sigismund Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut. Am o problema cu demontarea turometrului de la un suzuki sv650n din 2000 , mai precis mi sa exfoliat folia de la turometru , am facut rost de alta pentru schimb , dar nu pot sa scot acul care indica turatiile motorului. Ma poate ajuta cineva? Stie cineva cum se scoate acel ac care indica turatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 La masini scoateam cu furculita. Fara misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut. Am o problema cu demontarea turometrului de la un suzuki sv650n din 2000 , mai precis mi sa exfoliat folia de la turometru , am facut rost de alta pentru schimb , dar nu pot sa scot acul care indica turatiile motorului. Ma poate ajuta cineva? Stie cineva cum se scoate acel ac care indica turatiile? Salut.ce fel de hartie pt ceasuri ti ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sigismund Postat Mai 5, 2016 Autor Share Postat Mai 5, 2016 Salut.ce fel de hartie pt ceasuri ti ai luat? » Post actualizat in 05 May 2016 18:08 Image49.gif Exact ca cea din imagine de la turometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Cu furculita si eu (doar "mancam" cu catranelul din aceleasi fiare), singura mica problema e la montaj/calibrare, e un sistem mai special. Se pune sub opritor (la semn, daca are) si se trage peste. Teoretic asa ar trebui sa indice corect. Practic... mai bine urmaresti inainte sa demontezi unde ai turatia de ralanti la cald si o pui la fel. Nu apesi tare cand pui acul, doar cat sa stea fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Hmmm...si eu as vrea sa imi schimb "folia" de la vitezometru. Mi-am schimbat bordul cu unul de UK si km sunt scrisi foarte mici, in rest am viteza in mile mare de tot. Urmarisem si eu un tutorial pe youtube in care cineva scotea acul cu 2 furculite (la 180 grade). Totusi, eu nu o sa ma incumet sa schimb nimic deoarece cred ca, in cazul meu, arcul de la vitezometru este "pretensionat", fiindca acul se opreste in opritor. Daca umblu la el nu cred ca va mai fi la fel. La turometru ma gandesc ca e la fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Toate sunt pretensionate, dar au un punct de montaj al acului, in spatele opritorului. Uneori e marcat, alteori nu... pana la urma, le dai de cap, chiar si prin mai multe probe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sigismund Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 Cu furculita si eu (doar "mancam" cu catranelul din aceleasi fiare), singura mica problema e la montaj/calibrare, e un sistem mai special. Se pune sub opritor (la semn, daca are) si se trage peste. Teoretic asa ar trebui sa indice corect. Practic... mai bine urmaresti inainte sa demontezi unde ai turatia de ralanti la cald si o pui la fel. Nu apesi tare cand pui acul, doar cat sa stea fix. Salut. Multumesc pentru sfaturi, am reusit sa scot acul indicator cu o furculita , insa a aparut o mica problema, a iesit cu tot cu axul central. nu stiu sigur daca asa trebuia sa iese sau decat acul indicator si axul sa ramana acolo, insa beleaua este ca la montaj, dupa ce l am montat merge intrerupt, nu mai urca si coboara din turatie normal, merge in trepte. cu cat il bag mai adanc in motoras cu atat merge mai greu. Oare cu ce am gresit? Acul l am sincronizat cu turatia exact cum ai zis, la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Nu cred ca trebuia sa iasa cu tot cu ax... mai fa niste incercari si apasa-l mai usor, sa nu mai intre atat de adanc, doar cat sa stea fix, sa nu iasa daca il tragi cu degetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sigismund Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 Nu cred ca trebuia sa iasa cu tot cu ax... mai fa niste incercari si apasa-l mai usor, sa nu mai intre atat de adanc, doar cat sa stea fix, sa nu iasa daca il tragi cu degetele. Ok. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.