Alfred Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 (edited) Hard Enduro Arsenal Park 2016. A 3-a etapa din campionatul national de Hard Enduro al Romaniei. Locatie : Complex Arsenal Park, Orastie (Hunedoara). Data : 03-04-05 Iunie 2016 Organizator : Club Sportiv Fm Racing Alba Iulia si Enduro Alpin Orastie Traseu : Prolog : 10 Km Ziua 2 : 80 Km Ziua 3: 40 Km Clase : A - Profi B - Expert C - Hobby Traseu marcat integral cu banda si check pointuri. Taxa participare pana la 15 mai 2016 : 350 RON Taxa include : - Benzina si ulei amestec in punctele de alimnetare - Tichete de bere zilnic (2) - Gratar si Ceaun Este necesara licenta emisa de catre FRM cat si asigurare pentru fiecare sportiv (acestea se pot face si la sercretariatul concursului) Inscrieri online pe : www.enduro-arsenalpark.ro Edited January 6, 2016 by Alfred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enduro Braesti Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 (edited) Una dintre cele mai frumoase curse! Edited January 7, 2016 by Enduro Braesti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfred Posted January 24, 2016 Author Share Posted January 24, 2016 (edited) Taxa de participare de 350 RON cu benzina, gratar si bere, este valabila pana la data de 15.05.2016, dupa aceasta data taxa va fii de 440 RON Edited January 24, 2016 by Alfred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trybe Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Salut, Cum este traseul de hobby? Il pot face si pasionatii de enduro care se dau mai mult in week-end? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfred Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Traseul de hobby este relativ usor, se poate face dar necesita o conditie fizica buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trybe Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Salut, Multumesc ptr raspunsul rapid. 80 si 40 de km ptr toate clasele de participanti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfred Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Buna, Pe langa cei 80 si 40 mai sunt 10 km si la prolog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trybe Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 Multumesc. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driven Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Traseul de hobby este relativ usor, se poate face dar necesita o conditie fizica buna. Scuza-ma, cuvantul "relativ" e foarte relativ ) Iar conditie fizica "buna" din nou e relativ. Am vazut trasee C facubile pe motocicleta de orice persoana cq Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driven Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 (edited) Traseul de hobby este relativ usor, se poate face dar necesita o conditie fizica buna.Scuza-ma, cuvantul "relativ" e foarte relativ ) Iar conditie fizica "buna" din nou e relativ. Am vazut trasee C facubile pe motocicleta de orice persoana cu stapanire decenta a motocicletei si alte trasee C care erau mai degraba B (parauri, rape cu coborari "in cap", urcari abrupte fara aderenta - radacini, pietre. Nu poti detalia putin ce inseamna traseul de clasa Hobby ? Cred ca colegul care a mai intrebat asta s-a ars in trecut. Am observat si eu ca este o moda ca traseele sa fie foarte dificile, pentru semi-zei care practica, asa cum zice un prieten,"alpinism utilitar prin paraie". Nu zic ca e rau, am toata aprecierea pentru ei dar zelul asta de a marca trasee imposibile nu se aplica la clasa Hobby. Clasa Hobby, asa cum ii spune si numele, e pt din astia ca mine care practica enduro ca hobby, maxim o iesire pe saptamana ai aia nu numai perete-zid-parau. Sper ca nu mi-o iei in nume de rau, dar si eu sunt interesat sa particip, dar daca clasa C e Hobby cu adevarat. Edited May 4, 2016 by Driven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Si eu m-am aflat in situatia ta, de cateva ori, Driven. Pe de alta parte sunt constient ca, daca traseul ar fi exclusiv poteca viteza, vor apare accidentari mai multe si, mai ales, mai grave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driven Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Si eu m-am aflat in situatia ta, de cateva ori, Driven. Pe de alta parte sunt constient ca, daca traseul ar fi exclusiv poteca viteza, vor apare accidentari mai multe si, mai ales, mai grave. Nu imi doresc "poteca viteza", de acord. Un traseu hobby trebuie sa aiba urcari, coborari, orientare, etc. dar sa nu aib urcari f dificile, paraie cu trepte, etc. Vorbesc de "common sense", scuzati englezismul ). Traseul Hobby ar trebui sa fie accesibil si corporatistului cu conditie fizica medie si care vrea sa se simta erou in weekend participand la o competitie. Repet, nivel bun de indemanare pe motor e obligatoriu, dar nu nivel de expert. Pt experti pe enduro, cu pretentii, exista clasa B "Experti" )) Pt olimpieni, exista clasa A "Profi". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfred Posted May 9, 2016 Author Share Posted May 9, 2016 Traseul este relativ usor pentru cineva care a facut trasee de Hard Enduro, nu iti pot defini dificultatea traseului pentru ca nu ma pot raporta la nivelul tau de pilotaj, dupa cum spune si numele concursului este Hard Enduro Arsenal park, nu soft enduro, nu enduro clasic. Nu e drum forestier si nu e o plimbare prin padure chiar daca respectiva clasa se numeste hobby, aceasta clasa se adreseaza celor care practica Hard Enduro la nivel de hobby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.