Jump to content

barbat

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About barbat

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

110 profile views
  1. Am mers si eu cu Tracer-ul 900. Din pacate GT-ul nu era la test dar in linii mari e aceiasi moto, exceptand parca suspensii. Mi-a placut cum trage motorul si chiar nu am simtit vibratii pronuntate dupa 5-6000 cum am auzit vehiculandu-se. Mi-ar fi placut sa testez si QS-ul dar asta non GT nu are asa ceva si cred ca e cam degeaba sa schimbi doar in sus si cu tot felul de limitari de treapta si turatie. Asta de fapt e si unul dintre criteriile care ma face sa ma gandesc la alta moto. Trebuie sa merg si cu 790 sa vad ce si cum. Mi-a placut pozitia in sa, confortabila si chiar daca am mers ca
  2. Am luat legatura cu cei de la KTM Romania si m-au pe o lista. Ma cheama cand vine nu stiu cine de la Sibiu cu un 790 de test. Pana una alta o sa testez si Tracer ul 900 GT sa vedem cum e.
  3. Inteleg ca merita cei 1000 euro in plus pt R si sunt dispus sa ii platesc. La R cu aripa fata joasa ca pe S si cu parbriz mai mare ma gandesc ca se imbunatateste cumva confortul la vant, nu?
  4. Vreau protectie la vant. La tracer 900 e QS doar pe in sus si nu imi place asta.
  5. Cu S daca ramai pe strada fara off road cum e suspensia?
  6. protectia e proasta la corp/cap pentru ca la R vine cu acel parbriz mic? de ce nu ai luat unul mai mare? vad ca vinde puig, givi. chiar nu stiu vreo moto care sa vina din fabrica cu o marime a parbrizului decenta. protectia la vant la picioare cum e?
  7. moto. cred ca domnisoara e mult mai greu
  8. Mai greu cu adusul ei in Romania...
  9. Adică in unele trepte e nevoie de un efort mai mare sau pur și simplu nu intra din prima? E mai fluid pe up decât down, turatie mai înaltă? Așa i ca de când folosești QS nu prea mai schimbi clasic cu maneta de ambreiaj?
  10. Bun. Acum avem și noi un reper. Cred ca toate prețurile la mașini/moto sunt făcute de a sa natura sa fie negociate. La unii e marja mai mare, la alții e mai mică. Tine de fiecare ce noroc are, ce skills are, etc. O întrebare puțin mai tehnica: cât de ușor se schimba pe 790 cu ajutorul quickshifter ului. Merge fluid in toate treptele de viteza sau la orice turație?
  11. Cred ca ar fi util pentru noi cei care intenționăm sa cumpărăm așa ceva, dacă nu va deranjează, cei care au achiziționat 790-uri noi la ce prețuri le-ați luat? Sa știm și noi care e un preț bun sau nu. Din ce deduc in Polonia iarna un S ar fi aprox 10k...
  12. In cât timp ți au adus-o?
  13. Mulțumesc de INFO. Cei care ți l au dat la test îl aduc pe canale gri in România, gen Motoboom? Ar putea fi o problema dacă ai nevoie de o piesa ceva in garanție sau nu c-ar ajunge mai greu ma gândesc. Din Slovacia ai venit pe moto sau transport? Ăștia de la Dementor nu comenteaza la revizii ca nu ai luat-o de la ei sau ca garanția e nu știu cum sau nu se aplica nu știu ce? Le-ai zis la revizii ca ai încercat sa iei se la ei moto dar nu s-a putut?
  14. La cele cu roti mai mici e cumva și saua mai joasa și asta pe mine ma dezavantajează la 1,85. Mai e și vorba de cum arată moto. Pentru mine standardul e dat de cum arată AT sau Tiger ul. 900 le chiar arată foarte bine după standardele mele. Am înțeles ca 790-le la italieni e ciuma, îl considera de neatins din perspectiva înfățișări. Oamenii sunt diferiți. Exclus moto second hand. Sa vedem ce-o scoate și Honda ca e vorba de un nou 850. Îmi place pe hârtie Tracer 900 GT dar când ma uit la el văd o chestie ieftină și atât. Cred ca ma înșel dar asta văd eu.
×
×
  • Create New...