Jump to content

Nooxy

Super Membru
  • Posts

    670
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    20 20 20
  • Motocicleta
    Honda Crf300L
  • Numar Moto
    Fara numar

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 ie, Triumph Sprint ST 1050 ABS,APRILIA RSV 1000R TUONO,BMW G650 Xcountry
  • Interests
    Inginerie Medicala,Auto-Moto,Pescuit

Recent Profile Visitors

2,282 profile views

Nooxy's Achievements

  1. Dumnezeu sa il odihneasca! Poate langa un spital mai rasarit ar fi avut ceva sanse. Sa incercam sa bagam la cap gresilele altora si sa invatam ceva din ele. E dovada ca se poate muri usor cu experienta destula in spate, motor modern si echipament de top. Putere familiei sa treaca peste!
  2. Pompele alea, cred ca de fapt erau turbinele, dar cel mai probabil ai vazut doar generatoarele. Cele mai impresionante din tara, mi s-au parut cele de la Ciunget. Dar acolo vorbim de turbine Pelton, cu alte caderi si alte presiuni. La Ciunget si centrul de comanda si control e impresionant, si acea centrala are un rol important in reglarea sistemului energetic national.Eu am avut norocul sa vad cate ceva in practica de anul 4 de la Poli, sectia hidroenergetica. Si da, lacurile se colmateaza, apare volumul mort, centralele intra in revizie si retehnologizare. Asta daca politicul nu ia tot profitul , prin dividente, si se merge pana crapa, ca la noi .
  3. Aia e. Si e cum spune vanzatorul. Are motorul facut, dar nu de el, ci de fostul proprietar. Poate merita o vizionare.
  4. Asta a fost si ideea, sa ii promovez putin canalul. Nu ma dau in vant dupa sa filmez sau sa fiu filmat, mai ales ca stiu cate lipsuri am in teren.
  5. Sunt pe la 82 kg cu tot cu echipament. La cum ma dau eu, se poate folosi suspensia originala, dar daca esti mai greu, sau te dai ceva mai tare, sigur ai nevoie de alte suspensii. E motoreta de cea mai mica capacitate , si puterea cea mai mica, din ce am avut (Hoinarul si Boshodul din copilarie nu se pun), dar ori am imbatranit, ori e ceea ce trebuie pentru enduro peisagistic deoarece ma simt bine pe ea si ma distrez mai mult decat cu fostele motorete cu mai multi cai , pe asfalt.
  6. Salutare, si toate bune ! Cat despre review la 300L, nu stiu daca am skillul de dat pe off , necesar, ca sa pot face ceva la obiect. Mobra e fun, se simte mai usoara decat e , atat pe asfalt, cat mai ales pe off. Greutatea i-o simti cand trebuie sa o ridici de jos. La cum vine din fabrica, trebuie bagati minim 500 euro in ea ca sa te poti da pe off, si ca sa o faci cum trebuie te duci chiar in 2500 cred. Are nevoie de scut, ghidon, hanguarduri, portbagaj,maneta scurta de ambreiaj( altfel iti prinzi singur degetele ), si daca ai peste 70 kg( e setata pentru asiatici de 55-65 kg), foarte posibil si suspensii fata spate. La suspensii cel mai mult ma supara nu atat compresia, cat mai ales reboundul.La suspensii ai variante de la 600 euro pana pe la 1500 euro. Eu sunt cam la limita cu greutatea pentru suspensii, dar la skillul meu , nivel amiba, cred ca cel putin sezonul asta raman asa. Initial comandasem amortizor spate si arcuri furca fata, dar dupa o asteptare de 3 saptamani, mi-au anulat comanda, din lipsa disponibilitate. Ar mai fi nevoie de o toba( cea originala e foarte grea, se incinge rau, din cauza de catalizator si euro 5), un filtru de aer mai permisiv si un ecu de 300l de Thailanda