Sari la conținut

Probleme la distributie . Scuter Frist Bike Comfort 150cc


Adrian Gabor
 Share

Postări Recomandate

SaluTarE ! Recent mi-am cumparat o Chiuloasa noua cu tot cu rampa culbutrilor si cu capacul chiuloasei, fiindca cea veche imi era plina de calamina si supapele nu mai erau bune. Un aspect pe care vreau sa il precizez este ca Chiuloasa veche avea un fel de `furtun` in care se gasea `muzicuta` . La cea noua nu mai am chesti asta, dar am intrebat si mi sa tot spus ca nu e obligatorie muzicuta si pot sa pun si o chiuloasa fara ea. Am puso, am pus si distributia la punct totul ok dar nu a vrut sa imi porneasca motorul. La un timp am invartit de variator cu mana si o supapa imi batea in piston, asa ca am constat ca mia sarit distributia de la punct si de aici imi trag concuzia ca lanult de distribuite e uzat. La incepun distribuitia era pus bine la punct nu imi batea supapa in piston. Intinzatorul e la maxim.

Dupa ce pot cunoaste ca lanul e uzat si trebuie inlocuit ?

Cum trebuie sa se comporte un lant uzat ?

Editat de Adrian Gabor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ce a spus colegul. Chiar ieri spunea un prieten daca mai merita sa-si repare scuterul lui, culmea, tot un first bike comfort 150. I s-a rupt pedala de pornire, a pornit la buton 2 zile, dupa care bendixul nu cupla. A cumparat alt bendix, magnetou nou, electromotor nou. A mers normal fix 4 zile dupa care s-a blocat motorul din senin (ulei avea). A reusit sa-l deblocheze, a mai mers max. 50 de km cu el (timp in care se auzea o bataie in motor de ziceai ca are pietroaie in loc de ulei. S-a ars releul de incarcare. S-a blocat iar motorul si de atunci sta abandonat unde si-a dat sfarsitul. Inca spera sa-l vanda cu 350 de lei.

 

Am mai avut chinezarii, da de cand sunt asa scuter 'fiabil' n-am mai vazut.

 

Adevarul e ca a si mers cu el... in 2 luni 100 de km, atat a dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nustiu, cum Ziceti voi da eu il am de vreo 3 ani si aproape 15.000 km rulati si in timpul asta , am avut probleme de astea minore ... segemnti, carburator . ulei bun si lam tot forjat . deocamdata nu am chiar asa o parere de rea despre el ... . Pana la urma cititi titlul topicului, nu am cerut pareri despre acest scuter ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzator iesit maxim egal lant distributie uzat, posibil patine uzate.

Daca a atins pistonul in supape si ai tot incercat sa pornesti atunci si supapele respective pot fi indoite.Motorul nu o sa mai porneasca datorita pierderii de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...