Jump to content

Metal Heart

Super Membru
  • Posts

    8,177
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBF 1000 SA
  • Numar Moto
    de Bucuresti
  • Club
    Academia de mici si bere

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZS600 Fazer, Honda VTR1000 Firestorm, Aprilia RSV Mille, Honda CBF 600 S ABS, Honda VFR 800 FI, Honda CBF 1000 SA
  • Interests
    Cotele apelor Dunarii

Recent Profile Visitors

4,083 profile views

Metal Heart's Achievements

  1. Motostation sigur au, am vazut eu acum 2-3 saptamani. Vezi ca ai topic la sectiunea BUCURESTI cu toate magazinele moto, cred ca e pag 2.
  2. N-are importanta ce cauciucuri avea. Putea sa aiba si roti patrate, la experienta lui trebuia sa isi ajusteze ritmul conform cu ce avea. As putea sa fac pariu ca stia foarte bine ce motocicleta si ce cauciucuri are si cum se comporta astea in diferite situatii. Astea-s doar niste minciuni pe care ni le spunem noua ca sa ne credem ca nu ni se va putea intampla asa ceva. Realitatea e un pic altfel.
  3. Noi pe noi de noi trebuie sa ne pazim. Initial, dupa postul lui Niko, ma gandeam sa zic "ia uite-l frate, pe asta, motociclist de atata amar de vreme si o da acum cu ploaia si cu cele 15 grade". Dar omul are dreptate. Isi recunoaste limitele si zona de confort si nu se teme sa le faca publice. Si de asta nu a avut nici un incident neplacut in ultimii ani. Asta ar trebui sa ne dea tuturor de gandit: care ne sunt limitele, unde atingem pragul critic si ce implica asta. Daca la viteza mare nu te simti confortabil, e cazul sa o lasi mai usor, daca pe curbe nu te poti tine dupa baietii care polizeaza scaritele, nu-i nici o rusine, las-o incet si te asteapta ei mai incolo, pe ploaie iti danseaza spatele - ia o pauza pana trece, asta e, ajungi cu 15 minute mai tarziu, dar ajungi. Cred ca asta putem invata din accidentul asta - ca si mama motocicletei cu toate sistemele de siguranta si echipament full de ultima generatie nu te salveaza cand tu depasesti cu mult limitele tale si ale motocicletei, cand in mintea ta nu ai decat "sa trag mai tare sa ajung mai repede, sa iau curba asta cu o viteza mai mare, sa duc cauciucul pana la capat, sa ii dau blana sa vad cat prinde samd"... Pacat, mare pacat, o gresala pe care cu totii sigur am facut-o pe doua roti, lui i-a fost fatala.
  4. Futu-i mama ei de soarta... rider cu experienta, motocicleta ultima generatie. O lovitura fix in plex pentru toata lumea moto! Sa-i fie tarana usoara si multa putere familiei!
  5. Nimic deosebit, chiar nu i-am simtit niciodata greutatea. Eu nu am harnasamente cum au baietii aici, camera e pusa in lateral cu o prindere mica in unghi. Doar cand am avut Shoei XR1000 si AGV a mers cu prinderea sus, in varful castii. Acum, pe Shark si Schuberth, prinderea e ok in laterala si imi place mai mult asa.
  6. Cu cat scoti mai multi bani din buzunar, cu atat iei chestii mai misto. Daca nu vrei sa te duci la Cannes sa iei premiu cu accidentul tau, filmarea e decenta si suficient de clara cat sa se inteleaga detalii si aspecte.
  7. Eu de 5 ani merg numai cu camera pe casca. Aveam un GoPro Hero la care nu se schimba bateria. Prin oras eram ok cu cele 2.5h cat avea autonomie, dar cand ieseam la drum lung, trebuia sa am un pic de grija ce si pe unde filmez. Acum am o alta, cu inca doua baterii de rezerva, sunt acoperit la capitolul asta. Insa mi-am pus si o camera DVR pe moto cu supercapacitor. Filmeaza 1080 in fata si 720 in spate. E waterproof, tot ce trebuie. Calitatea e buna spre decenta, porneste cum am pus contactul si se opreste cand scot cheia. Usor de controlat, verificat prin aplicatia telefonului. Nu mai stiu exact pretul, dar undeva intre 150-200E. Pentru trafic, astea sunt cele mai ok, acopera bine si nu risti sa ramai fara baterie cand ti-e lumea mai draga. Sunt cateva astfel de modele si pe Louis, se gasesc si pe la noi (initial am vrut sa o cumpar pe asta https://mintech.ro/camere-video/Camere-Moto/Blueskysea-DV988-Pro, dar am preferat ceva cu supercapacitor ca sa nu am probleme cu bateria), sunt usor de montat si de mascat, micute si discrete si ofera un backup atunci cand ai nevoie. Tot harnasamentul incape frumos sub sa. Camera de pe casca ramane acum strict pt peisaje si plimbari.
