poK Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Buna ziua. Urmeaza sa incep cursurile pentru categoria A avand deja de 2 ani A2 si am zis sa incep si cercetarile si cautarile unei motociclete dupa finalizarea Scolii. Asa ca m-am uitat in stanga si in dreapta si am hotarat ca dorinta de aspect si buget poate ( 2000 Euro ) , sa aleg intre Yamaha R6 si Kawasaki Ninja. Acum si pretentiile...nu vreau o motocicleta foarte puternica 800> cmc, dar nici un 250 sa ma chinui sa trag de el...iar astea in limita bugetului aferent. In mare parte va fi folosit in oras ( Brasov ) si poate ceva iesiri mai lungi...nu foarte dese. Ceva sfaturi si pareri argumentate? Multumesc de timpul acordat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Honda (pentru ca e honda). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poK Postat Aprilie 20, 2016 Autor Share Postat Aprilie 20, 2016 Si Honda as fi un CBR 600 F4i ? Sau ceva pe acolo nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 sincer, la bugetul tau, ti as recomanda f4 pe carburatie. pe de o parte gasesti o motocicleta mai buna in buget, pe de alta parte e mai simplu de intretinut o moto pe carburatie decat pe injectie, in eventualitatea in care iti pica ceva si tine cont ca daca iti iei 2002-2004 ai sanse mari sa crape cate ceva. in alta ordine de idei, pentru ce spui tu ca ai nevoie, sincer un sv650 sau hornet cred ca s-ar preta mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 eu zic SV650.....exista 100001 discutii pe tema asta deja , acum 1 an am stat si am tocat frunza la caini cu un amic care doar ce si-a luat carnetul si a luat un f4i chipurile impecabil si tot a avut probleme cu el......in rest , cauta pe form despre PROBLEME R6 (fisuri-crapaturi la cilindrii sunt o groaza ) , ninja nu's cele mai grozave dar pana la urma depinde ce iei si cum au fost intretinute....daca tot vrei un motor calumea , recomand hornet pe carburatie strict ptr oras sau ptr oras si touring honda vfr 750 sau 800...gasesti pe la 2000 chiar si vfr800fi ....mult mai comode si trainice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 pe de alta parte e mai simplu de intretinut o moto pe carburatie decat pe injectie, in eventualitatea in care iti pica ceva si tine cont ca daca iti iei 2002-2004 ai sanse mari sa crape cate ceva. N-am auzit pana acum sa pice ceva la sistemul de injectie, indiferent de fabricant. Injectia este din multe puncte de vedere mai avantajoasa decat carburatia, inclusiv intretinerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 ninja nu's cele mai grozave Eu cu tine nu mai sunt prieten! N-am auzit pana acum sa pice ceva la sistemul de injectie, indiferent de fabricant. Nu te-a interesat destul de mult subiectul. Doar esti inginer, stii ca orice are o limita oricat de bine ar fi proiectat si poate pica cand ti-e lumea mai draga. Injectia este din multe puncte de vedere mai avantajoasa decat carburatia, inclusiv intretinerea. Asta e clar. E un pas inainte. Intretinerea = benzina curata + sincronizarea clapetelor. Cedeaza un injector, se inlocuieste plug&play. Daca incepem sa vorbim de cate piese intra intr-un carburator si care sunt predispuse sa cedeze: cuie, tuburi, membrane, plutitorul, mai stiu eu ce, e mai multa munca de reglat, eu sunt de acord cu tine si zic ca nu sunt mai simplu de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Eu cu tine nu mai sunt prieten! Asta e clar. E un pas inainte. Intretinerea = benzina curata + sincronizarea clapetelor. Cedeaza un injector, se inlocuieste plug&play. Daca incepem sa vorbim de cate piese intra intr-un carburator si care sunt predispuse sa cedeze: cuie, tuburi, membrane, plutitorul, mai stiu eu ce, e mai multa munca de reglat, eu sunt de acord cu tine si zic ca nu sunt mai simplu de intretinut. scuze bre dar unii mecanici mai fugeau de ele cand era vorba sa desfaca motoarele...or fi fost cam abuzate toate si au picat pe maini care le-au facut praf motoarele,spre deosebire de suzuki sau honda. carburatia nu e mai fiabila decat injectia,dar cand ceva se strica/deregleaza,e mai ieftin si mai reparabila de oricine cu ceva experienta in ale mecanicii...injectie..nu prea...iar piesele la injectie sunt scumpe,la fel si diagnoza........intr-un cuvant,carburatia e mai simpla de carpit,injectia nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Salutate,pana anul trecut am avut un f4i din 2002,de care am.fost.multumit si pe care l-am tinut aprox 3 ani jumate,a fost prima mea mobra,pe care am vandut-o de nevoie mai mult,anul asta in toamna vreau sa iau alta din italia si oscilez intre 3 modele: 954 fireblade,600rr-2003--2004 si dc nu f4i,cv pareri daca se poate..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.