Sergiu Madalin Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) BunaAm un Aprilia rs , si nustiu dece acest model nu are indicator de benzina.Mam gandit sa ii pun unul, dar nu stiu exact cum.(am o ideie da nu ii asa buna )Daca ar putea cineva sa imi explice .Mersi anticipat. Si mai ai o problema . Electromotorul imi invarte in sens opus(Bendixul) nustiu dece ..Am pus alt electromotor dar tot nu vrea so ia la automat unde sa fie problema ..dar daca il bag in viteza si imping in nici 1 metru porneste Editat Mai 16, 2016 de Sergiu Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 1. un termistor, sa-ti indice doar cand intra pe rezerva. O sonda pt nivel e mai complicat de montat intr-un rezervor care nu a fost prevazut pt asa ceva 2. vezi sa nu fie inversata carcasa pe rotor, magnetii schimba sensul de rotatie daca-s pusi invers. Patita de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Poate mută cineva topicul la service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 1. un termistor, sa-ti indice doar cand intra pe rezerva. O sonda pt nivel e mai complicat de montat intr-un rezervor care nu a fost prevazut pt asa ceva 2. vezi sa nu fie inversata carcasa pe rotor, magnetii schimba sensul de rotatie daca-s pusi invers. Patita de mine 1. cum? asa mare ar fi diferenta de temperatura? sau care-i principiul? Poate mută cineva topicul la service! vezi, si aceasta doleanta ti-a fost indeplinita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Pai asa functioneaza majoritatea "senzorilor" de rezerva la auto si moto, pe baza de termistor. Cat e scufundat in lichid, circuitul e deschis, cand se duce benzina sub nivelul lui, se incalzeste si inchide circuitul, aprinzand becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu Madalin Postat Mai 16, 2016 Autor Share Postat Mai 16, 2016 Mersi .osa incerc sa vad si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 OK, mersi nu stiam asta.... eu la altceva m-am gandit, fiind teoretic o ''termo-rezistenta'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 vezi, si aceasta doleanta ti-a fost indeplinita Mi-am dat report la mesaj ca să fiu sigur că îl observă cine trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Termistorul e o rezistenta care isi schimba valoarea functie de temperatura, litrometrele sunt niste reostate, adica rezistente variabile functie de pozitia unui cursor. Mai exista indicatoare de nivel cu relee reed si un magnet flotant (folosite de regula pt nivelul uleiului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu Madalin Postat Mai 17, 2016 Autor Share Postat Mai 17, 2016 am incercat faza cu electromoorul dar bendixul imi invarte in spate( acela este sensul lui numai acolo cupleaza) si chiar si daca pun electromotorul in partea buna nu vrea sa porneasca ...are pus pus set nou si impins porneste in nici juma de metruce sa fie problema ?undeva la motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.