Jump to content

Alex C. Ţuţu

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Alex C. Ţuţu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Aprilia Rs 125
  • Numar Moto
    CT-94-JAR
  1. Salut! Am si eu o problema cu un carburator Dellorto PHBH 28 BS de la o Aprilia Rs 125,nu reusesc sa il reglez,nu prea ma pricep,dar in prima faza intra prea multa benzina si se ineca imediat si apoi am mai apasat pe lamela de la cui sa inchida mai repede,dar cu siguranta nu este bine ce am facut pe acolo. Stie cineva ce reglaje trebuie sa ii fac,cum sa le fac si cum verific daca ceva este bun sau nu,precizez ca nici inainte nu mergea chiar cum trebuia,in turatii joase pleca foarte greu de pe loc,dar cu socul tras pleca foarte bine. Si in cel mai bun caz,daca gasesc pe cineva care stie sa i
  2. Nu prea am inteles cum sa fac asta,dar am mai micsorat nivelul din carburator si tot nu mai porneste deloc,nici macar nu a dat sa porneasca,si dupa ce incerc sa il pornesc tot gasesc bujia uda,mai poate sa fie ceva,de exemplu toba infundata? Cand a pornit prima data scotea ceva ulei pe toba(a fost stata vreo 2 ani),dar aer iese pe toba(simtit la mana). Poate sa fie adunata benzina in cilindru si sa se ude imediat?Am incercat sa bag si o seringa de benzina in filtrul de aer dar tot nimic.
  3. Nu au ventilator,multi au pus pe Rs,mai ales cei care stau mai mult prin trafic.
  4. Singura concluzie pe care o trag e ca eu nu as baga benzina de peste 95,chiar daca nu am niciun motiv logc,doar din auzite. M-am incurcat eu,pompa de apa nu are forta sa impinga antigelul la turatiile relantiului.E actionata de un pinion pus pe ambielaj. Cel putin,asa mi s-a spus la service la United Motors(Service Aprilia si altele),ca se raceste doar in mers,nu si la relanti. » Post actualizat in 26 Mar 2016 16:29 Am Rs-ul meu de 3 ani,l-am avut o perioada cand nu se racea la relanti,acum e alta perioada,dupa ce am refacut motorul si am schimbat toate garniturile de la pompa de apa si
  5. Daca vrei ceva frumos iti iei mt 125 la vreo 2500 de euro sau yzf la vreo 1500-2000 unul sh,dar bun. Xt-ul e bun,merge bine,m-am plimbat si eu cu unul,dar nu imi place aspectul.
  6. Nu am reusit sa incerc cu alta baterie,dar am intors lamelele de la muzicuta,nu inchideau bine si am curatat carburatorul,acum imi uda bujia(dar parca statea mai bine la relanti),a pornit o singura data si a murit,bujia era uda,asta ma gandesc ca e de la cuiul pontou sau nivelul din camera.Are cineva idee cum trebuie sa fie "reglat" cuiul pontou sau nivelul?
  7. Argumentul meu deloc tehnic era ".Sunt motoare in 2 timpi,sensibile,duc 160 km/h variantele cu power valve,dar au si ele puncte slabe. " pe langa ce am tot citit pe multe forumuri. » Post actualizat in 26 Mar 2016 14:16 Lasa-l pornit la relanti,nu o sa ti se raceasca niciodata,cand e pe liber nu invarte pompa de apa.
  8. Exact asta am spus si eu,am mentionat ca daca sare de 90 il opreste,il lasa sa se raceasca si cand ajunge acasa verifica pentru ca ceva este in neregula. » Post actualizat in 24 Mar 2016 12:03 Cunosc fiecare piesa din motorul asta,stiu destul de multe despre el.Asadar,dintre cate stiu si am auzit si am vazut videoclipuri dupa ce alimenteaza cu benzina 98 sau ceva mai mare de 95,s-a dus setul.Sunt motoare in 2 timpi,sensibile,duc 160 km/h variantele cu power valve,dar au si ele puncte slabe.
  9. Salut! Pui doar benzina 95,daca pui benzina cu cifra octanica mai mare sunt sanse mari sa ti se duca setul. La ce te referi tu ca motoarele se opresc in mers se numeste calare a setului,pistonul se supraincalzeste si se dilata,in acest mod se blocheaza in cilindru,ai grija sa pui mereu ulei bun de amestec in rezervor(motul 710 folosesc eu la Rs-ul meu). Impuritatile nu au unde sa se duca in motor,ai sita la intrarea in carburator. Si nu ai senzor de benzina,ai doar rezerva:In sus este pe normal,in dreapta este rezerva.In mod normal mergi cu busonul dat in sus iar cand ti s-a oprit motorul
  10. Pentru ca dintre cate stiu se regleaza fara soc si cu motorul incalzit,daca las socul moare motorul,am incercat si cu socul,dar cu socul tot nu reusesc sa o reglez,turatiile raman aceleasi,am incercat si cateva combinatii de turatii la volumul de aer/benzina,daca deschid mai mult aerul e mai rau » Post actualizat in 22 Mar 2016 21:14 Are toba stock,filtru stock,nu are pompa de benzina,benzina vine direct din rezervor si se duce in carburator. Nu stiu la ce te referi cu cat incarca la 5000 rpm » Post actualizat in 22 Mar 2016 21:16 Voi incerca zilele astea cu o baterie buna. Cum pot v
  11. Buna ziua!Am si eu o problema cu o Aprilia Rs125 Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat. Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringurile de la ambielaj,singurul simering neschimbat a fost cel de la pinionul pe care este l
  12. Cu bujia s-a rezolvat,de doua ori am intampinat aceasi problema,am curatat toate contactele si apoi a fost in regula. Am alta problema acum Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat. Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringur
  13. Buna ziua!Am si eu o Aprilia Rs 125 din anul 2001,in toamna s-a calat setul motor,am schimbat setul motor,ambielaj,rulmenti,dar am intampinat o problema, nu are scanteie la bujie,bujia a fost folosita aproximativ 2000 de km,deci nu cred ca e din cauza bujiei. Este posibil sa se fi defectat ceva in astea 6 luni in care motocicleta pur si simplu a stat sau exista posibilitatea sa fi montat eu ceva gresit? Am incercat si cu bateria conectata la o alta baterie de la masina. Sunt incepator asa ca orice sfat,opinie este binevenita si in caz ca stiti vreun mecanic sau electrician care ar putea sa
  14. Am scos capacul de la piston si am batut putin in piston si s-a deblocat,presupun ca e gripat,am vazut ca in cilindru cateva colturi mici lipsesc,capul pistonului este..distrus(cel putin mie asa mi se pare).Ideea e ca am incercat sa il pornesc impins sa vad daca e din cauza cilindrului si a pistonului,dar nu porneste,nici macar o tenta de a porni,compresie are,am incercat sa ii bag si putina benzina pe piston,dar tot nu a pornit.Opinii?
×
×
  • Create New...