sprike Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 (editat) Am inchiriat mai demult cand am fost in Grecia un scooter Kymco de 125 cc Luata la 1500 km (adica scuterul relativ nou) si am mers 750 de km facuti in 2 zile Avantaje: - consum redus; spatiu de depozitare; - prins 120 km (da creu de tot) - viteza de croaziera 60 - 80 km Probleme: - motorul dadea rateuri la pornire dupa ce mai facem opriri (dupa un 100 km ~), defapt nu pornea deloc - aveam emotii ziceam ca acolo raman - fortat demarorul si pornea - franele bune si nu prea ( cand am dat scuterul discul pe fata era deja ovalizat) - la predare manetele nu mai erau asa de ferme la apasat - acceleratia avea punct mort cand trageam de el - la sfarsit cand am dat scuterul inapoi - dupa ce am mer mers cu pasager 130 de km - seaua trebuia sa o fortez ca sa o pot inchide ( balamaua s-a indoit ) Concluzie: Nu prea sunt fiabile - Editat Iulie 28, 2017 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasarilatilungila Postat Iulie 28, 2017 Autor Share Postat Iulie 28, 2017 mai poti incerca un Beverly 500,daca ai ocazia sa poti incerca/proba asa ceva!?Da, era prima mea opțiune pana mai deunăzi. Am mers puțin cu unul. E ok.» Post actualizat in 28 Jul 2017 09:21 Am inchiriat mai demult cand am fost in Grecia un scooter Kymco de 125 cc Luata la 1500 km (adica scuterul relativ nou) si am mers 750 de km facuti in 2 zile Avantaje: - consum redus; spatiu de depozitare; - prins 120 km (da creu de tot) - viteza de croaziera 60 - 80 km Probleme: - motorul dadea rateuri la pornire dupa ce mai facem opriri (dupa un 100 km ~), defapt nu pornea deloc - aveam emotii ziceam ca acolo raman - fortat demarorul si pornea - franele bune si nu prea ( cand am dat scuterul discul pe fata era deja ovalizat) - la predare manetele nu mai erau asa de ferme la apasat - acceleratia avea punct mort cand trageam de el - la sfarsit cand am dat scuterul inapoi - dupa ce am mer mers cu pasager 130 de km - seaua trebuia sa o fortez ca sa o pot inchide ( balamaua s-a indoit ) Concluzie: Nu prea sunt fiabile - Ești prima persoană care vorbește de rău marca asta.. » Post actualizat in 28 Jul 2017 09:21 Am inchiriat mai demult cand am fost in Grecia un scooter Kymco de 125 cc Luata la 1500 km (adica scuterul relativ nou) si am mers 750 de km facuti in 2 zile Avantaje: - consum redus; spatiu de depozitare; - prins 120 km (da creu de tot) - viteza de croaziera 60 - 80 km Probleme: - motorul dadea rateuri la pornire dupa ce mai facem opriri (dupa un 100 km ~), defapt nu pornea deloc - aveam emotii ziceam ca acolo raman - fortat demarorul si pornea - franele bune si nu prea ( cand am dat scuterul discul pe fata era deja ovalizat) - la predare manetele nu mai erau asa de ferme la apasat - acceleratia avea punct mort cand trageam de el - la sfarsit cand am dat scuterul inapoi - dupa ce am mer mers cu pasager 130 de km - seaua trebuia sa o fortez ca sa o pot inchide ( balamaua s-a indoit ) Concluzie: Nu prea sunt fiabile - Ești prima persoană care vorbește de rău marca asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 bine...toate au +-uri si - uri,mai cauti... si vezi ce te coafeaza cel mai bine! » Post actualizat in 28 Jul 2017 10:53 Am inchiriat mai demult cand am fost in Grecia un scooter Kymco de 125 cc Luata la 1500 km (adica scuterul relativ nou) si am mers 750 de km facuti in 2 zile Avantaje: - consum redus; spatiu de depozitare; - prins 120 km (da creu de tot) - viteza de croaziera 60 - 80 km Probleme: - motorul dadea rateuri la pornire dupa ce mai facem opriri (dupa un 100 km ~), defapt nu pornea deloc - aveam emotii ziceam ca acolo raman - fortat demarorul si pornea - franele bune si nu prea ( cand am dat scuterul discul pe fata era deja ovalizat) - la predare manetele nu mai erau asa de ferme la apasat - acceleratia avea punct mort cand trageam de el - la sfarsit cand am dat scuterul inapoi - dupa ce am mer mers cu pasager 130 de km - seaua trebuia sa o fortez ca sa o pot inchide ( balamaua s-a indoit ) Concluzie: Nu prea sunt fiabile - aici nu cred ca discutam de 125cc......nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 (editat) bine...toate au +-uri si - uri,mai cauti... si vezi ce te coafeaza cel mai bine! » Post actualizat in 28 Jul 2017 10:53 aici nu cred ca discutam de 125cc......nu? am mers si facut un test cu marca Kymco - nu ma refeream la clasa » Post actualizat in 30 Jul 2017 11:59 Da, era prima