nikel1992 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Am cumparat acum ceva timp un scuter cu probleme la instalatie electrica, urmand ca atunci cand am timp eu sa o pun la punct. Pentru ca a fost o perioada mai incarcata, nu m-am apucat sa fac asta. Intre timp dragul scuter facea figuri cu diverse becuri. La un moment dat se aprindea si cel de ulei atunci cand faceam full la benzina. Nu l-am bagat in seama pentru ca stiam ca e faramata partea electrica, asa ca am lasat-o pe prietena mea sa mearga in continuare cu el. Intr-o zi a venit de la facultatea si mi-a zis ca scuterul ei nu mai merge bine ). Avea dreptate aparuse un sunet metalic ca si cum ai lovi doua table. Nu am vrut sa cred ca segmentii fac asa, sau cel putin motorul asa ca m-am apucat sa il desfac in fata blocului, carburator curatat, bujie etc. In cele din urma am reusit sa pornesc. Dar scuterul nu mai accelera cum trebuie , nu mai avea putere si parca smucea. M-am gandit ca abia l-am reparat si inca nu se alimenteaza bine. Am mers putin cu el , iar cand am acelerat mai tare s-a auzit ca refulare si s-a oprit fara sa il mai pot porni. Urmatorul pas este sa ii desfac tot motorul sa vad ce are scuterul . Am motocicleta, dar cu scuterul nu se compara nimic in traficul din Bucuresti. Scuterul este un Vespa ET2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Un exemplu destul de clar de rele tratamente aplicate scuterului si de ce e bine sa stii si putintica mecanica cand detii un fier, nu doar ii dai pedala si sa te plimbi si sa ignori mentenanta. Ce se intampla daca prietena patea sa i se blocheze roata spate si dadea cu fundul de asfalt? Asta e motivul pt. care atunci cand iau un vehicul, mai ales o mobra, prefer sa o desfac si sa verific punctele critice, incat sa ma pot baza pe el intr-o depasire, pe o franare mai violenta, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Lipsa ulei, fara ulei nu merge...gripeaza, scuterica a anuntat ca ceva nu-i ok ...da' cin sa-l bage in seama? alt motor...set...ambielaj+cilindru+piston+segmenti. daca motorul e 2T trebuia ulei in benzina pt ungere la 4T are baie de ulei trebuie verificat din cand in cand si completat la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 25, 2016 Autor Share Postat Mai 25, 2016 Este adevarat, doar ca ii puneam ulei, dar nu ma gandeam ca mananca atat de mult. Uleiul si-l ia singur, are rezervor de ulei care se duce in baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Ca sa eviti chestiile de genul, faci cum faceau multi cu RS50-ul, anulezi rezervorul de ulei (nu mai stiu daca anulau si pompita, din auzite vorbesc) si isi faceau singuri amestecul. Da, dureaza mai mult la alimentare, insa macar stii o treaba. Dar, trebuie ori sa iti iubesti fierul, ori sa il respecti si sa intelegi ce se intampla daca nu iti merge. Da, suna ciudat, insa e adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 25, 2016 Autor Share Postat Mai 25, 2016 Ca sa eviti chestiile de genul, faci cum faceau multi cu RS50-ul, anulezi rezervorul de ulei (nu mai stiu daca anulau si pompita, din auzite vorbesc) si isi faceau singuri amestecul. Da, dureaza mai mult la alimentare, insa macar stii o treaba. Dar, trebuie ori sa iti iubesti fierul, ori sa il respecti si sa intelegi ce se intampla daca nu iti merge. Da, suna ciudat, insa e adevarat. Ai perfecta dreptate. O vreme am facut si asta, am amestecat benzina cu ulei ca sa fiu sigur de o mai buna ungere. O sa desfac acum motorul sa vad ce s-a intamplat in interior. Sper sa nu fie necesar sa schimb tot setul motor. Este adevarat ca asa ar fi indicat, dar este destul de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Mai 25, 2016 Autor Share Postat Mai 25, 2016 pompa aia de ulei pentru amestec parca era electrica, deci aia fara curent=lipsa ulei in benzina si nema ungere. Treaba asta nu am stiut-o. O sa studiez de aceasta data motorul mai bine. Initial am crezut ca uleiul este tras prin vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.