Sari la conținut

barbat

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

505 citiri profil

barbat's Achievements

  1. Salut, Vreau sa merg intr-o tura prin Balcani la sfarsit de mai. Serbia - Bosnia - Albania - Macedonia. Evident, nu este batut in cuie itinerariul. Daca este cineva interesat il rog sa lase mesaj. Multumesc.
  2. Ce a incurcat foarte mult lucrurile au fost cele 2 masini din sens opus care veneau aproape paralel. Femeia totusi s-a uitat in oglinda, a vazut ca vine moto si a gandit c-o poate depasi prin stanga, asta a fost convingerea ei in acel moment. Cel cu moto sigur s-ar fi dus prin stanga daca nu veneau cei 2 din sens opus exact in locul unde el trebuia sa depaseasca. Avand viteza cam mare, fiind foarte increzator in manevra care urmeaza s-o faca, neacordarea de prioritate a masinii, depasirea pe linie continua, nesansa ca acele 2 masini sa fie exact in acel moment si acel loc au dus la acest accident. Este un cumul de factori si fiecare din ei au constribui la acest accident. Interesant este de ce a iesit tipa din benzinarie in halul ala este iarasi foarte interesant. Pe de o parte soferii din Romania, cu preponderenta cei din provincie, nu au notiunea unei motociclete si aici pe de o parte nu e vina lor, fenomenul moto fiind practic inexistent in comunitatea lor ori in specificul vietii lor. Majoritatea soferilor nu stiu sa se raporteze la un motociclist partener de trafic cu el, nu sunt familiarizati cu asa ceva. Uitati-va la cei din Bucuresti unde mai sunt ceva motociclete/scutere (raportandu-ne la aproape 3 mil de oameni sunt ridicol de putine moto/scutere dar asta e alta discutie - sunt extrem de putini oameni in Bucuresti/Romania posesori de moto/scuter care sa isi foloseasca masinaria din perspectiva utilitatii ca alternativa la masina) si care habar nu au cum sunt incadrati pe o banda de circulatie, stau si la 2 m de bordura si asta ca HABAR N-AU ce e aia o motocicleta, la ce foloseste si ca ala e un partener egal cu el in trafic. Suntem putini rau si unii ne mai fac si de ras prin comportamentul lor in trafic. cum dracu sa nu fim ignorati sau urati.
  3. Tracer 900 este a 2-a motocicleta cu QS cu care am mers dupa Tiger 900 care este din alt film fata de Tracer din perspectiva QS. Daca tot alegi sa pui asa ceva de ce ai pune QS doar pentru UP?! Cand mergi cu un Triumph de generatie noua cu QS crede-ma ca e greu ca sa gasesti la altii asa finete in schimbarea vitezelor. Iar Suzuki V-strom schimba ireprosabil la orice turatie si niciodata n-am avut N fals. Este parerea mea personala formata in utilizarea pentru aproximativ o ora a Tracer-ului 900. Motorul e deosebit dar nu este nimic slefuit acolo, e de golaneala. N-am prea vazut, prin Europa, oameni sa faca touring pe Tracer 900 GT. Majoritatea isi dau side case-urile jos imediat ce au ajuns acasa cu ea.
  4. Scuterul e o Honda Forza 300. Nu cunosc motocicleta care sa fie mai potrivita ca un scuter in oras. Intretinere, pret, spatiu de depozitare, unghi bracare, greutate, twist&go, consum. Ia-le asa la pachet, nu disparate. Unde mai pui ca poti fi pe el si in trening si in costum, ca nu iti sifonezi vreun pantalon, ca pantofii tai eleganti nu vor avea nu stiu ce urme de la schimbatorul de viteze, etc. Ce ti-am scris mai sus, Europa stie de zeci de ani ca de aia sunt pline orasele Italiei, Spaniei, Frantei de scutere si nu de motociclete.
  5. Folosesc in afara orasului Suzuki V-Strom 1050XT.
  6. Esti sarcastic, ma iei peste picior si nu inteleg de ce necunoscandu-ma. Aroganta asta a ta e direct proportionala cu necazurile/frustrarile tale?! Eu vorbesc din proprie experienta, ca fost proprietar de NC. Tu ai folosit motocicleta asta? Cu ce o compari? Nu am spus nimic despre viteza si cu toate astea faci deductia ca nu simteam eu nu stiu ce fior ca nu avea 150 CP. Nu m-ai vazut in viata ta dar esti convins ca am nevoie de lectii in poligon si imi faci recomandarea sa nu merg cu moto pe ploaie. Tot timpul ai o parere despre orice? Tot ce am scris acolo e pertinent, nu vreau sa defaimez marca ori modelul. Pentru mine a fost foarte buna motocicleta ca fiind prima dar atat. P.S. Mai pune mana pe o carte ca daca esti si la mersul pe motocicleta cum esti la scris e clar. Incepi cu poezii usoare, gen Zdreanta.
  7. Ai citit in diagonala. Am comparat NC-ul cu scuterul. Sa merg cu ghete cu protectii in oras, la birou?! Sa imi mai bun si crash bar, pad?Protejeaza la vant, apa astea? Tu poti intelege/crede ca exista oameni care merg intr-un service pentru curatarea lantului si ei o fac doar in situatii extreme, gen o tura de cateva mii de km?! Eu am fost proprietar de NC, nu vorbesc din auzite. Cate persoane serioase in ale motociclismului si cu ceva bani stii tu ca merg cu NC-ul? Am mentionat expres ca este grea la viteze mici din perspectica strecuratului printre masini si asta e un fapt evident, nu am ce sa iti explic aici. Da, in oras ideal e un scuter de 300, nici mai mult nici mai putin dar trebuie sa ai ceva experiente in sensul asta ca sa intelegi/sa imi dai dreptate. Ce e asa palpitant la un NC in afara localitatii cu 54 CP si 236 de kg, exceptand rider/pasager/bagaje?! Ti se pare ca in Romania e ceva comun sa mergi pe moto/scuter? Vezi des motociclisti prin trafic comparand cu vreo tara din vest sau o fi doar lipsa banilor de vina?
  8. Am avut NC750X DCT. Dezavantaje in oras fata de scuter: 1. forma de moto, protectie la picioare(pantofi) zero. 2. lant cu mentenanta de rigoare 3. grea la viteze foarte mici. Nu ca nu te descurci dar nu compari strecuratul printre masini cu un scuter. 4. face cate ceva bun din toate dar nu exceleaza la nimic. Aceasta motocicleta e un compromis, buna de inceput pe ea, buna daca ai facut o pauza lunga si vrei sa revii pe moto, daca vrei sa ajungi din A in B fara vreo traire interesanta intre aceste puncte. Oricum ai da-o, nu esti motociclist complet daca nu stii sa alegi tu din mana-picior-cap viteza inainte de curba. Concluzia la care am ajuns dupa folosirea mai multor masinarii pe 2 roti motorizate: scuter de 300 la oras si moto cu o putere, tehnologie pe masura in afara lui. In Bucuresti abia daca vezi 3 oameni pe la semafoare dimineata, ce sa mai vorbim de scuter in oras si moto in afara lui.
  9. barbat

