Sari la conținut

Alex C. Ţuţu

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Aprilia Rs 125
  • Numar Moto
    CT-94-JAR

Alex C. Ţuţu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Am si eu o problema cu un carburator Dellorto PHBH 28 BS de la o Aprilia Rs 125,nu reusesc sa il reglez,nu prea ma pricep,dar in prima faza intra prea multa benzina si se ineca imediat si apoi am mai apasat pe lamela de la cui sa inchida mai repede,dar cu siguranta nu este bine ce am facut pe acolo. Stie cineva ce reglaje trebuie sa ii fac,cum sa le fac si cum verific daca ceva este bun sau nu,precizez ca nici inainte nu mergea chiar cum trebuia,in turatii joase pleca foarte greu de pe loc,dar cu socul tras pleca foarte bine. Si in cel mai bun caz,daca gasesc pe cineva care stie sa il faca sa fie perfect,sa imi spuna daca trebuie sa schimb ceva din el,il duc la el si ar fi perfect. Mersi!
  2. Nu prea am inteles cum sa fac asta,dar am mai micsorat nivelul din carburator si tot nu mai porneste deloc,nici macar nu a dat sa porneasca,si dupa ce incerc sa il pornesc tot gasesc bujia uda,mai poate sa fie ceva,de exemplu toba infundata? Cand a pornit prima data scotea ceva ulei pe toba(a fost stata vreo 2 ani),dar aer iese pe toba(simtit la mana). Poate sa fie adunata benzina in cilindru si sa se ude imediat?Am incercat sa bag si o seringa de benzina in filtrul de aer dar tot nimic.
  3. Nu am reusit sa incerc cu alta baterie,dar am intors lamelele de la muzicuta,nu inchideau bine si am curatat carburatorul,acum imi uda bujia(dar parca statea mai bine la relanti),a pornit o singura data si a murit,bujia era uda,asta ma gandesc ca e de la cuiul pontou sau nivelul din camera.Are cineva idee cum trebuie sa fie "reglat" cuiul pontou sau nivelul?
  4. Pentru ca dintre cate stiu se regleaza fara soc si cu motorul incalzit,daca las socul moare motorul,am incercat si cu socul,dar cu socul tot nu reusesc sa o reglez,turatiile raman aceleasi,am incercat si cateva combinatii de turatii la volumul de aer/benzina,daca deschid mai mult aerul e mai rau » Post actualizat in 22 Mar 2016 21:14 Are toba stock,filtru stock,nu are pompa de benzina,benzina vine direct din rezervor si se duce in carburator. Nu stiu la ce te referi cu cat incarca la 5000 rpm » Post actualizat in 22 Mar 2016 21:16 Voi incerca zilele astea cu o baterie buna. Cum pot verifica aerul fals? O sa verific oricum si carburatorul si il curat si revin daca gasesc ceva suspect pe acolo.
  5. Buna ziua!Am si eu o problema cu o Aprilia Rs125 Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat. Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringurile de la ambielaj,singurul simering neschimbat a fost cel de la pinionul pe care este lantul,ma indoiesc sa traga pe undeva aer fals. Bateria este praf,nu stiu daca asta poate fi o problema.
  6. Cu bujia s-a rezolvat,de doua ori am intampinat aceasi problema,am curatat toate contactele si apoi a fost in regula. Am alta problema acum Motocicleta porneste cu socul,dar dupa ce se incalzeste peste 60 de grade incerc sa ii las socul in jos si nu mai sta la relanti,moare.In mers,la viteze mari merge cu socul lasat,dar daca opresc la un limitator de viteza fara socul tras motorul moare,pana in 4000 de turatii orice acceleratie brusca fara soc,omoara motorul.Carburatorul este imposibil de reglat. Are cineva idee ce se intampla,ce ii pot face?Tin sa mentionez ca au fost schimbate simeringurile de la ambielaj,singurul simering neschimbat a fost cel de la pinionul pe care este lantul,ma indoiesc sa traga pe undeva aer fals.
  7. Buna ziua!Am si eu o Aprilia Rs 125 din anul 2001,in toamna s-a calat setul motor,am schimbat setul motor,ambielaj,rulmenti,dar am intampinat o problema, nu are scanteie la bujie,bujia a fost folosita aproximativ 2000 de km,deci nu cred ca e din cauza bujiei. Este posibil sa se fi defectat ceva in astea 6 luni in care motocicleta pur si simplu a stat sau exista posibilitatea sa fi montat eu ceva gresit? Am incercat si cu bateria conectata la o alta baterie de la masina. Sunt incepator asa ca orice sfat,opinie este binevenita si in caz ca stiti vreun mecanic sau electrician care ar putea sa vina pana in Stefanestii de Jos(dupa Pipera),Ilfov ar fi perfect.(contra cost,bineinteles).
  8. Am scos capacul de la piston si am batut putin in piston si s-a deblocat,presupun ca e gripat,am vazut ca in cilindru cateva colturi mici lipsesc,capul pistonului este..distrus(cel putin mie asa mi se pare).Ideea e ca am incercat sa il pornesc impins sa vad daca e din cauza cilindrului si a pistonului,dar nu porneste,nici macar o tenta de a porni,compresie are,am incercat sa ii bag si putina benzina pe piston,dar tot nu a pornit.Opinii?
  9. Salut,am si eu o problema,dupa un drum de cativa km in timp ce mergeam mi s-a oprit motorul,nu mi se blocase roata inca si am bagat-o pe liber si am lasat-o sa mearga cat putea sa mearga de la o viteza de 50-60km/h.Asta ar fi fost a doua problema,dupa ce ca probabil mi s-a ***** electromotorul si a trebuit sa o pornesc impinsa.Am bagat-o in viteza,am incercat sa o imping si problema,roata a ramas blocata,am incercat sa o imping in toate vitezele si doar in viteza a 6a s-a miscat foarte putin roata.De la ce credeti ca e problema,din cate am inteles ar putea fi ambielajul sau pistonul blocat..e o Aprilia Rs 125 din 2001.
×
×
  • Creează nouă...