kawazaki Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Eu am facut un mini high-side de zile mari si am recuperat mobra ca marc-marquez la iesirea dintr-un rondou in Timisoara. Da, mergeam tare ca abia se terminase cusa de motogp din duminica aia si mi se umflase orezul in cap. Am oprit sa vad pe ce satana am alunecat in halul ala si nu era nimic altceva decat trecerea de pietoni proaspat vopsita. Alunecoasa ca gheata.. probabil mai pusese si vreun pieton e flegma dupa ce luase ACC-junior si am avut scenariul complet. In tarile pe unde am condus io in ultimii ani marcajele nu sunt mai breze dar uneori sunt facute cu o vopsea abraziva sau un fel de ciment alb abraziv. Nu este problema vopselei aplicate, asfaltul turnat in sensurile giratorii mai recent facute nu este unul aderent (aici ma refer in TM nu stiu in alte parti cum este).Am patit-o si eu, m-am intors si chiar nu era nimic nici macar praf....Am contract cu o firma ce se ocupa de asflatari si au confirmat ce am spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 (editat) Atat timp cat pe drumurile publice, curbele sunt "atacate", se pun genunchii pe jos in curbe.. normal ca ai pretentii ca soseaua sa aibe calitatea pistei.. Singurul lucru care poti sa-l faci e sa-ti verifici DOT-ul.. sa-ti iei o motocicleta mai domoala.. sa mergi legal.. ................................................................ Nu-ti v-a face nimeni pista pe sosea Si nici prioritate n-o sa vezi.. daca pilotezi ................................................................ Editat Octombrie 1, 2017 de -UFO- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.