intre 14-15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Salut, Greseala tipica...rebobinarea statorului. Rezultat_maximum 5000 km, cazuri fericite... Trebuie sa reintorci la o verificarea a generatorului de curent, verifici tensiunea alternativa pe faze, acestea( cele trei) trebuie sa fie in intervalul (65-80) V. Mai trebuie sa verifici rezistenta electrica pe fiecare faza , nu mai mult de 1 ohm si nu mai mica de 0,2 ohm ! Tensiunea la borne _ideal 14,5 V , limita maxima 15V!, Stiu, sunt manuale care recomanda 15,5V, dar toate RRT -urile si in special Mosfet lucreaza in plaja 14,3-14,6 V, de altfel, pentru toti acumulatorii AGM sau Gell tensiunea de 15V este de parg superior. Ti-am incarcat o schema de verificare, citeste/lucreaza cu atentie! Daca ai probleme/ doresti detalii discutam pe PM sau email. PS_ nu apela la amatori! Sa auzim de bine! Verificare_stator_alternator.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.