Jump to content

superbec

Super Membru
  • Content Count

    5,541
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About superbec

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bucatari-biciclisti.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zuid-Limburg
  • Carnet moto din
    98
  • Motocicleta
    in 3 timpi
  • Numar Moto
    b666bmw
  • Club
    sanwich

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    caramele cu pedale
  • Interests
    ascunse

Recent Profile Visitors

2,274 profile views
  1. pare ... vrei sa cumperi niste haur? am eu de vanzare iti trimit o poza.
  2. 99% sanse sa fie din otel nichelat ... poate sa verifice cu un magnet. daca incerci sa cositoresti e foarte usor sa infunzi tevusca..
  3. si peste toate astea etrierii aia si tot sistemul de franare e de 2 bani din fabrica
  4. se poate suda , dar cam greu sa gasesti un sudor destept care sa si aiba un aparat de sudura adecvat pt operatiune , daca incerci sa o cositoresti o poti infunda foarte usor alta optiune e sa o tai si sa pui un furtun rezistent la benzina de sectiunea potrivita ... depinde unde este fisurata
  5. pai smirghelu" e de mai multe feluri , daca a folosit cu granulatie >1000 e ok , daca a inceput cu 60G poate sa le arunce...
  6. nu prea cunosti fabule ... astia-s "etrierele" https://www.motorcyclespareparts.eu/en/kawasaki-parts/2006-er-6f-motorcycles/front-brake ? pistonasele alea chiar au pret de ferrari , intrebarea este ... au ruginit? este mancat din pistonas sau trebuie doar sa le cureti/indepartezi carbon ? daca nu-s mancati e foarte usor , ii polishezi direct cu pasla si pasta fina , nu patesc nimic , daca au zgarieturi adanci sau gauri trebuie sa-i schimbi, cam asta e toata drama
  7. mai bine luai un olcit , aveai si oo proaspete...
  8. ce-i mai interesant aici ... aceleasi personaje care ziceau de masinile astea "clasice" de 15 ani vorbeau la fel si cand au aparut .. cand colo fiecare versiune noua a adus comfort , ergonomie, inovatie , SIGURANTA !!!!!culmea de multe ori si anduranta ... dar tot ferul ancestral e mai bun" o singura problema generala o au toate versiunile noi , GREUTATEA ! seria 3 a s-a ingrasat de la e30 ~1250 kile la g80 +1850 @cuki e lupta cu morile de vant
  9. ra han... ce sens are sa faci un motor care duce milionul de km cand poti face unul care duce fara probleme perioada de garantie ? uite aici cel mai tare motor facut de mertz https://www.motor1.com/news/353404/mercedes-amg-a45-engine-specs/
  10. @einstein1984 am mare incredere in clasa politica , o sa fie bine
  11. am desfacut si eu m20 cu km seriosi, inca se vedea honuirea , senzatie de blocuri ... dar v8 ala parca e aluminiu cu nikasil , mai bine investesti intr-un olcit, macar ai oo proaspete de la gaini
  12. bai Mad-Maxilor ... la 2 ani dupa apoc toata benzina se impute, dupa inca 2 ani e pa si motorina , mult mai repede se gasesc suse de electricitate pt incarcat ev-uri viitorul e clar electric dar nu cum credeti voi , imi ascut maceta
  13. cred ca trebuie sa dam factura de consultanta daca mai continuam
×
×
  • Create New...