Jump to content

Metal Heart

Super Membru
  • Posts

    8,189
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBF 1000 SA
  • Numar Moto
    de Bucuresti
  • Club
    Academia de mici si bere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS600 Fazer, Honda VTR1000 Firestorm, Aprilia RSV Mille, Honda CBF 600 S ABS, Honda VFR 800 FI, Honda CBF 1000 SA
  • Interests
    Cotele apelor Dunarii

Recent Profile Visitors

4,228 profile views

Metal Heart's Achievements

  1. Genul de calatorie in care savurezi si te bucuri din plin de fiecare kilometru parcurs. Multumesc ca ai impartasit asta cu noi!
  2. Poti adauga si Suzuki Bandit pe lista ta. E o motocicleta buna pt incepatori si nu numai. E ea greuta, dar nici tu nu esti mic.
  3. Jeane, da, cum s-a spus, sunt doua variante de V-Max - una fara vboost, una cu vboost. Cea cu vboost are diferite puteri, functie de anii de fabricatie, intre 130-140CP daca tin eu bine mine. Ideal ar fi sa te orientezi spre una de dupa 2000. Cele mai vechi au franele subdimensioante pt o astfel de motocicleta. Cine lua asa ceva, facea imediat transplant si punea toata fatza de R1 pe ea (roata, discuri, etrieri, frane, tot) Eh, acum niste multi ani am mers la o tura cu cineva care avea V-Max. Era varianta fara vboost. Motocicleta stock-stock. Cand am iesit pe autostrada, de abia ma putem tine dupa el - eu aveam atunci un Fazer 600. Basca V-Maxul era si limitat la 190km/h. Cand ajungea la viteza maxima si intra limitarea, scotea flacari pe teava. Daca te uiti pe topicul lui Motologistic ai sa vezi ca a adus recent una. Cred ca am vazut prin Fabrica acum vreo 2 luni. Efectiv imi curgeau balele. De asemenea, sunt multe cu probleme la vboost, cum zicea si Tetea mai sus.
  4. @cuki Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo.
  5. Am mers si cu 1250GS si cu R1250R. Una dupa alta. Mi-a placut mult GS-ul, singura motocicleta in care parca te urci, nu o incaleci. E misto, dar nu e pentru mine. Asa ca in momentul in care a trebuit sa aleg o moto pentru o tura de 3 zile si vreo 2000 de km, am luat R-ul. As fi vrut RS-ul, dar nu era disponibil. Initial mi s-a parut masiva, cilindrii aia sunt destul de voluminosi si prin trafic te cam incurca putin. Dar motocicleta este supermanevrabila si m-am obisnuit repejor. Ma gandesc ca una cu ceva crashbar si protectii pentru cilindri e si mai lata astfel s-ar putea sa creeze ceva probleme in aglomeratie si la strecurat la limita. Dar nu e un capat de tara. Moto e misto, era cu toate pachetele pamantului pe ea, ESA, Akrapovic, quickshifter, TC si ce mai avea ea. Asa ca da-i bataie. La drum lung nu m-a deranjat ca nu avea protectie la vant, chiar daca era naked fara nimic, nici un parbriz extra, m-am simtit bine. Viteze pe autostrada intre 130-190. Saua destul de confortabila, pozitia, totul. Plecat de la Bucuresti, prima pauza parca la Craiova am facut-o pentru alimentare. Am profitat din plin de pilotul automat, quick shifterul si de sunetul tobei. Quickshifterul nu e ceva musai, as putea merge linistit si fara, pilotul automat mi-a fost util pe niste drumuri destul de libere unde am putut tine vinetze constante. Nu mi-a placut insa acceleratia ride by wire, parca n-aveai raspunsul ala direct. Am testat toate modurile posibile, pe Transalpina incepuse sa ploua asa ca modul Rain a fost la fix. Cand am vrut sa vad ce poate, am trecut-o pe Dynamic si, intradevar, iti livreaza altfel tot ce are ea acolo. In rest, ce sa zic... pe drumuri naspa, suspensia aia face toti banii - si nu era setata in nici un fel, ci lasata doar pe auto. Mi-a intrat si TC-ul pe o portiune cu oarece mazga, franele sunt foarte misto si dozabile. Legat de navigatie, exista o aplicatie BMW, o pui pe telefon si apoi iti afiseaza pe bord detaliile traseului gen inainte, la dreapta, cacamama. Nu am testat-o insa. M-am descurcat bine si fara navi, doar cu telefonul din dotare. Cred ca se poate folosi foarte bine si o navigatie cu ceva ram mount sau alta prindere. E destul loc pe ghidon. Overall mi-a placut mult motocicleta. Daca as fi sa aleg, as alege RS-ul pt acea protectie la vant. In rest nu cred ca sunt mari diferente. Da, si mie mi s-a parut puturoasa si limitata la viteze mari, dar la vitezele unde mergi 90% din timp este foarte faina. Imi place cum livreaza puterea motorul ala. Vibratii si de ce se mai plang altii? Nu m-au deranjat. Aaaaah. Am fost singur pe moto si doar o geanta in spate, pusa pe suportul topcase-ului.
