Jump to content

gsxr 750 k2 eroare C28 (STVA - secondary throttle valve actuator)


 Share

Recommended Posts

va salut . a mai avut cineva aceasta problema? cum s a rezolvat ? se poate repara acea piesa sau trebuie inlocuita ? mie imi apare eroarea cam la 1 din 5 porniri, niciodata in mers, doar la pornire, doar cand motorul este cald. motorul nu mai are putere dupa 5-6 mii cand am eroarea in bord. am inteles ca raman clapetele alea blocate pe inchis si nu mai primeste aer.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut la modelul k5. Se poate anula eroarea si tinute clapetele pe deschis. Uneori, daca ai noroc se poate si repara (mie nu mi-a iesit si nu-s chiar neindemanatic). Am inlocuit cu unul nou si a mers.

 

Daca ar fi sa mai trec o data prin asta, as anula de la inceput eroarea si as tine clapetele pe deschis sau chiar le as elimina. Nu te incurca cu nimic, insa mersul cu becul Fi aprins am auzit ca nu e ok, uneori poti sa ai motorul in limp mode. Daca esti din Bucuresti, mergi la TNG sau la Caesar.

Link to comment
Share on other sites

ieri am dat airboxu jos sa vad mai bine ce i acolo. tocmai imi aparuse FI ul in bord, si se vedea ca acele clapete nu lucreaza cum trebuie, cand puneam contactul. Am uns/curatat acele cabluri care ies din "cutiuta" aia, iar cand am repus contactul, a disparut FI-ul si clapetele mergeau bine .. dar eu fiind mai pesimist, ma indoiesc ca s a rezolvat doar prin ungerea acelor cabluri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...