Sari la conținut

apriliacluj

Super Membru
  • Număr conținut

    21.780
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.universalsurub.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    : bubbe@hayabusa.ro
  • Carnet moto din
    1989
  • Motocicleta
    Hayabusa L1
  • Numar Moto
    cj48bub
  • Club
    MY WAY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ-ETZ251, Pegaso650, Fazer1000, 450EXC, DR650cafe

Vizitatori Recenți Profil

10.546 citiri profil

apriliacluj's Achievements

  1. OK, vedem Pana acum atunci s-a votat ca MM va castiga mai intai Is curios daca la casele de pariuri o fi si chestia asta, si ce cote au fiecare
  2. Neatzaaaa, Țâțele taie greatzaaaa!!
  3. Hai, am o intrebare, Anul asta, cine o sa castige prima data? Acosta sau MM Ase ni doar pt fun :))))
  4. Tija filetata nu-l ajuta... Ii trebuie bara cu filet doar la capete si trunchi de fi12 Tija filetata de 12 e cat un prezon de 10....
  5. PS. grupa 8.8 inseamna rezistenta la rupere prin tractiune de min 800N/mm2 vezi inoxul tau de 304 ce caracteristici are
  6. inoxul are cacalau Cr, Mo, Ni si V deci eu nu l-as pune fa-l dintr-o tija M16, 8.8 si asta e sigur o sa tina, pe garantia mea daca poti s-o galvanizezi dupa prelucrare, ar fi si mai bine sau macar da-o cu spray de zinc
  7. dupa antrenamentele de dimineata ...cam surprinzatoare rezultate... 1ALEX MARQUEZ (GRESINI RACING MOTOGP™)1:36.630 2Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™)+0.507 3Maverick Viñales (Aprilia Racing)+0.591 4Aleix Espargaro (Aprilia Racing)+0.673 5Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing)+0.917 6Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team)+0.955 7Daniel Pedrosa (Red Bull KTM Factory Racing)+0.983 8Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing)+0.988 9Jorge Martin (Prima Pramac Racing)+1.005 10Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3)+1.012 jos palaria pt micul samurai, poor Dani!
  8. si sa-ti mai spun ceva din M14 nu-i sigur ca o sa-ti iasa M12.... adancimea filetului daca o masori, poate sa fie mai mare de 1mm cand iei tija masoara adancimea filetului sa nu ai surprize daca nu te incadrezi, ia M16
  9. de exemplu, carligele de remorcare, de sasiu se prind cu suruburi 8.8 se construiesc hale metalice cu suruburi 8.8 8.8 e OK pt prindere crashbar adica eu mi-as pune fara ezitare pt asa ceva
  10. wire e sarma, fir, nu cablu, ma gandesc in fine, nu conteaza cablu o fi cable esenta e ca un cablu poate rezista la 35kW, o sarma, un fir nu indiferent ca e adusa de afara cu A2 sau nu
  11. mai depinde si de noroc si de prostia altora..., ...si de praful saharian....
  12. da din plastelina... nu se incadreaza la 10.9, nici macar la 8.8 8.8 ti-as recomanda 10.9 e prea casant pt asa ceva, multe trepidatii in zona solutia cea mai buna surub de M12 partial filetat, mai lung de 250-260 nu prea o sa gasesti.... ____ PS. orientativ, de 10x diametrul e uzual, pana pe la 20x diametrul e de obicei prevazut in standarde, tie-ti trebuie mai mult de 30x diametrul
  13. nu cred ca-i place mult.... la Moto2 n-a castigat aici in 2 ani deci????
  14. asa sa fie! o sa beau pt asta! (in avans....) diiii!
×
×
  • Creează nouă...