Deiu_Andreas Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Salut! Am o problema cu un Cross beta. Nu sta la relantiv, daca roata de pe spate nu se învârte se opreste si trebuie un pic împinsă si dupa o ia dar tot greu pana isi prinde viteza. Din ce cauza ar fi? Nu cred ca din carburator.. Ma gândeam sa o duc la un service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Septembrie 9, 2016 Share Postat Septembrie 9, 2016 Compresia e la pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deiu_Andreas Postat Septembrie 10, 2016 Autor Share Postat Septembrie 10, 2016 Pai da, am văzut ca foloseste piese de ktm deoarece a stat mai bine de 1 an pe tusa crossul si dupa i-am luat bobina.. A stat Putin si in ploaie si am scos apa din cilidru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 fii atent, te duci la cel mai ieftin servis din zona, si le spui cat costa o sincronizare rapida satz faca si tie platesti tot, dupa care faci scandal ca nutz merge bijuteria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Inteligent sfat, cap de bec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Daca e beta mai are buguri. Asta e. Asteapta sa apara varianta finala si apoi fa ce o zis bec . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.