Valentino Vali Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 salut tuturor.detin un srad din 99 750cc injectie,de ceva timp indiferent de vreme,uneori butonul de start nu functiona si nici cel rosu de la care se opreste motorul.de vreo 2 zile nu mai functioneaza decat cel de on/off motor si cel pt pozitie si faza scurta.butonul e curatat ca l-am desfacut.si mai am o problema:-contact pus-on motor-dau faza lunga porneste pompa.ce sa verific si unde.mentionez ca sunt incepator cu motoarele nu cu mecanica.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 1, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2016 dar din cunostintele dumneavoastra ce trebuie verificat inainte sa ma duc cu ea in brate la vreun electrician care la baza e patiser ca sunt multi dinastia,mai ales la mine in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 dar din cunostintele dumneavoastra ce trebuie verificat inainte sa ma duc cu ea in brate la vreun electrician care la baza e patiser ca sunt multi dinastia,mai ales la mine in oras. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 (editat) din cunostintele dumneavoastra ce trebuie verificat Cunostinte calificate nu am, dar cu logica, rabdare si un multimetru am pus la punct doua instalatii electrice macelarite, cirpite si pansate de tot felul de patiseri si timplari. Asa ca regula generala, cred ca ar trebui sa cauti pe net schema electrica a agregatului, ca sa ai cit de cit repere la ceea ce faci. Apoi o iei de la buton pe fire in jos pina la prima mufa, verifici continuitatea firelor, daca e OK o iei la vale pina la urmatoarea mufa si tot asa pina te prinzi cam unde e problema. Daca nu identifici vizual zone in care izolatia e afectata e foarte probabil sa nu ai intreruperi pe fire (oricum verifica continuitatea ca sa fii sigur), ceea ce inseamna ca problemele le ai undeva in zona mufelor, soclurilor pentru relee si sigurante, chestii de genul asta. Probabil motoreta a avut citiva proprietari si poate unii si-au bagat gherutele pentru diverse adaptari, verifica ce e si pe acolo. Verifica si daca ploturile contactului fac punte cum trebuie in diferitele pozitii ale cheii, culorile firelor si puntile le ai tot in schema electrica. Mufele, pinii, papucii, soclurile, lamelele de contact de la butoane, etc. le dai cu spray de curatare contacte si verifici sa nu ai atingeri, scurturi, alte belele. Nu in ultimul rind verifica stringerea si starea de curatenie (sa nu ai oxidari) a bornelor bateriei, care ar fi bine sa le dai cu vaselina dielectrica. Nu e mare lucru, dar poate fi frustrant fiindca poti sa nu gasesti nimic in urma verificarilor tale si in lipsa cunostintelor de specialitate nici nu prea stii ce sa mai verifici. Editat Noiembrie 2, 2016 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 2, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2016 -baterie buna -borne curatate Probleme: -contactul merge cheia greu -apas on motor merge sau nu -apas faza lunga sau flash porneste pompa(nu mereu) -electroventilator la buton (asa am luat-o -apas frana,faza scurt,pozitie,faza lunga/flash sub o anumita temperatura se opreste nu mai porneste decat cand se mai raceste Nu stiu unde poatw fi problema de are atatea bube.cand era cald afara nu avea nimic decat butonul de pornire mai facea uneori figuri dar atat.o sa incerc sa iau bateria la caldura sa vad daca a doua zi face la fel.daca nu face inseamna ca e de la baterie sau alternatorul nu incarca. » Post actualizat in 03 Nov 2016 16:20 scuze de dublu post.pun contactul,iau contactul se aprinde sau nu,merge pompa sau nu,aprind faza scurta se opreste tot,ea nu se aprinde,aprind un conumator se opreste bordul,deci o situatie de tot rahatul din orice punct de vedere,nu stiu care a-r putea fi cauza.inainte nu pornea la cald,facea ca si cum nu are baterie.acum dupa multa chinuiala si nervi porneste,aprind toti consumatorii nu se opreste ca inainte,porneste indiferent de temperatura lichidului de racire.sa fie vreo mufa,sa fie contactul,sa fie de la mufa de sub sa aia mare...nu mai stiu.spun toate astea aici sa gasim impreuna rezolvarea poate se mai confrunta cineva cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.