stefan0627 Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 Buna ziua,as avea cateva nedumeriri in legatura cu scuterul meu,un Kymco Agility 50 in 4 timp,prima ar fi ca nu mai trage ca inainte,m-am uitat la segmenti si sunt buni,asta ar fi prima problema. A doua ca nu porneste la rece si imi uda bujia,ma gandesc ca poate nu e bine reglat carburatorul,il pornesc dar dupa zeci de incercari,mii de nervi pirduti si sute de pedale date a pornit bineanteles dupa ce am incalzit bujia dar da sa moara,am mai umblat eu pe la reglaje cand am intrat in iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 "m-am uitat la segmenti si sunt buni" Adica cum te-ai uitat la segmenti si ai constatat ca sunt buni? O sa crezi ca nu te ajuta la nimic intrebarea mea, dar nu e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 18, 2018 Share Postat Martie 18, 2018 reglaj tacheti,la rece! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Martie 18, 2018 Autor Share Postat Martie 18, 2018 (editat) "m-am uitat la segmenti si sunt buni" Adica cum te-ai uitat la segmenti si ai constatat ca sunt buni? O sa crezi ca nu te ajuta la nimic intrebarea mea, dar nu e asa. Pai am vazut ca nu sunt tociti» Post actualizat in 18 Mar 2018 21:43 reglaj tacheti,la rece! Si cum se face? Editat Martie 18, 2018 de stefan0627 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Pai am vazut ca nu sunt tociti » Post actualizat in 18 Mar 2018 21:43 Si cum se face? Pai daca "te-ai uitat" la segmenti reglajul tachetilor tre' sa fie a walk in the park! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan0627 Postat Martie 19, 2018 Autor Share Postat Martie 19, 2018 Ba prietene,daca vrei sa ajuti ajuta,nu mai veni cu arogante din astea,iti era greu sa imi zici cum se face,daca chiar sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Salut, Termina cu ''ba prietene'' si cu faptul ca'' ai verificat segmentii si sunt buni'' , dar nu stii cum se face. Eu sunt cel mult amator, si iti spun cum faceam eu la Mobra Hoinar pe la 14-15 ani. Dai jos chiulasa, scoti cilindrul, scoti segmentii de pe piston . Bagi pe rand segmentii ( poti sa ai , 1, 2 sau 3 ) in cilindru in mai multe pozitii de lucru ale pistonului in cilindru si verifici fanta dintre capetele segmentilor. E bine sa masori si fanta dintre segmenti si canalele pistonului.Cauti in manualul de service cat trebuie sa fie maxim si minim si in functie de caz schimbi doar segmentii, sau segmenti plus piston , sau inclusiv cilindrul. Nu stiu valorile la motorul tau , dar in general fanta maxima acceptata la capetele segmentilor cat si la caneluri este de 0.1 mm . Profesionistii pot da cu biciu ! E singurul tip de motor la care am facut setul, pe la 14-15 ani, si astea erau cunostintele si posibilitatile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.