motan Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 verifica pipa de la bujie,majoritatea sunt neglijate si au oxidate la greu contactele pe rezistenta interna din pipa,care in loc de 1000ohmi ajunge sa fie si 100000ohmi si bujia nu mai are scanteie mai deloc....alex_en am avut pegaso si nu am auzit nicaieri pe nimeni nici la carburatie sau injectie sa aibe probleme cu cititorul la volanta » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:03 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?293313-2003-Pegaso-650-i-e-cuts-out-during-ride » Post actualizat in 20 Jun 2016 20:08 cititi si linkul de mai sus,aparent e un senzor care stie cand motorul e cazut si intrerupe alimentarea la bobina din cdi,cica cand ala se strica ar da intreruperile astea.deconectarea lui rezolva.cica este langa cdi,sub sha....la modelul pe carburatie nu tin minte sa fi avut asa ceva » Post actualizat in 21 Jun 2016 08:37 **din cdi catre bobina Aceeasi Marie dar cu alta palarie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) trebuie sa si arati omului de ce e aia si nu e altceva....ai zis de pipa dar ai fost putin pe langa,caci n-are treaba cu scanteia pe langa sau la masa cum ziceai tu,ci cu faptul ca legatura fir bobina-bujie poate fi aproape intrerupta total..tu ziceai de curatat mufa,dar ce e in capatul mufei si la ce servea... mister ...cred ca nu te referai la senzorul de inclinatie al motorului care opreste cdi-ul ci te referai chiar la mufa cdi-ului .... restu lumii pe forumuri vorbeau de deconectare a senzorului de inclinare ca solutie simpla....Maria era pe aproape,dar statea sub alta palarie ) sa speram ca astea rezolva, asteptam feedback Editat Iunie 21, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.