Sari la conținut

Aprilia RS125 *arunca benzina pe teava*


Postări Recomandate

Am o Aprilia RS125 din '98. Ieri am mers la bag benzina,da' pe drum am ramas cu rezervorul gol. Dupa ce am bagat benzina,am vazut pe incepe sa curga benzina pe un furtun care iese din carburator,din partea de jos unde-s plutitoarele. Dupa cam o ora am reusit sa-l pornesc,am ajuns acasa iar azi cand am vrut sa ies la plimbare...aceeasi problema,nu pornea. Am desfacut carburatorul,l-am curatat...l-am pus la loc si am dat drumul la benzina. Dupa 5 minute a inceput sa curga iar benzina pe acelasi furtul ,care iese de la plutitoare...Am scos bujia,am bagat putina benzina la piston sa-i fac un artificiu si tot n-a pornit...La un moment dat am tras socul si acceleratia si am apasat butonul de pornire si a pornit..Doar ca pe esapament era o "ploaie de benzina". Pur si simplu imi arunca benzina pe esapament,nu cresc turatiile mai sus de 7000,si in momentul in care am lasat acceleratia se opreste motorul. Ati patit careva,sau stiti despre ce e vorba si cum as putea rezolva?
M-am saturat de probleme la ea...acuma setul motor,acuma carburatorul,acuma evacurea...deja-s prea multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula motoarele astea sunt luate de pusti de 17 ani fara bani, care le dau in gura pana ce aproape le distrug dupa care le vand.

Cred ca esti fericitul posesor al unei astfel de motociclete.

Trebuie verificat plutitorul, sa nu fie fisurat si daca este reglabil, sa reglezi nivelul de benzina in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula motoarele astea sunt luate de pusti de 17 ani fara bani, care le dau in gura pana ce aproape le distrug dupa care le vand.

Cred ca esti fericitul posesor al unei astfel de motociclete.

Trebuie verificat plutitorul, sa nu fie fisurat si daca este reglabil, sa reglezi nivelul de benzina in carburator.

pai de ce nu le spui pustiilor ca softul tau le calculeaza manopera direct in numarul de alocatii , asa poate vin la tine sa le repari mobrele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plutitorul poate fi defect sau daca nu cuiul pionteau nu mai etansaza, costa vre-o 50 ron un cui nou, nu umbla la reglajul plutitorului pt ca o sa dereglezi nivelul constant al benzinei si e destul de ciudatel de rezolvat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...