mea opțiune pana mai deunăzi. Am mers puțin cu unul. E ok. » Post actualizat in 28 Jul 2017 09:21 Ești prima persoană care vorbește de rău marca asta.. » Post actualizat in 28 Jul 2017 09:21 Ești prima persoană care vorbește de rău marca asta.. Poate ca sunt alte modele mai reusite; Este concluzia la care am ajuns - poate alta persoana este de alta parere; Editat Iulie 30, 2017 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasarilatilungila Postat Iulie 30, 2017 Autor Share Postat Iulie 30, 2017 Eu ma uit dupa 300. Nici prea mare, nici prea mic. Nu caut cel mai confortabil scuter pentru distante lungi. Vreau ceva pentru deplasare preponderent urbană dar care sa nu stârnească râsete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Merg acum pe o Honda SH300 - model 2016 (ultimul) si sunt foarte multumit, am 185 cm si aprox 90 kg. Stau foarte comod, cred ca genunchii mai au 10cm pana sa atinga partea din fata, bordul. In viziunea mea este scuterul perfect de oras. Raportul ideal intre lungime, latime, inaltime, greutate, putere, dotari, fiabilitate. Nu cred sa existe scuter mai potrivit pentru oras cat si imprejurimi decat o Honda SH300. In tara scuterelor, Italia, este lider incontestabil (familia SH) de peste 10 ani. Podeaua plata a unui scuter aduce multa utilitate si versatilitate. Acest pachet pe care il ofera Honda nu are competitor direct. » Post actualizat in 31 Jul 2017 12:39Nu mai pot edita postul anterior. Recomand nu mai mult de 300cc de oras, orice cilindree mai mare face ca scuterul sa fie peste 200 kg si asta iti va aduce neplaceri in traficul urban prin greutate cat si prin dimensiunile aferente. Eu zic ca orice iei second hand iti va aduce cheltuieli suplimentare asa ca pregateste te pentru asta si pune niste bani deoparte. Din cate stiu Beverly cu motorul de 500cc nu a fost un succes drept dovada ca Piaggio nu l mai pune in prezent. Motorul de 300 cc de la Piaggio este vechi, destul de fiabil, dovedit in timp insa cam submotorizat - 21 CP pentru 190 kg cat are la plin un Beverly. Competitia la 300cc are de la 25-30CP. Fii atent la nuante de genul celor exemplificate mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasarilatilungila Postat Iulie 31, 2017 Autor Share Postat Iulie 31, 2017 Kymco Downtown 300i are 30cp. Beverly 350 are 34 si sh300 37. Dar parcă nu aș crede acest 37. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Modelul anterior de Sh300 avea 27cp, actualul model are 26cp insa un cuplu ceva mai bun si mai jos decat modelul precedent. Totul la 169 kg la plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 (editat) Merg acum pe o Honda SH300 - model 2016 (ultimul) si sunt foarte multumit, am 185 cm si aprox 90 kg. Stau foarte comod, cred ca genunchii mai au 10cm pana sa atinga partea din fata, bordul. In viziunea mea este scuterul perfect de oras. Raportul ideal intre lungime, latime, inaltime, greutate, putere, dotari, fiabilitate. Nu cred sa existe scuter mai potrivit pentru oras cat si imprejurimi decat o Honda SH300. In tara scuterelor, Italia, este lider incontestabil (familia SH) de peste 10 ani. Podeaua plata a unui scuter aduce multa utilitate si versatilitate. Acest pachet pe care il ofera Honda nu are competitor direct. » Post actualizat in 31 Jul 2017 12:39 Nu mai pot edita postul anterior. Recomand nu mai mult de 300cc de oras, orice cilindree mai mare face ca scuterul sa fie peste 200 kg si asta iti va aduce neplaceri in traficul urban prin greutate cat si prin dimensiunile aferente. Eu zic ca orice iei second hand iti va aduce cheltuieli suplimentare asa ca pregateste te pentru asta si pune niste bani deoparte. Din cate stiu Beverly cu motorul de 500cc nu a fost un succes drept dovada ca Piaggio nu l mai pune in prezent. Motorul de 300 cc de la Piaggio este vechi, destul de fiabil, dovedit in timp insa cam submotorizat - 21 CP pentru 190 kg cat are la plin un Beverly. Competitia la 300cc are de la 25-30CP. Fii atent la nuante de genul celor exemplificate mai sus. Salut de unde ai cumparat scuterul ? - caut si eu ceva asemanator Editat August 1, 2017 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbat Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Motor Team Bucuresti - dealer Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 am inteles » Post actualizat in 01 Aug 2017 06:26 - am sa le dau un telefon mai incolo; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.