-
Content Count
5,541 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
About superbec
-
Rank
Incepator
Contact Methods
-
Website URL
http://www.bucatari-biciclisti.ro
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Zuid-Limburg
-
Carnet moto din
98
-
Motocicleta
in 3 timpi
-
Numar Moto
b666bmw
-
Club
sanwich
Profile Fields
-
Motociclete detinute
caramele cu pedale
-
Interests
ascunse
-
Reparatie (cositorire? ) teava carburator
superbec replied to bursyllac's topic in Service si intretinere curenta
pare ... vrei sa cumperi niste haur? am eu de vanzare iti trimit o poza. -
Reparatie (cositorire? ) teava carburator
superbec replied to bursyllac's topic in Service si intretinere curenta
99% sanse sa fie din otel nichelat ... poate sa verifice cu un magnet. daca incerci sa cositoresti e foarte usor sa infunzi tevusca.. -
si peste toate astea etrierii aia si tot sistemul de franare e de 2 bani din fabrica
-
Reparatie (cositorire? ) teava carburator
superbec replied to bursyllac's topic in Service si intretinere curenta
se poate suda , dar cam greu sa gasesti un sudor destept care sa si aiba un aparat de sudura adecvat pt operatiune , daca incerci sa o cositoresti o poti infunda foarte usor alta optiune e sa o tai si sa pui un furtun rezistent la benzina de sectiunea potrivita ... depinde unde este fisurata -
pai smirghelu" e de mai multe feluri , daca a folosit cu granulatie >1000 e ok , daca a inceput cu 60G poate sa le arunce...
-
nu prea cunosti fabule ... astia-s "etrierele" https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2006-er-6f-motorcycles/front-brake ? pistonasele alea chiar au pret de ferrari , intrebarea este ... au ruginit? este mancat din pistonas sau trebuie doar sa le cureti/indepartezi carbon ? daca nu-s mancati e foarte usor , ii polishezi direct cu pasla si pasta fina , nu patesc nimic , daca au zgarieturi adanci sau gauri trebuie sa-i schimbi, cam asta e toata drama
-
mai bine luai un olcit , aveai si oo proaspete...
-
ce-i mai interesant aici ... aceleasi personaje care ziceau de masinile astea "clasice" de 15 ani vorbeau la fel si cand au aparut .. cand colo fiecare versiune noua a adus comfort , ergonomie, inovatie , SIGURANTA !!!!!culmea de multe ori si anduranta ... dar tot ferul ancestral e mai bun" o singura problema generala o au toate versiunile noi , GREUTATEA ! seria 3 a s-a ingrasat de la e30 ~1250 kile la g80 +1850 @cuki e lupta cu morile de vant
-
ra han... ce sens are sa faci un motor care duce milionul de km cand poti face unul care duce fara probleme perioada de garantie ? uite aici cel mai tare motor facut de mertz https://www.motor1.com/news/353404/mercedes-amg-a45-engine-specs/
-
da cine mergea blanao pe autobahn?
-
@einstein1984 am mare incredere in clasa politica , o sa fie bine
-
am desfacut si eu m20 cu km seriosi, inca se vedea honuirea , senzatie de blocuri ... dar v8 ala parca e aluminiu cu nikasil , mai bine investesti intr-un olcit, macar ai oo proaspete de la gaini
-
bai Mad-Maxilor ... la 2 ani dupa apoc toata benzina se impute, dupa inca 2 ani e pa si motorina , mult mai repede se gasesc suse de electricitate pt incarcat ev-uri viitorul e clar electric dar nu cum credeti voi , imi ascut maceta
-
cred ca trebuie sa dam factura de consultanta daca mai continuam
-
+++ un camin de batrani