Sari la conținut

naenero

Membru
  • Număr conținut

    159
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    yamaha tdm 4tx ori 2
  • Numar Moto
    de tabla

Informații profil

  • Motociclete detinute
    yamaha dt200,kawasaki zx6r ninja, malaguti gt500 spidermax, honda vt 600 shadow aprilia pegaso ie...

Vizitatori Recenți Profil

778 citiri profil

naenero's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut ....nu stiu daca mai este de actualitate poatarea ta ....ai nevoie doar de cadru ( am o senzatie ca joci in acelasi film cu mine ) ....daca esti interesat am un cadru cu acte ...detalii in privat ...
  2. Si eu am pățit una din asta....a fost bobina .....împrumuta una de logan 16 valve o bagi in bujie mufa se potriveste si incearca ( Dacă e aia problema comanda una de clio v6 -găsești un cod pe ne-o bricolezi un pic pe la plastice pui cablul fișei in ea si ai rezolvat problema ...
  3. hello ..mai e cineva pe aici?? de cateva zile mi am facut o dambla mai veche si am achizitionat aproate un supertenere ....cumva motoreta ai se incapataneaza sa moara ...dupa primul drum am constatat ca ambreiajul are o problema ...mu debraiaza complet ..am incercat din reglaje si niet nu vrea si pace ...probabil discurile metalice cu probleme ....dar nu asta ma ingrijoreaza .....ma ingrojoreaza ca la rece motorul are o bataie ce.dispare.treptat pe masura ce se incalzeste ...nu am reusit sa ma prind daca e supapa bolt biela ( cuzinet necajit) sau un lant de dstributie complet.cu tufa ...ma.intereseaza daca ma puteti ajuta macar statistic cu problema cloncanitului...sincer nu sunt curios sa ma apuc aa sap in tot fierul dupa.zgomote ....multumesc
  4. la 4tx am desfacut contactul din aceleasi motive .....suruburile alea smechere cu rupere la strangere le desfaci cu dalta si ciocanul ......in partea de sus a contactului sunt 2 capace de plastic sub care se afla alte 2 surubele ..idem mai sus.....dupa care iese carcasa exterioara a contactului ......dupa care bagi cheia in ce.a.mai ramas din contact si scoti butucul afara ...speli bine tot cacamitzul din butuc si blocator ungi cu ulei grafit seu de tufa etc etc tot si montezi la loc in ordine inversa ....evident inlocuiesti suruburile de securitate cu unele normale ....2 buc de 8 cu vreo 20-25 mm lungime ...si 2 de 3 sau 4 mm grosime .....daca nu uit mai am unul semiblocat la munca il desfac si ii fac poze ..........cu zemuri bagate pe sus nu mi a iesit desi cred ca doar acid nu am bagat in el ...
  5. salut....stie cineva unde pot gasi sau construi in brasov o teava de legatura cu care sa inlocuiesc broasca aia afurisita de sub tdm care cantareste o tona ?? multumesc
  6. are doape in spate ...farul la 4 TX se desface usor ...il incalzesti cu feon dai clemele alea 4 jos ....cand te frige destul tragi sticla afara....e lipita cu un mastic destul de inca[patanat ...dupa aia tragi ornamentul cromat din jurul lupei si o scoti ...cureti tot de praf cu microfibra ....atentie ca oglinzile alea se zgarie usor ....dupa aia montezi totul la loc ....incalzesti carcasa pana se inmoaie masticul si presezi sticla la loc ...pui clemele ....pui un bec xenon chinezesc de 5300-6000 k cu tot cu instalatie pe scurta si ai lumini ...... mai e si figura cu rezervorul de ulei ..la 4tx e pe cutie si e din alu....la 3 vd stiu ca e din tabla dar nu stiu unde e ....si daca pe 4 tx exista suportul pt el .... eu am un motor de 4tx explodat in ograda ....arborele e foarte foarte putin afectat ...s a lipit cuzinetul de el ....biela s a facut in schimb pachet ...s a invartit cuzinetul in ea ......ochiometric cu o biela buna si un set e cuzineti scapa cu fata curata .....repet ochiometric ....inca nu am pus nici pasla pe el si nici micrometrul ...am mai facut din astea la masini cand eram mic ...si merg ......daca nu a apucat sa manance din arbore ..ai o sansa ..... mai