Regele Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 Estd vreo diferenta intre relee? Ma uit pe olx si unele sunt 90 lei altele 400 lei, ambele noi.Alea mai ieftine sunt chinezarii? Cum imi pot da seama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Exceptand calitatea exista totusi posibilitatea ca cele chinezesti (aliexpress e full de asa ceva si sunt sub 80 ron) sa fie cu noroc sau nu. Si decat sa schimbi cate unul la cateva luni sau sa nu scoata tensiunea constanta/dorita as sugera la releu sa nu faci rabat. Fie altceva adaptabil si mai bun ca cele honda originale, fie OEM si cu garantie. In orice caz cel original care este capsulat in rasina daca s-a ars, il arunci, nu ai ce repara la el fiind un consumabil. Iar din punct de vedere racire fata de alte modele cei de la honda cred ca au taiat din costuri unde nu era cazul - nici radiator - nici aluminiu - si usor subdimensionat. Poti oricand inschimb sa ii montezi o racire aftermarket (a se citi ventilator mic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 http://olx.ro/oferta/releu-incarcare-honda-hornet-alte-modele-ID5WfvC.html Asta este original sau chinezarie? Poate gasesc la cineva unul care este k.Eu mi-am luat alternator la masina ca mi-au zis 3 mecanici ca este bulit.Bineinteles ca era slta problema si il am acum la vanzare la un pret mult,mult mai mic decat l-am cumparat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Cel de pe olx e fix 10 dolari si 86 centi in Shenzen ... Va fi efortul mai mare sa il dai jos dupa ce l-ai montat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 Aveti dreptate dar este scump in draci unul nou.Am gasit la vreo 4 mil.Stiti magazin k la preturi in Buc? » Post actualizat in 12 May 2016 19:16 Problema rezolvata.Era de la releu.Acum merge perfect dar m-a usurat de 500 lei cu montaj cu tot si 1 an garantie. Am fost la baietii de la Obor la GRANT RACING GARAGE.Rcomand cu drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Racky Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Salut. Cer si eu o parere aici ca sa nu deschid alt topic. Tot despre un Hornet e vorba, de modelul 2009. Dupa ce scot bateria de la incarcat imi arata 12.32V, iar daca pornesc motorul cu farul pornit( porneste automat ) imi arata 11.77V. Daca turez undeva pe la 4000 rpm, nici o schimbare, adica tot undeva la 11.7V imi arata. Am dat o tura mica, nici 500 metri, oprit motorul, dau sa pornesc iar, nimic..face sunetul descris aici pe pagina. Releul de incarcare e destul de cald, dar nu stiu sa zic daca aia e temperatura lui sau se supraincalzeste. Bateria nu e calda. Credeti ca e releul sau poate fi si bateria odata ce dupa incarcare are 12.32V ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Iunie 1, 2016 Autor Share Postat Iunie 1, 2016 Salut. La fel am patit si eu.Poti sa o pornesti, sa aprinzi farul si o sa observi ca daca tii aparatul de masurat pe baterie o sa iti scada putin cate putin pana ramai fara baterie. Cel mai usor si sigur este sa incerci cu un alt releu inainte sa il schimbi.Eu asa am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) Ce sa mai incerce cu alt releu, daca lui nici pe redresor nu-i incarca? La 12,3V bateria aia e "goala". Editat Iunie 1, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Regele Postat Iunie 1, 2016 Autor Share Postat Iunie 1, 2016 Este adevarat, eu dupa ce am scos-o de la redresor imi arata 13.5 dar eu zic sa incerce inainte sa cumpere bateria. Si eu am crezut prima data ca este bateria si a fost releul.Chiar, bateria cand ai schimbat-o ultima data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Legat de baterii, cred ca am mai spus-o si altadata - pe motoarele mele am una din 2009 si cealalta din 2011; merg perfect. Amandoua EXIDE AGM. Cumparati asa ceva daca gasiti, sunt priceless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Racky Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Bateria ( Yuasa YTZ10S ) nu stiu cand a fost schimbata ultima data, pentru ca motorul e la mine de prin februarie. Am gasit la cineva un releu, si o sa probez pe la vreo luni marti sa vad daca e doar ala sau nu. » Post actualizat in 11 Jun 2016 19:40Am zis sa revin cu deznodamantul:bateria era praf,regulatorul era ok. Am ajuns cu chiu cu vai la mecanic,care dupa ce a pus testerul pe baterie i-a si aparut ca aceasta trebuie schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zarul1 Postat Iunie 23, 2019 Share Postat Iunie 23, 2019 (editat) Buna, am un hornet din 99' si acum cateva zile am tras o busa la o trecere de cale ferată. Mi-a fugit roata din fata. Nu a mai vrut sa pornească, iar dupa vreo jumatate de ora de impins a pornit cu socul tras. De atunci nu mai porneste din prima, doar din a doua cu butonul tinut vreo 7 secunde, deai inainte de cazatura pornea din prima cu socul trasPosibil sa trebuiasca o sincronizare, sau bujiile schimbate? Mentionez ca sunt începător. Editat Iunie 23, 2019 de Zarul1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.