rares_04cpl Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Ma bate un gand ,daca tot am de facut revizia la furca la sv , sa-i montez niste arcuri progresive,intrebarea e,se simte vreo diferenta in comportamentul suspensiei? adica as vrea sa fie putin mai dura pe franare , parerile vreau sa fie strict la subiectul arcurilor . intruncat ele costa in jur de 100 de euro , iar o furca usd cu o revizie facuta ajunde la 400 de euro , invesitite prea mare ,daca a montat cineva asa ceva sau a a condus o mobra cu asa ceva in furca rog o parere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Da, la fostul SV am pus arcuri progresive aduse de Metricmotion parca, pretul era cam pe acolo. Am obtinut exact ce cauti si tu, franarea era mult mai ok ca feedback si stabilitate, nu ajungeau in capat telescoapele. In rest nu am prea simtit, pe viraje sau drumuri rele, diferenta mare era la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 24, 2016 Autor Share Postat Iunie 24, 2016 cand franez brusc asa rau se duce fata in jos de am impresia ca pic in prapastie:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Poti incerca si cu astea actuale, pui un ulei gros si faci niste bucsi de 2-3 centimetri, sa stea arcurile mai tensionate. Asta ar fi varianta de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 24, 2016 Autor Share Postat Iunie 24, 2016 http://www.piesemotociclete.com/catalog/motocicleta/suzuki/650/sv-650-s/?good_detail=kit-arcuri-progresive-a2f93d7340dce927361091b2f6fc7af5m doar astea le-am gasit deocamdata . oricum nu ma grabesc pentru ca o sa fac chestia asta la sfarsit de sezon pentru ca trebuie revopsite si pahare si o sa dureze ceva toata operatiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) o furca usd cu o revizie facuta ajunde la 400 de euro , invesitite prea mare Am avut aceeasi dilema ca tine cand am avut SV-ul de 650, eu am rezolvat problema altfel: am vandut mobra, pentru ca erau prea multe de schimbat la ea(dupa parerea mea). O furca de GSX-R comatibila cu SV-ul tau vine la pachet si cu o frana fata mai buna. Sa nu mai zic de faptul ca suspensia de supersport e reglabila pe preload, rebound, compresie fata de reglajul de preload pe care il ai tu pe furca standard de SV. Daca planuiesti sa pastrezi multa vreme SV-ul, eu consider ca merita investitia intr-o furca de supersport. Editat Iunie 24, 2016 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 24, 2016 Autor Share Postat Iunie 24, 2016 frana de cand cu furtunele metalice e decenta ,nu vreau s-o tin mai mult de 2-3 ani si de asta prefer sa ramana in stare cat mai orginala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Ma bate un gand ,daca tot am de facut revizia la furca la sv , sa-i montez niste arcuri progresive,intrebarea e,se simte vreo diferenta in comportamentul suspensiei? adica as vrea sa fie putin mai dura pe franare , parerile vreau sa fie strict la subiectul arcurilor . intruncat ele costa in jur de 100 de euro , iar o furca usd cu o revizie facuta ajunde la 400 de euro , invesitite prea mare ,daca a montat cineva asa ceva sau a a condus o mobra cu asa ceva in furca rog o parere! Raspunsul ti-l poti da tot singur,depinde ce vrei de la ea... o fata completa inseamna si upgrade la franare & etc (si nu te uita doar la USD) nu tot ce e USD e sfant, sunt si furci clasice, reglabile, foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Singurul lucru care m-a dat inapoi de la schimbul cu furca USD la SV este ca trebuie sa faci tot felul de improvizatii sa iti mearga vitezometrul dupa. SV-ul are senzor la roata, majoritatea vitezanelor de unde provin furcile au la cutie si solutia e un senzor Hall si magneti lipiti pe butuc, iese cam tiganie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.