e si figura cu rezervorul de ulei ..la 4tx e pe cutie si e din alu....la 3 vd stiu ca e din tabla dar nu stiu unde e ....si daca pe 4 tx exista suportul pt el .... eu am un motor de 4tx explodat in ograda ....arborele e foarte foarte putin afectat ...s a lipit cuzinetul de el ....biela s a facut in schimb pachet ...s a invartit cuzinetul in ea ......ochiometric cu o biela buna si un set e cuzineti scapa cu fata curata .....repet ochiometric ....inca nu am pus nici pasla pe el si nici micrometrul ...am mai facut din astea la masini cand eram mic ...si merg ......daca nu a apucat sa manance din arbore ..ai o sansa .....
  7. Am inteles multumesc de info ...odată cu fierul pt piese a venit si o roata spate cu michelin anakee2 aproape nou ...si ma.gandeam sa pun pe roata fata ceva mai cramponat(Daca aveti idei de ceva cu profil asemănător cu anakee sunt numai ochi) si sa echipez una din motorete asa ...
  8. multumesc de informatie ...e de fata sau de spate? daca e de spate ai pastrat sensul sau l ai montat invers? cam asa arata fierul meu acum dupa ce a fost redus la nivel de cadru ...
  9. Exista ....cel puțin pe bmw gs 1200....pe v strom ul nou ...pe ktm dar acolo sunt 18 cu 20 .......se poate ...la rar îi doare în spit dacă ai roti spitate de tablă sau staniol dacă corespund ca si dimensiuni pt diametrul discului la fel ..... Esti limitat la roti de asfalt.....defapt asta este problema ...Pt ceva mixt trebuie să te orientezi la un cauciuc de spate .pus in fata ...preturile sunt decente zic eu de la 400 lei in sus ....sh nu găsești decat foarte rar
  10. Pt ca te apuca groaza cand vrei sa schimbi cauciucul pe fata nu prea ai de unde alege ...dacă vrei ceva adventure...tre sa cam pui de spate la fața...
  11. Salut ...partea mecanică cu roata de 19 nu e vreo filozofie ...partea cu itp si registru auto român imi da cu virgula .la noi nu cred ca omologheaza cineva asa.ceva ...la un moment dat am dat de o poza cu un tdm dar de 850 cu roti spitate ...după discuri fața era de supertenere 750... nu arată prea bine
  12. nu mi vine sa umplu forumul cu poze ...whatsupp si le trimit punctual ..nu mai sunt: amortizorul pe spate radiatorul scaritele fata plasticul din jurul bordului aripa fata ...cdi releu incarcare releu pornire le pastrez eu ...in rest sunt cam toate ...asa arata carenele dupa ce s au intalnit cu spray ul ....
  13. a trebuit ...20 de ani ...e suficient pt o mobra .....mufele le am curatat cu APA rece ...verzeala aia se curata cu h2o cu minerala el mai bine ...le bagi intr un pahar cu apa si astepti ...ulterios suflate cu aer comprimat si umplute cu vaselina siliconica ...... in alta ordine de indei ptreparatii am cumparat o motoreta intreaga cu motorul bulit ....asa ca mi au ramas piese ... daca cineva e interesat de ceva mobra tocata e un tdm din 99 modelul cu bord electronic .....pt preturi si disponibilitate mesaj pe whatsup..0731347598 multumesc
  14. Trebuie etansat capacul statorului...recomand garnitura noua ...am pățit și eu același lucru ....in dreapta capacului este un furtun de recirculare gaze carter care ajunge pana in carcasa filtrului de aer ...pe acolo migrează uleiul ....
  15. am fost nevoit sa fac asta ......ca idee ..a se verifica sub carcasa filtrului de aer sunt 2 protectii pline cu mufe ....acolo am gasit un pic de verdeata la.vreo 2 -3 pini ....si la.mufa aia cu 4 fire de la releul de pornire...se vede verzeala doar dupa ce scoti mufa ...in rest dupa 20 de ani si vrei 70000 de km motorera e intr o stare surprinzator de buna ....rulmentii bascula intregi la jug la fel s au desfascut toate suruburile ...am mai gasit furtunasele de apa de sub carburator care lacrimau si le am inlocuit ...in rest merita ....am facut rost de un motor bulit la.arbore care merge refacut ....cred ca o sa ma.apuc sa l fac vara.asta pe.post de.proiect ...
×
×
  • Creează nouă...