mutirips Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutari! Am o problema cu GS-ul meu din 92. De la inceputul sezonului, motorul moare cand franez. (evident, ambreiajul este apasat la franare). Initial am suspectat o problema electrica (un papuc din releul de pornire era slabit). Am remediat problema electrica si motorul nu mai murea asa des la frana (doar la frana mai puternica). Astazi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, bujiile si filtrul de aer. Am iesit la o plimbare si cand motorul s-a incalzit suficient a inceput iarasi sa faca figuri. De data asta doar scade turatia cand franez si trebuie sa ii dau putin gaz ca sa isi revina. Suspectez problema la carburatoare, dar nu am cine stie ce cunostinte de mecanica. Mentionez ca dupa schimbarea filtrului de aer, a trebuit sa cobor relanti-ul putin pentru ca statea in 2K la rece. La ce as putea sa ma uit fara sa desfac carburatoarele? Mi-e teama sa le desfac sa nu cumva sa trebuiasca sa le resincronizez pentru ca nu am cu ce si nici nu prea stiu cum (google/youtube nu prea m-au ajutat sa inteleg). Pana acum consumul mediu este de 8-11 in oras la mers mai agresiv si 7-8 la mers foarte linistit. De azi a inceput sa scoata fum negru cand o turez pe loc. Pe langa asta turatia variaza cand stau la semafor (creste cu 100-200 rpm peste relanti 1500rpm) Ar fi ok sa incerc sa reglez mixtura? Daca da, cum anume, si daca o reglez, tot trebuiesc sincronizate carburatoarele? Multumesc anticipat pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Du-te frate la un service calumea si problema se rezolva... Nu ti-ai pus problema ca ceva e in neregula cand iti mananca 11 in oras?? Ala ar trebui sa ia max. 7 in oras si 3-4 in afara! Editat Mai 28, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Mai 28, 2016 Autor Share Postat Mai 28, 2016 Imi poti recomanda unservice calumea? Am fost la vreo 3 mecanici pana acum si ceva m-a nemultumit la fiecare (unul dintre ei mi-a zgariat furca si a incercat sa o slefuiasca cu smirghel). Am fost la Fabio, mi-a placut cum lucreaza, dar e greu sa dau de el. E mereu plin. La Zenclava la fel. Oricum, m-ar ajuta un sfat sa stiu cu ce ma pregatesc. Ca de dus la mecanic stiu si eu sa ma duc. Poate a mai patit cineva la fel, poate e ceva ce pot regla singur (nu cred ca pentru un reglaj de amestec trebuie sa stau 2-3 saptamani la coada pentru o programare la mecanic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) E ceva normal sa stea mai turat la rece.. cat despre sincronizat n-ai cum sa le faci tu acasa singur mai ales ca n-ai sculele necesare si nici cunostinte.. Du-te la un mecanic daca zici ca n-ai experienta. Pentru a putea sa-ti recomandam un service completeaza si tu la profil cu locatia ta sa stim unde te trimitem. Bafta Editat Mai 28, 2016 de DANG3R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Desi sunt din alta parte a tarii,iti pot recomanda din ceea ce am vazut aici pe forum,lumea de cine era multumita.TNG-am vb de cateva ori prin telefon cu el-un om,jos,dar jos palaria,apoi Cesar,Ambulanta Moto-nu stiu adresa,dar iti pot spune colegii din Bucuresti,WolfMoto,Motor Team.Iar cat despre Fabio,nu am prea citit despre el pe aici-sunt mecanici care nici nu stau pe net/apar pe forum si sunt buni.Celalalt despre cine ai pomenit tu,are topic dedicat...Spor la rezolvat problema si numai bine. Editat Mai 28, 2016 de jaman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Du-te la razvan in complexul axa visavis de targul vitan. E un super baiat si un meserias bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 (editat) Amestecul este prea bogat! Verifica nivelul din carburatoare, cuiele poantou, o-ringuri, membrana robinetului, tuburile emulsoare si acele de dozaj! Spor la treaba! Editat Mai 28, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.