Alex C. Ţuţu Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salut! Am si eu o problema cu un carburator Dellorto PHBH 28 BS de la o Aprilia Rs 125,nu reusesc sa il reglez,nu prea ma pricep,dar in prima faza intra prea multa benzina si se ineca imediat si apoi am mai apasat pe lamela de la cui sa inchida mai repede,dar cu siguranta nu este bine ce am facut pe acolo. Stie cineva ce reglaje trebuie sa ii fac,cum sa le fac si cum verific daca ceva este bun sau nu,precizez ca nici inainte nu mergea chiar cum trebuia,in turatii joase pleca foarte greu de pe loc,dar cu socul tras pleca foarte bine. Si in cel mai bun caz,daca gasesc pe cineva care stie sa il faca sa fie perfect,sa imi spuna daca trebuie sa schimb ceva din el,il duc la el si ar fi perfect. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Hmmm , la Aprilia RS 125 e ca la dacie . Schimbi totul , pui totul nou si tot nu merge cum trebuie. ) Acum ca sa iti raspund.. Pai la carburator dai 3 ture jumate la amestec/aer , asta in cazul in care ai filtrul de aer original si nu vreunul "sport" (cum de altfel am si eu , na , cocalarul din mine nu a rezistat) si dai doar o jumatate de tura la ala mic de relanti. Iti da senzatia ca pleaca greu fiindca pleci cum pleci cu masina , asta e motor de turatie , nu pleci cu 2000 de pe loc , trage bine in turatii inalte nu joase. De la 3000 iti zic eu ca nu mai iti da in nas. Daca ai umblat si la cuiul ala , vezi sa fie undeva la al 3-lea inel , dar asta depinde de sincronizarea cu surubul de aer acolo. De obicei asta o faci cu ea pornita sa ii tii relanti-ul undeva pe la 2000 de turatii. Aaa si inca ceva , sa pui uleiul in amestec, nu o mai lasa sa isi ia din carburator ca la peste 7000 de turatii e posibil sa nu bage suficient ulei , cel mai bine e sa pui si ceva ulei in rezervor. Am distrus destule seturi (doar pistonul sare de 350 ron , unul asso vertex .. sa nu mai zic de cilindru ca mai bine iei alta in banii aia) cu uleiul ... grija mare acolo. Eu sunt destul de neatent si uit de multe ori sa verific chestiile astea si ma trezesc cu roata blocata si setul facut praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TICU Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Poate te ajuta: http://danskkartingcenter.dk/dellorto_motorcycle_carburetor_tuning_guide.pdf sau http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto_3_2.html Si eu am carburator dellorto si dupa instructiuni si ceva practica l-am reglat bine.Asta daca nu vrei sa dai banii la altii. » Post actualizat in 06 Apr 2016 15:24Si daca nu ai chef sa-ti rezolvi treaba singur si bine ,da banu la altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.