sau de cbr300. Accesoriile nu sunt foarte variate momentan, dar in cateva luni o sa se rezolve. Pe off , la cum ma dau eu, e destula putere, dar pe asfalt se simte ca e submotorizata. Ea e agila saraca pe schimbari de directie, serpentine, dar nu o ajuta cei 27 de cai. Nu e motoreta de baieteala, nu merg depasiri din scurt, viteza de croaziera la care se simte bine e 100-110 km/h, merge pana la 144 pe bord(132 reali), dar dupa 120 e nesigura, mai ales la rafale de vant. Franele sunt decente, dar nu exceleaza. Pe asfalt se putea ceva mai bine. Pe off , la viteza mica te cam incalzeste la genunchiul drept de la radiator, si pe la calcai, de la radiatia tobei. Cutia e super scurta pe primele 5 si lunga pe 6. Se simte bine in teren. Ambreiajul e ciudatel.Maneta super usoara.Multi adora slipper clutch ul, te ajuta la plecari de pe loc daca esti incepator, te iarta daca nu esti in treapta potrivita,nu blochezi spatele la retrogadari violente de trepte de viteza, dar cand vrei sa agate brusc sa ridici fata, sau sa iti dea un impuls scurt , il simt ca patineaza putin, si ma cam dispera. Rezolvarea e sa scoti 2 saibe si un disc de frictiune subdimensionat din ansamblul original de ambreaij, si sa pui o placa de frictiune normala. Nu am de gand sa fac asta , decat la anul, ca sa ma pot bucura de garantie la o eventuala nevoie, poate ceva boli ale copilariei. In privinta consumului, in teren greu te duci pe la 3.5l/100, la drum linistit 2.8l/100, pe autostrada la 120km/h , cred tot pe la 3.5 l/100. Protectia la vant e zero, dar asta e bine , mai ales vara prin traseele tehnice, unde te ia cu transpiratii repede. Cauciucurile originale sunt decente, pe asfalt uscat si off uscat, dar nu prea ok pe ud si iarba. Eu am reusit sa imi busesc putin o mana la o buseala pe iarba, pe la 40km/h, de nici nu prea am realizat ce s-a intamplat.Cine se da tare pe off, o sa schimbe sigur suspensii si cauciucuri. Pe off , ma simt mai bine pe ea decat m-am simtit anul trecut pe Xcountry, dar pe asfalt, nu trebuie sa ii ceri mai mult decat iti poate da. In concluzie, sunt multumit de ea, ma distrez destul,mai ales in teren, sufar ceva pe asfalt, dar si acolo pe serpentine e fun . Se putea clar mai bine( ideal un motor de 400 pe la 40 de cp,cateva kg in minus, si suspensii mai bune, dar am inceput sa nu mai fiu teribilist, si sa incer sa am grija de oasele mele.Important pentru mine, e ca ma distrez cu ea , cred ca cel mai mult din toate motoretele avute. Reviewul a se citi cu sare, e doar parerea mea de incepator, care abia stie sa invarta cheia in contact, si nici pozitia pe mobra sau memoria muschilor, nu le stapanesc inca. E o mobra potivita pentru un incepator, fara mari pretentii. Am reusit cu greu sa o cumpar din zona gri, apoi am incercat sa trec cu ajutorul lui John , oarecum la alb. Oricum cumparerea si intretinerea in Romania, e o experienta trista. Asta e de weekendul trecut....
  7. Frumos gest! Si in viata cam ce oferi, asta si primesti. Putini castiga atat in Romania, mai ales in privat, ca la stat sunt destule salarii mari chiar si fara transpiratie. E de tras, dar cine vrea sa fac ceva, o sa traga. Sanatate si spor in toate!
  8. Atat partea cu stocul, dar mai ales relatia vanzator client. Pur si simplu m-am simtit ca un cersetor, si au reusit sa imi fure placerea unui lucru nou.
