lentzyu Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Foarte tare asta ! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 tot ce a spus haralambie e adevarat, dar incomplet. electronica, apa, aerodinamica, airbaguri, sunt beneficii colaterale. rolul cocoasei este sa umple spatiul dintre casca si spate, pentru protectia gatului. s-a inventat in urma accidentelor cu gaturi rupte din cauza hiperextensiei gatului. mai intai a aparut cocoasa, apoi rezervorul de apa, airbagurile si electronica din ea. p.s.: in locul tau nu m-as uita in gura lui haralambie. si daca iti dai gatul intr-o parte...cum te ajuta cocoasa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Ei si tu pesimist acum. Faci si tu o cruce mare inainte si speri ca nu se duce. Din putina mea fizica invatata impreuna cu analiza articulatiilor (+ceva biologie) sa mor daca logica nu imi spune ca sunt sanse mai mari sa iti sucesti gatul cu cocoasa aia daca e prea tare. Dar am vazut cucoashe doar in magazin, nu am purtat, e o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 in cazul acestor fapturi care isi cumpara motor sa-l foloseasca doar pentru agatat/dorobanti, geaca cu cocoasa (si nu orice firma) este doar sa nu fie confundat purtatorul cu o scobitoare, sau sa fie observat si daca schimba terasa dar nu misca motorul. nu conteaza cat de buna este protectia oferita de acel echipament ...conteaza doar sa aiba macar o sigla cunoscuta la vedere. @Banzay ...cocoasa are acelasi efect ca si tetiera la masina,doar ca geaca trebuie sa aiba masura potrivita si casca sa isi faca si ea treaba (stanga/dreapta sunt umeri) iar cu schimbul de ulei si filtre...exagerati baieti.... am un vecin are un Ninja de vreo 3 sau 4 ani... inca nu a schimbat uleiul...si nici nu cred ca se grabeste. in schimb mai complecteaza din cand in cand, sa nu mai zic de lant, dot si altele... (selectie naturala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 @Banzay ...cocoasa are acelasi efect ca si tetiera la masina,doar ca geaca trebuie sa aiba masura potrivita si casca sa isi faca si ea treaba (stanga/dreapta sunt umeri) Am inteles, am vazut ca sunt nitel scobite, inaltate cam cat trebuie, dar eu la cat de norocos ma simt, tare mi-e ca s-ar face o parghie de toata frumusetea si impreauna cu o nefericire rasucire a capatanii si mi-as suci gatul fara mare efort. iar cu schimbul de ulei si filtre...exagerati baieti.... am un vecin are un Ninja de vreo 3 sau 4 ani... inca nu a schimbat uleiul...si nici nu cred ca se grabeste. in schimb mai complecteaza din cand in cand, sa nu mai zic de lant, dot si altele... (selectie naturala) In 2010 am inceput motociclismul pe un ninjac de 400. Dupa ce am bagat ceva bani in el sa il aduc la o stare decenta, l-am dat unui prieten, a cazut si el cu ea (mai nasol ca mine), a revenit la mine salvand-o de la remat, am facut-o naked, am dat-o altui amic (normal ca tot in pierdere, ca asa fac eu afaceri cu prietenii). Era ano domini 2012. Deja din 2011 nu a mai avut parte de ulei schimbat. Suntem in 2016. Acelasi ulei. Cu mica mentiune ca de prin primavara lui 2015 nu mai porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) Am inteles, am vazut ca sunt nitel scobite, inaltate cam cat trebuie, dar eu la cat de norocos ma simt, tare mi-e ca s-ar face o parghie de toata frumusetea si impreauna cu o nefericire rasucire a capatanii si mi-as suci gatul fara mare efort. you don't get lucky, you make your own luck! In 2010 am inceput motociclismul pe un ninjac de 400. Dupa ce am bagat ceva bani in el sa il aduc la o stare decenta, l-am dat unui prieten, a cazut si el cu ea (mai nasol ca mine), a revenit la mine salvand-o de la remat, am facut-o naked, am dat-o altui amic (normal ca tot in pierdere, ca asa fac eu afaceri cu prietenii). Era ano domini 2012. Deja din 2011 nu a mai avut parte de ulei schimbat. Suntem in 2016. Acelasi ulei. Cu mica mentiune ca de prin primavara lui 2015 nu mai porneste. asta mai porneste, dar linia melodica a motorului este asemanatoare cu cea a unui tanc rusesc in resuscitare, iar carenele ( ce a mai ramas din ele) sunt legate cu " soricei", iar furca fata cred ca a plans pana s-a dezhidratat dar nu e stres... ca nu de mult i-a dat in gura 200+ si ceva nu ii place ca de pe la 80-100 incepe sa tremure ghidonu de cazut nu a cazut mult...doar anu asta a luat un pieton pe parbriz(nu pe trecere) Editat Iulie 28, 2016 de RRS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 iar cu schimbul de ulei si filtre...exagerati baieti.... am un vecin are un Ninja de vreo 3 sau 4 ani... inca nu a schimbat uleiul...si nici nu cred ca se grabeste. in schimb mai complecteaza din cand in cand, sa nu mai zic de lant, dot si altele... (selectie naturala) Pai daca ii consuma un litru la 100km, iti dai seama ca are mereu ulei proaspat )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.