vlad58 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 1.Chinezariile in general au scanteia slaba se mai adauga o benzina ce a stat cateva saptamani in rezervor un amestec de ulei inadecvat o bujie imbacsita de amestecul slab si de aici incep problemele pt flacaul ce a deschis topicul. 2 el trebuie sa inceapa in ordine de la cea mai usora si accesibila componenta a motorului pina la cea mai greu accesibila, incepe cu filtru de aer si termina cu supapele asta in cazul in care nu rezolva problema intre timp. nu se apuca de supape direct cu ciocanelul sa le bata ca pe sapa in speranta ca poate....o ia... filtru de aer tre splat sau schimbat, dupa caz, garnituri verificate, carburator curatat spalat, garniturile de la carburator verificate, schimbate, s.a.m.d. 1 Motorul este licenta honda GY6 4T asa cum a explicat initiatorul, deci fara amestec ulei, fii mai atent. Crezi ca daca e chinezarie scanteia e mai slaba? De unde ai scos-o. 2.Daca nu se pricepe sunt destui care se pricep la tipul asta de motor ce echipeaza majoritatea scuterelor chinezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Scanteia la chinezarii e pistol cu apa pe langa alte mobre asta e si una din cauze. Era prin Afumati acu vreo 10 ani un chinez (Rich-sport) ce aducea scutere atv-uri pochet-bike-uri si tot felul de motorase, eu am lucrat la el atunci cateva luni si tot ce era motorizat prin mana mea trecea inainte sa ia calea magazinelor. le cunosc ft bine stiu ce spun. acolo am pornit un poket-bike pe un ger de crapa pietrele... minus 15 grade...stii cum? apropo's te vad un pic nervos,....nu e cazu man doar discutam si atat.....o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Scanteia la chinezarii e pistol cu apa pe langa alte mobre asta e si una din cauze. Era prin Afumati acu vreo 10 ani un chinez (Rich-sport) ce aducea scutere atv-uri pochet-bike-uri si tot felul de motorase, eu am lucrat la el atunci cateva luni si tot ce era motorizat prin mana mea trecea inainte sa ia calea magazinelor. le cunosc ft bine stiu ce spun. acolo am pornit un poket-bike pe un ger de crapa pietrele... minus 15 grade...stii cum? apropo's te vad un pic nervos,....nu e cazu man doar discutam si atat.....o zi buna. Nu sunt nervos deloc un Rich cu motor de honda Cub am avut si eu, era pe cdi, scanteie cat cuprinde,motorul mergea ceas, asa ca stiu ce vorbesc. Pe urma ce sa-ti mai zic ca am doua chinezoice care nu au nici-un fel de problema cu aprinderea. Dar daca asta e impresia ta ca sunt pistol cu apa eu nu am cum sa ti-o schimb. Asa cum probabil nu am cum sa te conving sa-ti verifici mai bine carburatia in loc sa-ti schimbi bujia la un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.