    GPS MOTO

    Mulțumesc. Dacă moto e încă în garanție o pot pierde cu operațiunea asta?
  10. barbat

    GPS MOTO

    Cred ca mai sigur e sa leg GPS ul la contact. Direct la baterie exista riscul sa descarci bateria ca ai curent pe circuitul ala tot timpul. Aveți vreo recomandare de service sau o anume persoana ce se pricepe la asa ceva?
  11. barbat

    GPS MOTO

    Nu cred ca ai înțeles. Albul și verdele nu au ce caută in vederea încărcării. Între o mufa mama și una tata de USB pinii aferenți culorii roșu respectiv negru trebuie sa calce neaparat unii pe alții? Adică roșu de la USB tata pe roșu USB mama?
  12. barbat

    GPS MOTO

    Am nevoie de a pune o mufa USB tata la 2 fire(rosu si negru) strict pentru a alimenta cu curent TomTom Rider 550. Am USB mama pe moto din fabrica(duce pana la 2A) de unde isi ia curentul dar problema e la dispozitiv ca are cele 2 fire in aer, ca sa zic asa. Trebue neaparat pus pinul 1 la culoarea de pe mufa mama și pinul 4 la fel? Ce se întâmplă dacă pe pinul 1 de usb tata am roșu și negru la 4 și pe usb mama am la 1 negru și la 4 roșu? Multumesc.
  13. La Tracer in principiu mi-a placut motorul, un pic cam huliganic daca intelegi ce vreau sa spun. In modul A putin cam brutal, neslefuit. Nu simti cuplu ca la un bicilindru de jos insa se tureaza foarte repede chiar si in trepte superioare. Daca cu motorul cam asta e parerea mea, motocicleta nu prea e potrivita pentru mine pentru ca are garda la sol foarte mica, 135mm si cred ca inainte sa ma sui pe ea si cam tot ce-i pe sub ea ea e evident expus. Daca i-ai mai pus un scut deja cred ca ajungi la 100 mm. Mie mi-a dat senzatia e ieftin cu toate ca nu am gasit ceva punctual sa nu imi placa.Una peste alta are un pret bun si cred ca e un pachet ok(cred ca varianta GT e prima alegere). V-Strom ul de 1000 XT are, din pct meu de vedere, cam tot ce nu are Tracer-ul si voiam eu. Garda la sol mai inalta, cuplu mai mare, intra precis in orice viteza(nu ai nevoie de niciun quickshifter, numai daca esti vreun super freak din asta cu gadget urile la zi sa iti doresti asa ceva), senzatie de lucru bine facut, solid, inaltime a sei 870 mm, pe pozitia de sus, pentru ca am 185 si ma simt mai confortabil asa. Motorul la Suzuki e rafinat, cald, liniar. Putere, zic eu, mai mult decat e nevoie. Electronica de 2020 la zi, nu le mai insir acum.
×
×
  • Creează nouă...