  9. Salutare, Da , am renuntat la Xchallenge, mai ales din cauza lipsei pieselor de schimb, acum, dar mai ales in viitor. Mi-am dorit mult unul, dar nu a fost sa fie. Bine, asta cu lipsa pieselor de schimb , e cumva si defect profesional.Mobrele astea le mai dai pe jos, le mai busesti, si trebuie sa ai ce sa pui in loc, fara sa astepti saptamani sau luni.Daca mai era in productie sau se gaseau usor piese de schimb , Xchallenge era alegerea. Motorul ala stil tractor, mi-a placut foarte mult pe off.Au mai fost variante 690 , 701 sau drz, dar nu am gasit nimic sa merite raportul calitate pret la noi, plus ca e posibil sa imi fi rupt gatul cu ele din cauza lipsei de experienta. Cat despre review la 300L, nu stiu daca am skillul de dat pe off , necesar, ca sa pot face ceva la obiect. Mobra e fun, se simte mai usoara decat e , atat pe asfalt, cat mai ales pe off. Greutatea i-o simti cand trebuie sa o ridici de jos. La cum vine din fabrica, trebuie bagati minim 500 euro in ea ca sa te poti da pe off, si ca sa o faci cum trebuie te duci chiar in 2500 cred. Are nevoie de scut, ghidon, hanguarduri, portbagaj, si daca ai peste 70 kg( e setata pentru asiatici de 55-65 kg), foarte posibil si suspensii fata spate. La suspensii cel mai mult ma supara nu atat compresia, cat mai ales reboundul.La suspensii ai variante de la 600 euro pana pe la 1500 euro. Eu sunt cam la limita cu greutatea pentru suspensii, dar la skillul meu , nivel amiba, cred ca cel putin sezonul asta raman asa. Initial comandasem amortizor spate si arcuri furca fata, dar dupa o asteptare de 3 saptamani, mi-au anulat comanda, din lipsa disponibilitate. Ar mai fi nevoie de o toba( cea originala e foarte grea, se incinge rau, din cauza de catalizator si euro 5), un filtru de aer mai permisiv si un ecu de 300l de Thailanda sau de cbr300. Accesoriile nu sunt foarte variate momentan, dar in cateva luni o sa se rezolve. Pe off , la cum ma dau eu, e destula putere, dar pe asfalt se simte ca e submotorizata. Ea e agila saraca pe schimbari de directie, serpentine, dar nu o ajuta cei 27 de cai. Nu e motoreta de baieteala, nu merg depasiri din scurt, viteza de croaziera la care se simte bine e 100-110 km/h, merge pana la 144 pe bord(132 reali), dar dupa 120 e nesigura, mai ales la rafale de vant. Franele sunt decente, dar nu exceleaza. Pe asfalt se putea ceva mai bine. Pe off , la viteza mica te cam incalzeste la genunchiul drept de la radiator, si pe la calcai, de la radiatia tobei. Cutia e super scurta pe primele 5 si lunga pe 6. Se simte bine in teren. Ambreiajul e ciudatel.Maneta super usoara.Multi adora slipper clutch ul, te ajuta la plecari de pe loc daca esti incepator, te iarta daca nu esti in treapta potrivita,nu blochezi spatele la retrogadari violente de trepte de viteza, dar cand vrei sa agate brusc sa ridici fata, sau sa iti dea un impuls scurt , il simt ca patineaza putin, si ma cam dispera. Rezolvarea e sa scoti 2 saibe si un disc de frictiune subdimensionat din ansamblul original de ambreaij, si sa pui o placa de frictiune normala. Nu am de gand sa fac asta , decat la anul, ca sa ma pot bucura de garantie la o eventuala nevoie, poate ceva boli ale copilariei. In privinta consumului, in teren greu te duci pe la 3.5l/100, la drum linistit 2.8l/100, pe autostrada la 120km/h , cred tot pe la 3.5 l/100. Protectia la vant e zero, dar asta e bine , mai ales vara prin traseele tehnice, unde te ia cu