dannemesis Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Buna seara.am si eu o problema cu releul de încărcare de la un cbr 600 din 87.am releul distrus si mi-am comandat altul .problema este ca amândouă seamănă intre ele,sunt cu doua mufe.problema este ca la cel care l-am comandat azi este cu o mufa mai mare.vreau sa ii schimb mufa mare cu cea de pe releul vechi si nu stiu cu firele,sa nu afecteze ceva la motor.la releul vechi am 5 fire pt mufa respectiva,2 rosii si 3 verzi.unul din cel verde este masa.la cel care l-am comandat am 2 fire rosii,2verzi si unul negru.banuiesc ca cel negru ar fi masa.ma poate ajuta cineva cu vreo indicatie? » Post actualizat in 24 Sep 2015 18:11 Cablul de masa la releul vechi pleacă din mufa.la releul nou pleacă din el.are ceva daca le leg impreuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Scoate din manual schema electrica a releului si fa o comparatie cu cel nou. o schema de principiu: http://i.imgur.com/PtLvGq6.gif Trifazata de la alternator nu conteaza ordinea.Identifica cele trei fire de la alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Ca si principiu tu trebuie sa ai 3 fire care iti vin de la alternator (si la care nu conteaza ordinea pentru ca ai curent trifazat alternativ acolo (iti alterneaza +/- de cateva zeci de ori pe secunda) ) apoi trebuie sa ai un + si un -. insa poti masura cu un aparat de masura. Chetistia e ca daca ai gresit + cu - ai cam futut meciul - ca sa ma exprim academic. Deci ATENTIE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.