Sari la conținut

Nooxy

Super Membru
  • Număr conținut

    726
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    20 20 20
  • Numar Moto
    Fara numar

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 ie, Triumph Sprint ST 1050 ABS,APRILIA RSV 1000R TUONO,BMW G650 Xcountry,Honda Crf300L

Vizitatori Recenți Profil

3.540 citiri profil

Nooxy's Achievements

  1. In Europa au inceput vanzarile in Franta si Italia, din cate am mai citit. Pe 27 Octombrie au reusit sa o omologheze euro 5, dar putin gatuita la putere, 41 cp. Oare avem sanse sa o gasim pe taraba si in Romania la anul, sau doar adusa de afara( asta implica omologari si toate cele) ?
  2. Pai asta încercam sa spun și eu. Ca jocul termic scade sub limite, dacă supapa a săpat în scaun. În fine....las pe alții.
  3. Și dacă sapa supapa în scaun, nu devine mai mica? Nu ma pricep, nu ma băgați în seama dacă zic prostii....
  4. Problema puterii la CRF300 este doar pe asfalt, parerea mea. In teren e suficienta putere. Dar da, un motor de 450, 45 de cai, suspensii mai bune din fabrica, si poate 20 kg in minus, ar fi ceva deoasebit. Si cred ca Honda o poaet face, dar nu sub 10000 euro pret de vanzare. Pentru mine CRF 300 e suficient, mai ales ca te poti busi suficient de rau si la viteze de 20Km/h.
  5. Salutare, Dacă e cineva interesat am un PDSSAP 20LI B2 nou, doar probat. L-am luat din elan în februarie, dar nu l-am folosit și nici nu întrevăd sa îl folosesc. Am atât bonul fizic cât și cel electronic. Garanție încă 4 ani și ceva...îl dau la același preț de pe bon( 272 lei), plus transport .
  6. Un link unde se poate vedea cursa aveti ? M-am dat pe Leaota , si nu am prins cursa. Multumesc !
  7. Eu am facut revizia de 1000 km la Motorteam, reprezentanta Honda. Nu a fost o avere, s-au miscat elegant, si am primit si o reducere pentru manopera. Garantia e de fapt de 4 ani, daca faci reviziile la ei. Ca nu acopera toata motocicleta asta e alta treaba.Urmatoarea revizie, cea de la 11000 km parca, o sa fac tot la ei, dar la maxim 7000 km, sau cat o sa am cand fac anul ( nu sunt motociclist decat de weekend, nici macar toate weekendurile cu vreme buna), deoarece la nici 2l de ulei, nu am incredere sa tin uleiul mai mult de 6000 km. Daca faceam revizia singur, nu as fi economisit mai mult de 50 de euro .......poate castigam timp....
  8. Grohotis a fost săptămâna trecută. Acum a fost Curmatura Malitiei , in sens invers. Are Alex pe canalul de YouTube și tura de Grohotis.
  9. Pentru Romania, autonomia la L este suficienta. Sambata am fost la o tura de Curmatura Malitiei, aproximativ 400 km. Am alimentat atat la dus cat si la intors la Mioveni. Consumul mediu a fost 2.7 , dar e drept ca am mers mai incet decat de obicei. Daca nu te da dai la ea scoti sigur peste 250 km autonomie, la risc chiar 300 km as spune. Pentru alte tari, da poate ai nevoie de carat benzina, dar la noi gasesti sigur in 150 km o benzinarie.
  10. De pe ebay parca. Protectiile de plastic pentru motor sunt disponibile( le vand) la pretul pe care l-am dat pe ele. Nu sunt compatibile cu scutul de plastic de la acerbis, si trebuie decupate putin ele sau scutul( ambele de plastic). Nu am considerat necesar. La 300L de anul trecut aveam scut de la Adtek, si cu ala se potrivea totul, dar la mobra de anul asta am preferat alt scut. La cel de la Adtek, arunca roata fata toate pietrele in scut si ma facea pe creier zgomotul. Maneta de ambreiaj trebuie schimbata , deoarece iti prinzi degetele cu cea originala. Ce a facut Snake, e ca a modificat curba de cuplu, si asta conteaza mai mult decat puterea maxima. Ar mai fi de modificat si ambreiajul, care ma dispera cu alunecarea lui limitata, si ca nu prinde exact cand vrei pentru ridicat roata fata , dar o sa o rezolv dupa ce iese din garantie probabil. Dupa schimbarea suspensiilor nu o sa mai fie barca deloc, o sa aveti aderenta mai buna pe spate, dar devine mai obositoare la mers tare pe denivelari.
  11. Cam în configurația din poze,ma dau eu cu 300L . Am preferat L pentru greutate mai mica, și mai ales pentru vizibilitatea la roata fata pe traseele tehnice. Consider necesara și protecția radiatorului, foarte expus la căzături pe partea dreapta. La suspensii dacă ești pana în 80 kg și nu te dai tare,poți lăsa și suspensia de fabrica. Depinde mult de cât de tare te dai și ce vrei sa faci cu troaca. Eu sunt undeva la genunchiul broaștei ca nivel, fac cel mult enduro peisagistic, și e suficient ce îmi oferă.
×
×
  • Creează nouă...