  8. Cu parere de rau, vreau sa va anunt ca un astfel de proces dureaza. Dureaza, dureaza, dureaza. Tergiversari, amanari, termene peste termene, vacante judecatoresti, expertize, contraexpertize, IML, dosare etc etc etc. Am un bun prieten care a patit-o. Exista probe video si tot ce trebuie - procesul dureaza de 4 ani. Si spera ca la anul poate se apropie de sfarsit. In acest caz, nu cred ca aici pe forum veti gasi solutiile. Poate doar o parere, o vorba de la cineva care a mai trecut prin asa ceva. Cel mai bine e sa ajungeti la un avocat bun, oarecum specializat pe astfel de spete si cu experienta in recuperarea de dauna (atentie la firmele de samsari de asa ceva!), pastrati toate hartiile si hartiutele de la spitale, retete, medicamente, vizite la medic, taxiuri, benzina samd, basca cheltuielie cu analize, recuperare si ce mai e in cazul asta. Orice trebuie bagat la dosar sa se adune cat mai multe zile de spitalizare. Multa sanatate si nervi de otel!
  9. His palinka made the things much easier, right?
  10. @Gerry Tu stai bine-bine. Eu am avut VTR1000 (acelasi motor de pe Varadero, dar mai turbat). Cu un plin faceam max. 150 km afara pana intra pe rezerva si max. 177 km cand se ducea si ultima picatura din rezervor (ce-i drept, eu aveam rezervor de 15L). Deci cam ala e consumul. In oras 10-11%, in afara 7-8-9, depinde ce stil de mers ai.
  11. Nevasta-mea a avut asa ceva. Nu prea s-a inteles cu greutatea celei de 600, CBF-ul e totusi o motocicleta cu ceva kilograme. Numai ca doamna e putin mai inalta. Sta foarte bine si pe CBF-ul 1000. Daca trece peste aspectul asta cu greutatea, e ok. Daca vreti sa incercati una pe loc, pozitie, tot, va ajut cu a mea, cu 1000-le. E fix aceeasi pozitie si inaltime a seii ca si la cea de 600.
  12. Cum a zis si Ianachim, ce iei vezi sa fie cu membrana de aerisire. Adica material textil intre picioare si in spatele genunchilor. Eu am doua perechi, unii ca niste jeansi normali, ceilalti cu fermoar pt ventilatie si material textil. Ghiceste tu care.s mai comozi. In afara de ce au dat baietii aici, jeansi interesanti gasesti si de la ICON.
  13. Sa aduc si eu topicul asta la viata. Dupa vreo 9 ani numai de V-uri mari, strutocamile de sport si sport-touring, ultimii ani avand un VFR800 Fi, am decis sa schimb clasa. Batalia finala s-a dat intre FZ1 Fazer si CBF 1000. A castigat CBF-ul din considerente de buget. Un FZ1 cum voiam eu era cam cu 1000 de euro mai scump. Asa ca l-am lasat pentru mai tarziu. Revenind la CBF, motocicleta e misto, previzibila din toate punctele de vedere, foarte prietenoasa. Mie mi se pare destul de manevrabila, chiar daca unii o considera grea. Am tot bagat ture, ba cu pasager, ba cu bagaje, ba cu pasager si bagaje si se descurca destul de bine, indiferent ca vorbim de drumuri virajate sau de autostrada. Pentru segmentul ei, o motocicleta pentru uzul de zi cu zi si ocazional ceva ture, este foarte ok atata vreme cat nu o compari cu altceva. Daca simti nevoia de altceva, iti iei altceva. Vrei viteza mai mare, protectie la vant, confort? Ai de unde alege. Sunt o gramda de alte optiuni. Pana atunci bag kilometri cu asta.
  14. Baietii de la motostation.ro au chestii interesante si relativ ieftine pe stoc. Sunt in incinta Fabrica. Deschis si sambata pana pe la 13-14:00. Din pacate, doar ce e pe site e cam informativ, nu se pupa cu ce au fizic in magazin.
  15. Daca stai si cate 3 ore la masa de pranz iar seara te pui in cap cu 10 beri si o arzi pana la 2 noaptea, normal ca e mai greu cu 350 km intr-o zi. Dar daca esti putin calculat, trezit dimineata la o ora decenta, impachetat repede, gustat ceva si drum bun. Si la pranz, la fel, pauza, mancat ceva subtire, ramane timp cacalau seara pt stat pe plaja, baut bere, cascat gura prin imprejurimi. Avantajul e ca 300 km facuti in Grecia nu se compara cu 300 km facuti in Romania. Deci e destul de facubil si relativ usor. Or sa fie si timpi morti cu vizitatul, poze, belit ochii, dar aia e. BTW, acum vreo 2 ani am facut cu @Adrian M. o tura de vreo 2200 km in 3 zile, numai pe drumurile de la noi. Si chiar si dupa 700 km / zi (eu cu naked), am avut timp sa stam la bere, la palavre, sa ne plimbam prin oras sau sa facem un gratar cu niste berici.
×
×
  • Create New...