MadWorld Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Buna . Un prieten mi-a legat un kit xenon dar dupa nici 2-3 saptamani au inceput problemele gen : baterie descarcata ( cumparata inainte cu maxim 1 luna ) , releul de incarcare ars iar in cele din urma masa sau scurt ( poza ) . Nu doresc sa scot lupele asa ca am achizitionat un kit de xenoane nou + toata partea de cablaj stock pentru faruri etc ca sa pot incepe de la zero alaturi de un electrician . Tin sa zic ca am gasit firul unui balast deteriorat ( poza ) . As aprecia niste pareri despre ce anume s-a putut intampla . Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Am patit ceva similar. Cel mai probabil ti se prajea releul cu sau fara kitul xenon mai devreme sau mai tarziu. Cred ca doar o coincidenta a facut sa ti se arda dupa montarea kitului xenon. Kiturile respective sunt banal de usor de montat.Cauta orice alt releu cu acelasi numar de fire si culori, elimina mufele (cositorit direct firele) si esti good to go. Ca fapt divers, eu de exemplu pe 954-u meu am releu de incarcare de Aprilia RSV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadWorld Postat Martie 15, 2018 Autor Share Postat Martie 15, 2018 Am patit ceva similar. Cel mai probabil ti se prajea releul cu sau fara kitul xenon mai devreme sau mai tarziu. Cred ca doar o coincidenta a facut sa ti se arda dupa montarea kitului xenon. Kiturile respective sunt banal de usor de montat.Cauta orice alt releu cu acelasi numar de fire si culori, elimina mufele (cositorit direct firele) si esti good to go. Ca fapt divers, eu de exemplu pe 954-u meu am releu de incarcare de Aprilia RSV. Eu i-am pus unul de triumph ...exact asa cum spuneai tu cositorit pe direct . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Si eu as merge tot pe verificarea sistemului de încărcare. Vezi si ce putere are sistemul de iluminare cu xenon. E posibil (daca acesta este prea puternic, iar contactele sunt imperfecte) ca firele sau papuci sa se fi topit din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Nu e mai puternic decat becul halogen, dpdv electric, insa poate induce niste "balarii" care sa deranjeze diverse componente electronice. Mai ales daca vreun savant a infasurat firele pe alti conductori, am avut caz de ecu bulit repetat la auto din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 povestea cu releul de incarcare pe motociclete este (complet nestintific explicata ) cam asa generatorul (trifazat de cele mai mukte ori ) genereaza o tensiune in functie de turatie pe undeva intre 30 si 60 de volti (in mare) releul regulator o ''franeaza'' pana le celebrii 14.2 volti ( in cazuri ideale) si o baga in reteaua motocicletei in speta in baterie ....cu restul face caldura ( a se vedea radiatorul ) cu amperii face altfel dar e o alta poveste de acolo fiecare isi trage cat are nevoie (amperi).........conform forumulei P=Ux i adica wati = tensiune inmultit cu amperi la cum arata pinul ala prajit ai mai multe variante de raspuns ....ori centrala de cacao ...ori becul ...ORI FARUL TAU NU E ETANS SI SERVESTE APA ..... kit ul ala de xenon consuma in zilele lui bune cam 35 w ...parazitii bagati in firele mobrei ( inestimabili )... sa ti pice un regalutor din cauza asta -poate - dar e prea din topor construit sa nu duca .....sa ti descarce o centrala vesela vreo 20000 de volti (cati are la pornire) in mobra -posibil - SA RAMAI FARA TALON DIN CAUZA XENOANELOR - FOARTE PROBABIL ....sa ti afecteze electronica de mobra -posibil --- si astea sunt doar o parte ........discutia e lunga ( pe timpuri am futut un bcm de volvo din cauza unei combinatii de tipul kit xenon prost far cu apa in el si eu