Jump to content

superbec

Super Membru
  • Content Count

    4,963
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About superbec

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bucatari-biciclisti.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zuid-Limburg
  • Carnet moto din
    98
  • Motocicleta
    in 3 timpi
  • Numar Moto
    b666bmw
  • Club
    sanwich

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    caramele cu pedale
  • Interests
    ascunse

Recent Profile Visitors

1,315 profile views
  1. mai termina in mm cu tagurile ca ma iau de ma-ta .. toata lumea stie ca esti prost, nu mai semnaliza.
  2. superbec

    Bmw concept R18

    prostii care isi dau constant cu parerea sunt mai cacao decat corporatistii. ai 2 gunoaie.. unu e mai putred ca altu ai muscat-o si tu p'aia cu "marimea nu conteaza" ??? urmatoarea e " se intampla la toti barbatii" ... iar tu erai cu iju si l-ai intors ca bossu pe crick?
  3. cand nu stii sa citesti pe sticla nici tabla inmultirii nu te mai ajuta
  4. edited... 35KW =47.6 CP .. !!!!!!!!!!!!!!!!
  5. nu exista kit de limitare pt er5 , e deja limitat natural iti trebuie omologare CE pentru toba si DBkiller ... restul e abuz in serviciu. carnatu de injiner incearca sa-ti spuna ceva, tu nu vrei sa intelegi ...
  6. du-te la injiner cu o ciucalata ... tobele nu se schimba neaparat usor , tie iti trebuie un DB-killer cati kw are in carte ?, unii lucratori la rar au rotunjit la 36 in loc de 35 si au facut motocicleta de A ...
  7. scoate o bobina la un bmw boxer si da la otomat ...
  8. vezi ca husa aia o sa-ti matuiasca rezervorul in timp . pare facut mult mai bine decat boneville .. oricum mi se par motorete de tinut in sufragerie nu de facut naveta .
  9. crezi tu ca nu esti , dai cu damf de usturoi si oaie
  10. da mah, ca servisurile au aparut special sa jefuiasca mitici ... mergi boss asa cu cazanu, n-are nimic, ie japoneza nu se strica evAr
  11. probabil e praf lantu... ca tot esti incepator timid .. du motoreta la un servis .. le explici ca esti incepator si ca vrei sa te asiguri ca e totul ok, kit lant, motor, suspensie, frane, CAUCIUCURI !
  12. dupa itp faci si tu un curs de pilotaj ?
  13. deci ...motocicleta trebuie sa porneasca doar cu circuitul de choke , restul nici nu conteaza.. o fi umblat belbodu' la nivel .. cine stie . daca zici ca porneste cu spray trebuie sa porneasca si cu carburile ei , chiar cu membrana ciupita. membrana am reparat cu un patch de reparat camera , o motocicleta a facut turul europei asa , eu i-am explicat ca nu stiu cat tine. despre sincronizare .. cu carburile in mana le pui in lumina si reglezi la ochi , e suficient pentru pornit si testat suruburile de benzina la relanti le pui la 2 3/4 out poti incerca chiar 3 out.
  14. daca zici ca ai scanteie si carburatoarele sunt curate ... masoara compresia. ar fi trebuit sa porneasca chiar si cu membrana iupita si tigania la slider. cuiele pontou nu le verifici sufland pe tiriboanca.. alimentezi carburatoarele pe banc si vezi daca curg.. faci si nivelu cu ocazia asta. membrana cumpara sh , sau caburatoare cu totul ... inca se mai gasesc membrane noi dar costa mult.
×
×
  • Create New...