Jump to content

Metal Heart

Super Membru
  • Posts

    8,199
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBF 1000 SA
  • Numar Moto
    de Bucuresti
  • Club
    Academia de mici si bere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS600 Fazer, Honda VTR1000 Firestorm, Aprilia RSV Mille, Honda CBF 600 S ABS, Honda VFR 800 FI, Honda CBF 1000 SA
  • Interests
    Cotele apelor Dunarii

Recent Profile Visitors

4,481 profile views

Metal Heart's Achievements

  1. Honda Rebel 500. O gasesti in showroom.uri la Honda, te poti urca pe ea ca sa vezi cum stai. E una dintre cele mai joase motociclete. De aici cred ca poti sa incepi calculele - mai inalta, mai joasa, etc... De asemenea, datele problemei se schimba cand incepi scoala. Acolo o sa vezi exact cum te descurci pe moto, daca poti incerca si moto mai inalte putin pt tine.
  2. Cum spunea bunica-mea, sa-i fie tarana usoara, "cand te indragostesti de un cac*t, mananci si doua palme de pamant de sub el". Asa ca numara-ti matale banii si ia-ti ce motocicleta iti place lu' inima ta. Ca o iei pt tine si cum ai zis, o vrei pt 10 ani. Asa ca baga mare de toti banii. Ca are rezervor de 16L, ca are de 12, ca ecran tft, ca ceasuri clasice analog, ca etireri radiali sau monobloc, ia-ti ce-ti place. Ca sigur nu o sa scoti tu vreodata din motocicleta aia tot ce poate ea ca sa zici ca ai fi avut nevoie de discuri de frana de 320mm si nu de 300mm cati are motocicleta X....
  3. Ce troll Auzi formulare... Street Triple are piese mai bune decat MT09SP. :)))))) Cam ce piese zici tu ca sunt mai bune? Si care versiune de Street Triple o ai in calcul? RS-ul? Si cam compari mere cu pere... 130 de cai de pe GS nu se compara cu 130 de cai de pe R6 sau GSXR, de exemplu. Ai youtube si o groaza de filmulete cu motocicletele insirate de tine acolo ca sa iti dai seama cam cum merge o moto din aia si cat de tare te poti da cu asa ceva Uite, de ex un film gasit la random cu un SV650 - o moto de vreo 70CP. Crezi ca mergi mult mai tare de atat sa ai nevoie de 100+ CP?
  4. Pentru ca ai zis ca vrei fun, cuplu si nebunie, clar V2. Dar, din pacate, au cam ramas putine optiuni. Insa arunca si un ochi la Triumph Speed Triple 1050. Motorul e mult mai misto decat un 4L si mai smooth decat un V2.
  5. Bravo! Inca ceva. Pozitia pe motocicleta: intotdeauna tine genunchii lipiti de rezervor. Nu sta cracanat. Si nu tine bratele incordate, nu.ti lasa greutatea in brate. Odata ce vei avea o pozitie corecta in sa, fara sa stai incordat si rigid, totul va merge mai usor.
  6. Toti ii dati in sus si in jos cu ambreiajul. OK. E un punct de plecare. Daaaaar, ceva ati omis cu totul, si probabil si el. La moto da, ca sa incepi sa mergi, ai nevoie de acceleratie, ambreiaj si frana. Cand incepi sa vrei sa faci chestii, incepi sa lucrezi si cu corpul. Daca stai ca un sac de cartofi pe motocicleta, nu o sa iti iasa mare lucru. Acum e momentul in care intervine counter steering-ul. O sa vezi ca iei curba cand incepi sa impingi in ghidon in directia opusa. Sau cand simti ca nu esti pe trasa corecta, te apesi pe scarita din interiorul virajului si ai sa vezi ca motocicleta se inclina si mai mult si se corecteaza. Sau te joci putin cu frana spate. Astea sunt fineturi, le inveti pe parcurs. Acum, cel mai important, este sa iti dai seama de cum trebuie sa lucrezi si cu corpul ca sa te ajuti in dierctionarea motocicletei. Incepi cu apasatul pe scarita. Apoi arunca si un ochi la couter steering.
  7. Bravo mister! Astept sa-mi zici si mie cum e dupa o tura de 6-700 km intr-o zi. Si ca sa nu zic ca nu postez si eu...
  8. https://www.boonstraparts.com/ro/parte/honda-cbf-1000-2006-2009-cbf1000-sc58-far-2007/000001170258 Vad in descriere ca e simetric. Am vazut la altele ca sunt si pt circulatia pe partea stanga.
  9. Fain! Fain! Rugaminte: o poza cu bagajele voastre se exista? Rucsaci, genti, din astea. Eu si cand merg doua zile la mare, unde teoretic iti trebuie doar slapi, chiloti de baie si prosop, cocosez ditamai Octavia... Cam asa sunt si cunoscutii mei
  10. Genul de calatorie in care savurezi si te bucuri din plin de fiecare kilometru parcurs. Multumesc ca ai impartasit asta cu noi!
  11. Poti adauga si Suzuki Bandit pe lista ta. E o motocicleta buna pt incepatori si nu numai. E ea greuta, dar nici tu nu esti mic.
  12. Jeane, da, cum s-a spus, sunt doua variante de V-Max - una fara vboost, una cu vboost. Cea cu vboost are diferite puteri, functie de anii de fabricatie, intre 130-140CP daca tin eu bine mine. Ideal ar fi sa te orientezi spre una de dupa 2000. Cele mai vechi au franele subdimensioante pt o astfel de motocicleta. Cine lua asa ceva, facea imediat transplant si punea toata fatza de R1 pe ea (roata, discuri, etrieri, frane, tot) Eh, acum niste multi ani am mers la o tura cu cineva care avea V-Max. Era varianta fara vboost. Motocicleta stock-stock. Cand am iesit pe autostrada, de abia ma putem tine dupa el - eu aveam atunci un Fazer 600. Basca V-Maxul era si limitat la 190km/h. Cand ajungea la viteza maxima si intra limitarea, scotea flacari pe teava. Daca te uiti pe topicul lui Motologistic ai sa vezi ca a adus recent una. Cred ca am vazut prin Fabrica acum vreo 2 luni. Efectiv imi curgeau balele. De asemenea, sunt multe cu probleme la vboost, cum zicea si Tetea mai sus.
  13. @cuki Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo.
×
×
  • Create New...