Sparky Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Am pornit de curand simsonul meu si am constatat o bataie la culbutorul de pe evacuare. Din pacate surubul a fost rupt si apoi scurtat astfel incat strans la maxim sa aiba joc de vreo 0,5 mm. Odata pornit si turat a uzat si tija putin !!! Vreau sa stiu daca se potriveste vre-un surub cu contrapiulita de la alte motoare.(Dacia, Skoda. etc ?) Si inca ceva imi spune si mie careva de ce draq nu sta motorul la ralanti. Am curatat si am suflat carburatorul, porneste dar nu merge decat turat !!! Mentionez ca am reglat aerul si benzina !! Astept sfaturi !! Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 Sfat pertinent : Surubul nu merge inlocuit cu nimic altceva. Este M7 cu pas fin. Singura solutie e sa il faci la cineva la strung, apoi sa-l calesti (eu asa am facut). Ralanti-ul nu-l tine probabil din cauza aprinderii. Daca e din carburatie, atunci probabil trage aer fals pe la admisie - flansa intre galeria de admisie si carburator e ovalizata sau nu etanseaza ca lumea. Ca sa verifici daca e din aprindere foloseste experimental un sistem de aprindere clasic - baterie + bobina de inductie de dacie - inseriata cu platina de pe magnetou - fisa trasa la bujie. Daca tine ralanti-ul in felul asta, atunci e de vina magnetoul - ori e demagnetizat, ori nu e reglat platoul cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparky Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 Multumes mult pentru sfaturi. Pana la urma cred ca asa o sa fac. Sper sa reziste chiar daca nu o sa tratez piesa cum ar trebui (adica tratament termic in uzina). Iar in legatura cu ralantiul cred ca ai dreptate cand spui ca trage aer fals pentru ca se aude un vajait langa cablul care actioneaza clapeta de aer ! Poti sa-mi spui ce carburator mai nou se potriveste pe simson dar sa nu creasca consumul de carburat (4l/100 max) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 Carburatorul de minsk se potriveste la fix pe simson. Costa in jur de 5-600.000, dar cam merita sa-l iei nou, altfel risti sa iei unul decalibrat, "adaptat" de cineva. Carbul de minsk intra perfect pe flansa si are caracteristici optime pentru motorul de simson. Trebuie sa nu uiti sa reglezi surubul de aer la -2.5 ture (de la inchis complet). - surubul de aer e accesibil prin dreapta si este ingropat Sa nu-l confunzi cu surubul de ralanti (ala cu arc). Alt reglaj - acul dozator din jiglerul cu ac - fixezi saiba aia la a treia crestatura de sus. La mine aparea o mica limitare in sarcina maxima, din cauza diametrului principal al tubului carburatorului, dar era pentru ca marisem capacitatea cilindrului la 280cmc (si s-a bulit ambielajul din cauza asta - deci nerecomandabil ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sparky Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 Ok, cred ca asa o sa fac doar ca inca nu am timp sa ma apuc de lucru !! Merci mult !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.