  6. Daca totusi nu a iesit deloc din carti varianta de moto SH, as aduce in discutie Triumph Tiger Sport 1050. Un fel de Tracer 900, dar mai smecher A fost in oferta pana mai acum un an de zile, mai mult ca sigur ca se gasesc oferte interesante vechi de 2-3 ani, km putini si ceva dotari pe ele.
  7. Si daca o dadeai pe jos ce faceai? Ii dadeai crashbarul tau si capacul de la ambreiaj? Si capatul ghidonului? Sau "asta e boss, imi pare i'm sorry, raman eu cu Indianul, ia tu Cavasachele" In astfel de cazuri, cand este vorba de agregate scumpe, cred ca trebuie gasita o cale de mijloc - e clar ca nu o sa scoata nimeni 11.000 de euro din cont doar ca sa vina cu ei cash sa dea o tura sa vada daca ii place sau nu moto. Si da, daca tu incredintezi moto cuiva pt test si ala pleaca cu ea, nu prea se numeste furt, cred ca se incadreaza la abuz de incredere si.... mai departe cred ca stii si tu ce se intampla ca esti baiat destept. Basca, suntem in Romania si primul gand al cuiva este cum sa-l fraiereasca pe celalalt. Asa ca niste masuri de siguranta sunt binevenite, mai ales cand o motocicleta o poti scapa usor la semafor sau sa nu o pui bine pe cric...
  8. Bai, jnebooon, ti.ai pus fiecare tura?!!?!? Wtf, daca nu spui si cu cine ai mers si ce motocicleta a avut fiecare, tot degeaba! Plus poze din tura respectiva.
  9. Daca vrei sa vezi cum se simte un CBF1000, te astept pe la mine. PM pt detalii. Ca si moto noua, Tracer900 rullz. Mai ales un GT. De asemenea, fiind inalt poti arunca un ochi si la Versys 1000. Nici F900XR nu-i de lasat, trebuie vazut cum te simti pe el. Pe asta din urma sigur il gasesti la test. Ca si SH, arunca un ochi la Kawa Z1000SX. Chiar era unul de vanzare pe aici.
  10. N-auzi ma ca avea max. 25 de ani?!?!?! Cum plm sa nu te opresti? @pasquinel, baiat, baga si tu un share location cu crama aia ca sa se minuneze si baietii care mai trec prin zona
  11. CBR600Fi sunt sanse mici sa gasesti unul calumea, intretinut care sa nu iti de bataie de cap in primul an de motociclit. Cele care sunt la noi pe piata, majoritatea-s vai mama lor, probleme ascunse, carpite si peticite. Cele care sunt in mintile lor, fie nu-s de vanzare, fie costa bani multi. CB600F din 2006 e misto, dar ti-as sugera sa cauti, asa cum a zis si SenorPink, ceva cu ABS. Adica uita-te la modele de dupa 2007 unde ai injectie si optional ABS. Iti va fi mult mai usor. Daca astea nu-s pe placul tau, cauta macar ceva cu injectie si ABS. Iti va fi mai usor la revanzare.
  12. Stiu ca e un rage din asta impotriva trotinetistilor, dar nici chiar asa. Cred ca in cazul de fata e prea putin spus accident, daca e cum zic astia, e de.a dreptul crima. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/un-tanar-din-bucuresti-care-circula-pe-o-trotineta-electrica-a-murit-dupa-o-sicanare-in-trafic-cu-un-motociclist-1623223
  13. Motostation sigur au, am vazut eu acum 2-3 saptamani. Vezi ca ai topic la sectiunea BUCURESTI cu toate magazinele moto, cred ca e pag 2.
  14. N-are importanta ce cauciucuri avea. Putea sa aiba si roti patrate, la experienta lui trebuia sa isi ajusteze ritmul conform cu ce avea. As putea sa fac pariu ca stia foarte bine ce motocicleta si ce cauciucuri are si cum se comporta astea in diferite situatii. Astea-s doar niste minciuni pe care ni le spunem noua ca sa ne credem ca nu ni se va putea intampla asa ceva. Realitatea e un pic altfel.
  15. Noi pe noi de noi trebuie sa ne pazim. Initial, dupa postul lui Niko, ma gandeam sa zic "ia uite-l frate, pe asta, motociclist de atata amar de vreme si o da acum cu ploaia si cu cele 15 grade". Dar omul are dreptate. Isi recunoaste limitele si zona de confort si nu se teme sa le faca publice. Si de asta nu a avut nici un incident neplacut in ultimii ani. Asta ar trebui sa ne dea tuturor de gandit: care ne sunt limitele, unde atingem pragul critic si ce implica asta. Daca la viteza mare nu te simti confortabil, e cazul sa o lasi mai usor, daca pe curbe nu te poti tine dupa baietii care polizeaza scaritele, nu-i nici o rusine, las-o incet si te asteapta ei mai incolo, pe ploaie iti danseaza spatele - ia o pauza pana trece, asta e, ajungi cu 15 minute mai tarziu, dar ajungi. Cred ca asta putem invata din accidentul asta - ca si mama motocicletei cu toate sistemele de siguranta si echipament full de ultima generatie nu te salveaza cand tu depasesti cu mult limitele tale si ale motocicletei, cand in mintea ta nu ai decat "sa trag mai tare sa ajung mai repede, sa iau curba asta cu o viteza mai mare, sa duc cauciucul pana la capat, sa ii dau blana sa vad cat prinde samd"... Pacat, mare pacat, o gresala pe care cu totii sigur am facut-o pe doua roti, lui i-a fost fatala.
×
×
  • Create New...