marinu Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salut, am si eu o enigma cu un beverly pe care l-am cumparat recent. Am reusit sa ii fac motorul sa functioneze in limitele bunului simt dar ma lovesc de urmatoarea problema: in loc ca apa sa iasa din motor catre radiator pe circuitul normal ea are tendinta sa se duca spre radiator tocmai invers si incomplet.Furtunul care iese din capacul termostatului are tendinta sa se cam umfle de la presiune. Am scos furtunul care iese din capacul termostatului si i-am dat la automat si tasneste apa in sus ca si cum pompa ar functiona corect. Am verificat radiatorul sufland prin stuturi si nu este infundat. La fel si prin furtunul care intra prin motor si iese si nu e vreo problema. Am remarcat doar ca lipseste termostatul dar nu stiu daca asta influenteaza circuitul apei ( adica nu cred ca este o clapeta de sens). Va rog poate cineva se pricepe si ma poate ajuta. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salutare , in general apa incalzita iese din motor in partea de sus si este impinsa in radiator in partea superioara si implicit iese si intra in motor prin partea de jos ... in mod normal in circuitul de racire se creeaza circa 0'9/ 1 atmosfera . Iti dai seama de asta pentru ca la capacul radiatorului ai o mica supapa care trebuie sa se deschida , pentru protectia furtunelor si a radiatorului. Intrebarea mea este ,:in circuitul de racire se simte prezenta aerului in apa ? daca da ai scapari de compresie in lichidul de racire si de aici cresterea presiunii in circuit . Din aceasta cauza ai putea sa ai pornire greoaie mers galopat sau senzatia ca este gituit . Din cite imi amintesc eu motorul la piaggio daca este mai mare de 150 cc are sens de rotatie antiorar , asta nu stiu daca implicit se schimba sensul circuitului de racire . Nu am inteles inca daca are problema de racire , adica sa se supra incalzeasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea_fcs Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) BINEINTELES ca lipsa termostatului iti creeaza problema asta!!! Nu face nimic altceva decat pune un termostat original la locul lui... printre altele, termostatul are si rolul de a "trimite" lichidul de racire pe circuitul mare sau pe circuitul mic (adica DA, chiar este o clapeta de sens), functie de temperatura lui, asa ca fara el e o harababura totala Editat Iulie 15, 2016 de Mircea_fcs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinu Postat Iulie 15, 2016 Autor Share Postat Iulie 15, 2016 Va mulțumesc pentru sfaturi. Problema era că nu se aerisea corect instalația. Poate din cauza lipsei termostatului. În orice caz acum funcționează corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.