Jump to content

barbat

Membru
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About barbat

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

145 profile views
  1. Mulțumesc. Dacă moto e încă în garanție o pot pierde cu operațiunea asta?
  2. Cred ca mai sigur e sa leg GPS ul la contact. Direct la baterie exista riscul sa descarci bateria ca ai curent pe circuitul ala tot timpul. Aveți vreo recomandare de service sau o anume persoana ce se pricepe la asa ceva?
  3. Nu cred ca ai înțeles. Albul și verdele nu au ce caută in vederea încărcării. Între o mufa mama și una tata de USB pinii aferenți culorii roșu respectiv negru trebuie sa calce neaparat unii pe alții? Adică roșu de la USB tata pe roșu USB mama?
  4. Am nevoie de a pune o mufa USB tata la 2 fire(rosu si negru) strict pentru a alimenta cu curent TomTom Rider 550. Am USB mama pe moto din fabrica(duce pana la 2A) de unde isi ia curentul dar problema e la dispozitiv ca are cele 2 fire in aer, ca sa zic asa. Trebue neaparat pus pinul 1 la culoarea de pe mufa mama și pinul 4 la fel? Ce se întâmplă dacă pe pinul 1 de usb tata am roșu și negru la 4 și pe usb mama am la 1 negru și la 4 roșu? Multumesc.
  5. La Tracer in principiu mi-a placut motorul, un pic cam huliganic daca intelegi ce vreau sa spun. In modul A putin cam brutal, neslefuit. Nu simti cuplu ca la un bicilindru de jos insa se tureaza foarte repede chiar si in trepte superioare. Daca cu motorul cam asta e parerea mea, motocicleta nu prea e potrivita pentru mine pentru ca are garda la sol foarte mica, 135mm si cred ca inainte sa ma sui pe ea si cam tot ce-i pe sub ea ea e evident expus. Daca i-ai mai pus un scut deja cred ca ajungi la 100 mm. Mie mi-a dat senzatia e ieftin cu toate ca nu am gasit ceva punctual sa nu imi placa.Una pes
  6. Intre timp a venit si moto. Multumit, inca ne acomodam. In mers ma uimeste cat de usoara pare insa greutatea se simte la manevre de parcare cu atat mai mult daca esti pe langa ea. Totusi, nu mi se pare un impediment asta. Am 1,85 si cred ca am sa ridic saua (are 850 si 870mm). Chestia cu cruise control-ul mi se pare tare de tot si cred ca-i destul de utila. Hill hold-ul la fel de tare, cand ies din parcarea subterana am o panta, evident, si ma ajuta mult sa raman in fata barierei pana se deschide dar sunt convins ca sunt si altele locurile in care poate fi de ajutor. Fara excese pana in 1000 k
  7. Nici vorba de vreo incrancenare. Imi cer scuze, am crezut ca prin acea abreviere faci referire la V-strom ul de 1000. Pe lista mea scurta a fost AT-ul Adventure si V-Strom si mi-a dat cu minus la Honda. M-am informat cat de mult am putut si am testat atat noua AT cat si vechiul V-strom de 1000 ca asta nou nu exista la test la momentul ala. Da, stiu ca unii folosesc V-Strom-ul in off-road dar din pct meu de vedere are limitari acolo date de garda la sol, greutate si cursa furcii. Problema mea era legata, mai degraba, de ce invoca unii c-ar fi minusuri fara sa fie informati/obiectivi in le
  8. Em am cumparat un XT-ul acum o saptamana de la reprezentanta din Romania cu 12.500(tu de unde ai pretul ala, de pe site? Alta e realitatea). Nu am iesit in viata mea in off-road si nici nu intentionez si ca mine sunt majoritatea care cumpara modelul asta. Cu ce e mai bun AT-ul Adventure ca asta, poate doar chestii subiective gen cum arata, dashboard-ul dar am lamurit-o mai sus, zic eu. A propos, am vazut o statistica cu cei care cumpara V-Strom-ul de 1000 si sunt cam intre 40-60 de ani. Eu zic ca ai alte apucaturi pe la 50 de ani, nu? Nu mai porti Klim(poate ai facut-o cand aveai 30), acum por
  9. Comparati 1050 XT-ul cu AT Adventure ca varianta standard de la AT e orientata clar catre off-road si are multe neajunsuri fata de varianta XT(roti cu camera, lipsa cric central, protectie motor, parbriz mic, costuri mai mari de adaugat un top case in lipsa rack-ului si a gaurilor de fixare a side case-urilor). Vad oameni care pun la parti negative lipsa decuplarii ABS-ului dar ganditi-va ca sunt atatia care nu sunt interesati de a iesi de pe asfalt, de ce ar vrea sa si-l decupleze?! Unii zic ca ar fi grea (247kg) dar uitati-va la modelele rivale ca tot in 240-250 kg sunt( AT Adventure,
  10. Am mers si eu cu Tracer-ul 900. Din pacate GT-ul nu era la test dar in linii mari e aceiasi moto, exceptand parca suspensii. Mi-a placut cum trage motorul si chiar nu am simtit vibratii pronuntate dupa 5-6000 cum am auzit vehiculandu-se. Mi-ar fi placut sa testez si QS-ul dar asta non GT nu are asa ceva si cred ca e cam degeaba sa schimbi doar in sus si cu tot felul de limitari de treapta si turatie. Asta de fapt e si unul dintre criteriile care ma face sa ma gandesc la alta moto. Trebuie sa merg si cu 790 sa vad ce si cum. Mi-a placut pozitia in sa, confortabila si chiar daca am mers ca
  11. Am luat legatura cu cei de la KTM Romania si m-au pe o lista. Ma cheama cand vine nu stiu cine de la Sibiu cu un 790 de test. Pana una alta o sa testez si Tracer ul 900 GT sa vedem cum e.
  12. Inteleg ca merita cei 1000 euro in plus pt R si sunt dispus sa ii platesc. La R cu aripa fata joasa ca pe S si cu parbriz mai mare ma gandesc ca se imbunatateste cumva confortul la vant, nu?
×
×
  • Create New...