bou ca am aprins luminile )....aviz amatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadWorld Postat Martie 20, 2018 Autor Share Postat Martie 20, 2018 Si eu as merge tot pe verificarea sistemului de încărcare. Vezi si ce putere are sistemul de iluminare cu xenon. E posibil (daca acesta este prea puternic, iar contactele sunt imperfecte) ca firele sau papuci sa se fi topit din cauza asta. Azi imi vin xenoanele noi ... erau de 35w /1 » Post actualizat in 20 Mar 2018 05:47 povestea cu releul de incarcare pe motociclete este (complet nestintific explicata ) cam asa generatorul (trifazat de cele mai mukte ori ) genereaza o tensiune in functie de turatie pe undeva intre 30 si 60 de volti (in mare) releul regulator o ''franeaza'' pana le celebrii 14.2 volti ( in cazuri ideale) si o baga in reteaua motocicletei in speta in baterie ....cu restul face caldura ( a se vedea radiatorul ) cu amperii face altfel dar e o alta poveste de acolo fiecare isi trage cat are nevoie (amperi).........conform forumulei P=Ux i adica wati = tensiune inmultit cu amperi la cum arata pinul ala prajit ai mai multe variante de raspuns ....ori centrala de cacao ...ori becul ...ORI FARUL TAU NU E ETANS SI SERVESTE APA ..... kit ul ala de xenon consuma in zilele lui bune cam 35 w ...parazitii bagati in firele mobrei ( inestimabili )... sa ti pice un regalutor din cauza asta -poate - dar e prea din topor construit sa nu duca .....sa ti descarce o centrala vesela vreo 20000 de volti (cati are la pornire) in mobra -posibil - SA RAMAI FARA TALON DIN CAUZA XENOANELOR - FOARTE PROBABIL ....sa ti afecteze electronica de mobra -posibil --- si astea sunt doar o parte ........discutia e lunga ( pe timpuri am futut un bcm de volvo din cauza unei combinatii de tipul kit xenon prost far cu apa in el si eu bou ca am aprins luminile )....aviz amat povestea cu releul de incarcare pe motociclete este (complet nestintific explicata ) cam asa generatorul (trifazat de cele mai mukte ori ) genereaza o tensiune in functie de turatie pe undeva intre 30 si 60 de volti (in mare) releul regulator o ''franeaza'' pana le celebrii 14.2 volti ( in cazuri ideale) si o baga in reteaua motocicletei in speta in baterie ....cu restul face caldura ( a se vedea radiatorul ) cu amperii face altfel dar e o alta poveste de acolo fiecare isi trage cat are nevoie (amperi).........conform forumulei P=Ux i adica wati = tensiune inmultit cu amperi la cum arata pinul ala prajit ai mai multe variante de raspuns ....ori centrala de cacao ...ori becul ...ORI FARUL TAU NU E ETANS SI SERVESTE APA ..... kit ul ala de xenon consuma in zilele lui bune cam 35 w ...parazitii bagati in firele mobrei ( inestimabili )... sa ti pice un regalutor din cauza asta -poate - dar e prea din topor construit sa nu duca .....sa ti descarce o centrala vesela vreo 20000 de volti (cati are la pornire) in mobra -posibil - SA RAMAI FARA TALON DIN CAUZA XENOANELOR - FOARTE PROBABIL ....sa ti afecteze electronica de mobra -posibil --- si astea sunt doar o parte ........discutia e lunga ( pe timpuri am futut un bcm de volvo din cauza unei combinatii de tipul kit xenon prost far cu apa in el si eu bou ca am aprins luminile )....aviz amatorilor Azi imi vine cablajul stock si xenoanele noi .... am sa fac o poza la cablajul modificat de " savant " si cel stock sa intelegeti si voi ce ma framanta ... Eu zic ca cel ce le-a legat si-a batut joc de ele si asta e motivul problemelor. Parerea mea e ca un set de xenoane nu se pune cu fire taiate si adaugare prin impletire si niste banda izolatoare . Fara talon nu am sa raman cu siguranta ) Multumesc pentru pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.