Sari la conținut

probleme pornire VN 750


jhonycage
 Share

Postări Recomandate

salutare ! sunt si eu nou pe forum si poate ma ajuta cineva cu problema pe care o am la VN-ul meu de 750 ;


Am lasat cheia in contact si juniorul meu de 8 ani s-a distrat cu farul pina a gatat bateria si a uitat si contactul pus .


Bateria am inlocuit-o numai ca s-a mai prajit ceva (nu-mi dau seama ce) ca nu mai porneste decat daca pun electromotorul pe direct.


M-ai bine zis fac o punte intre bornele releului de pornire (cu butonul start apasat) si asa porneste !


Vreo sugestie ? ce s-a intimplat si ce trebuie sa schimb ?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce altceva ar putea fi dus decat releul ? poate o siguranta. Mai poate fi oxidat butonul de start eu am patit de cateva ori.

mai poate fi slaba bateria (ca amperaj) sa nu atraga releul in cazul in care acesta e bun.

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria am schimbat-o, cum am mai spus, dar releul nu 'tacane" la comanda start. Primeste curent dar nu inchide . Daca pun in scurt bornele lui motorul o ia . Deci banuiesc si eu ca e doar releul pt ca siguranta daca era nu intra curent in el deloc.

Are cineva idee unde gasesc unul bun ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare ! sunt si eu nou pe forum si poate ma ajuta cineva cu problema pe care o am la VN-ul meu de 750 ;

Am lasat cheia in contact si juniorul meu de 8 ani s-a distrat cu farul pina a gatat bateria si a uitat si contactul pus .

Bateria am inlocuit-o numai ca s-a mai prajit ceva (nu-mi dau seama ce) ca nu mai porneste decat daca pun electromotorul pe direct.

M-ai bine zis fac o punte intre bornele releului de pornire (cu butonul start apasat) si asa porneste !

Vreo sugestie ? ce s-a intimplat si ce trebuie sa schimb ?

Adica fara sa apesi butonul de start nu invarte?

De unde stii daca el nu tacane ca nu-i defect butonul de start sau ceva pe traseu?

Curent iti intra in el prin doua cai :

1 conductorul gros de putere pe care l-ai facut scurt si are permanent 12V

2 comanda pe care cand apesi butonul de start trebuie sa apara 12V

 

Vino cu +12V la comanda ori de la baterie ori loco de la conductorul de putere ce vine de la baterie, ca-i tot una, si daca nu tacane si cupleaza atunci esti sigur ca-i defect

» Post actualizat in 11 Oct 2015 16:22

M-am uitat la schema ta si vad ca pe partea de comanda si minusul are conductor, asa ca inainte sa aduci +12V ar trebui sa vezi care e, scoti cupla si vezi care are continuitate la cadru, celalat bineinteles e comanda +12V de la logica de start.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...