transpiratii repede. Cauciucurile originale sunt decente, pe asfalt uscat si off uscat, dar nu prea ok pe ud si iarba. Eu am reusit sa imi busesc putin o mana la o buseala pe iarba, pe la 40km/h, de nici nu prea am realizat ce s-a intamplat.Cine se da tare pe off, o sa schimbe sigur suspensii si cauciucuri. Pe off , ma simt mai bine pe ea decat m-am simtit anul trecut pe Xcountry, dar pe asfalt, nu trebuie sa ii ceri mai mult decat iti poate da. In concluzie, sunt multumit de ea, se putea clar mai bine( ideal un motor de 400 pe la 40 de cp,cateva kg in minus, si suspensii mai bune, dar am inceput sa nu mai fiu teribilist, si sa incer sa am grija de oasele mele. Reviewul a se citi cu sare, e doar parerea mea de incepator, care abia stie sa invarta cheia in contact, si nici pozitia pe mobra sau memoria muschilor, nu le stapanesc inca. E o mobra potivita pentru un incepator, fara mari pretentii. Sunt tare curios si oarecum infricosat, cum o sa fie si partea de service la reviiziille obligatorii si garantie, ca de partea de vanzare am fost profund dezamagit.Dar asta nu mai tine de model, ci de tara in care traim.
  10. A fost destul de lejer, mai putin cand trebuia sa o scot din zapada pana la scut. Nu e chiar usoara la tras de ea, la 150 kg, dar merge. Nu ma ajuta nici fizicul foarte mult, ce-i drept, skillul nici atat. Dar pe teren sau asfalt se simte super usoara. Nu ca o capra veritabila de enduro pe la 110 kg, dar e ok. Daca cautam pe forum companie, ma trezeam cu vaci de peste 200 kg sigur, de care m-as fi tinut cu greu pe asfalt. Plus ca , nu stiu daca sunt semne de batranete, dar am devenit mofturos la companie, si nu mai plec cu oricine. Trebuie sa ma potrivesc atat la ritm cat si la altele. Am avut experiente pe forum cand ori nu am tinut eu ritmul, ori nu l-au tinut altii pe al meu, si mi-am auzit vorbe.
  11. Aveti dreptate cu iesitul singur. Nu o fac de obicei , dar se mai intampla. Colegii de iesire nu au fost disponibili, dorinta de iesire era mare, si m-am bazat ca e un drum circulat, unde am sanse sa intalnesc destui oameni , mai ales in weekend. Era plin de masini de teren( nu au reusit sa urce nici Patrol sau G uri---era zapada prea mare si prea moale, ramaneau suspendate). Nici eu nu am urcat pana sus, pe roti. Ultimii 200 de metri au fost pe jos, dar cu parteneri cred ca era posibil. Singurii care au urcat au fost biciclistii( pe langa ele), si cei pe jos.
  12. Dupa o tentativa esuata anul trecut, de a vedea privelistea din jurul cabanei Cozia( a plouat si era e ceata densa), am incercat si anul acesta cu putin mai mult noroc. M-am hotarat cam tarziu cu plecatul( pe la 9) , a fost si lipsa de parteneri( mobre in service sau lipsa timp), si am plecat singur. Traseul pe Buftea-Targoviste-Curtea de Arges - cabana Cozia, si retur pe Valcea-Dealul Negru . Vreme buna, peisaje frumoase, pacat de lipsa companie.
  13. Il cumperi de la dealer, daca nu te descurci tu cu o rabla sau cumperi . Mie la Honda Nord, mi-au cerut 2500 lei pe tichet, si asta cand valoare lui se stia ca este de 3500 lei. Pentru 1000 de lei am renuntat sa mai astept jumatatea lui iunie. Dar pentru 3000 de lei poate merita asteptarea.
  14. Adaptor priza 12v tip Bmw la priza 12v normala. Caracteristica motocicletelor Bmw. Se poate ridica din Buftea, sau Bucuresti S1. 0742 057 943 sau aici pe pm. pret 40 lei.
×
×
  • Create New...