Jump to content

Nooxy

Super Membru
  • Content Count

    543
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Nooxy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buftea
  • Carnet moto din
    20 20
  • Numar Moto
    Fara numar

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 ie, Triumph Sprint ST 1050 ABS,APRILIA RSV 1000R TUONO
  • Interests
    Inginerie Medicala,Auto-Moto,Pescuit

Recent Profile Visitors

1,489 profile views
  1. E de munca la ea, dar sper sa o scot la capat. Am de facut revizie(ulei ,filtre, bujii), revizie furca(trebuie sa vad de unde gasesc ce am nevoie), baterie, cauciucuri (am comandat deja tkc80, ca ce are pe ea sunt din 2012), furtunul naclait( cred ca recircula gaze din motor in admisie), skidplate, handguards, o maneta de frana , camere de rezerva, contactul de frana fata( nu lucreaza, poate iese cu spray), kit de lant , lichid racire, placute si lichid frana , si poate verificat joc valve. Daca o sa mai ramana bani, poate si o toba mai usoara. Am vazut ca se cam opreste la rece, si deocamdata am curatat ieri corpul de injectie , si am resetat TPS. S-a mai oprit doar o singura data la pornirea la rece. De la la fostul proprietar am inteles ca face figuri si la cald, si trebuie uneori sa astepte 15 min ca sa o poata porni. Sper sa o rezolv cu baterie noua, daca nu cu cama de la decompresor. Deocamdata am adus fierul ieri acasa. Azi sper sa imi dea fostul proprietar actele, si sa o bag la incris. Intr-o luna sper sa ajunga asa cum imi doresc . Daca aveti recomandari, le astept cu nerabdare.
  2. Salutare, Imi cer scuze ca intreb aici, dar nu am gasit rubrica pentru G650 Xcountry. Am cumparat azi un Xcountry, din 2007 , cu 17000km. Motorul si ECU banuiesc ca sunt la fel. Aveti ideea daca cheia de contact e cu Chip, sau e chioara ? Am doar o cheie si ma gandeam sa ii fac o dublura. Unde pot face asta ? Piese pentru ele, de unde mai luati ? O sa am nevoie sigur de furtunul care pleaca din dreapta motorului si ajunge in admisie. Am vazut ca e cam naclait de ulei. Multumesc !
  3. Se poate inchide. Din lipsa de alternative bune la Xchallenge, am luat un Xcountry. Multumesc !
  4. I-am scris pe pm, azi dimineata. Acum nu stiu daca i-am oferit pretul corect, si totusi parca imi doresc mai mult un Xchallenge. Multumesc !
  5. Multumesc de urari! Apropo, crezi ca ma descurc cu 1.75 pe Xchallenge, sa ajung macar cu jumatate de talpa de la un picior jos ? La Xmoto Cozmin, are super pret. Mai are putin si il da gratis. Ma trag in spate rotile, atat ca dimensiune cat si faptul ca sunt din aliaj. Daca se gasea set complet de roti cu tot cu adaptoare, nu mai stateam pe ganduri. Ii luam o protectie motor, alta aripa fata,posibil si bare de protectie laterale, alta sa, si niste protectii de maini mai adevarate. 690 cred ca este mult peste nivelul meu momentan, si e mai pretentios la intretinere. Am inteles ca e destul de naravas pe off, si lipsa mea de experienta pe off, nu imi permite sa risc aiurea. In legatura cu wr250r, totusi , pentru ce vreu eu, consider mai potrivit un Xchallenge, dar e posibil sa ma insel. Mai in gluma, dar totusi la modul serios, nu vinzi capra ta si treci pe 690 ?Te gandesti, si imi zici un pret( pe pm) in caz ca o sa fii de acord. Ti-am trimis si mesaj privat, si cum vad ca nu e citit inca , la fel ca si in cazul lui b374, ma gandesc sa nu fie ceva probleme cu mesageria din profilul meu. Iti doresc ture frumoase si sanatate multa!
  6. Salut Cozmino, Stiu ce ai la vanzare, si din postarile de pe forum, am vazut si plimbarile voastre, cat si faptul ca stii modelul. Xmoto il ai la un pret foarte bun, si daca se gasea kit complet de conversie la roti de Xchallenge, te cautam de mult. Din cate stiu au facut doar 2-3 persoane conversia, acum ceva ani buni, si asta prin USA. Parca si tu cauti un Xchallenge, in ciuda ca ai deja un Xmoto , nu ? 690-ul e super accesorizat, poate putin chiar prea mult pentrru nevoile mele, si imi depaseste atat bugetul cat si experienta . Multumesc si spor la vanzare, iti doresc !
  7. Salut Marcel, Sunt aproape sigur ca acolo o sa ajung, dar am zis sa incerc si in tara. Cum a avut Alex, noroc de un exemplar super ok si la pret bun, poate se iveste si la mine. Am cercetat putin si piata din Germania-Austria-Italia, si nu sunt prea multe variante nici acolo, dar sunt fata de Romania, si poate mai apar pana in primavara. Mai ales Xchallenge se tine super bine la pret pentru anii lui. Am uitat sa scriu in anuntul initial ca interesante mai era si AJP PR7( dar am cam subtire bugetul pentru el), sau fratele lui mai vitreg si cu 20 kg mai greu SWM Superdual X care se gaseste la 6000 euro si putin de nou, si din 2018 chiar si pe la 4500 euro. La cel din urma ma trage in spate greutate in jur de 180 kg la plin, si faptul ca e posibil sa fie mai greu cu piesele la noi in Romania, dar ma atrage pretul si anul de fabricatie. In pricipiu , Superdual e un Husqvarana TE630 , putin adus in zile noastre(injectie , euro4 si ABS). Ai recenzii foarte bune pe forum, si in caz ca ma hotarasc la ceva din Germania-Austria, te caut cu siguranta. Multumesc !
  8. Salutare! Caut un dual-sport pe injecție. Am 1.75, 76 kg, si nu ma chinuie talentul prea tare, mai ales pe off, unde nu am aproape deloc experienta. Caut ceva pana in 160 de kg, si se pare ca din pricina normelor euro, e cam greu sa gasesti un dual sport ok in Europa. In USA sau AU, am vazut destule modele ok, la preturi bune. În principiu sunt interesat de modelul BMW G650 X Challenge cu ABS , accept si fara ( oricum nu ma astept sa merg mai tare de 110Km/h pe asfalt, si pe off nu am nevoie), dar sunt deschis si către X Country, sau in cel mai rau caz spre un 690 Enduro, dar doar in caz ca nu gasesc din seria X.Am auzit ca 690 sunt cam naravase, si destul de stricacioase. Ar mai fi interesant si un DRZ 400 in mintile lui, dar am niste preconceptii, si ma cam feresc de carburatoare, cu toate ca pe ele am invatat sa merg. Au mai fost pe lista Wr250R( i-amsi trimis mesaj colegului b374, dar cred ca nu a vazut mesajul inca), dar cred ca e cam lesinata pe asfalt totusi, si Wr450, dar la care nu am vazut decat versiunea F , la care ii faci revizia generala , aproape dupa fiecare iesire. Mobra o sa fie folosita pentru soft -mediu enduro touring, ceva de genul ce face colegul Alex, de pe forum. Din pacate nu stau langa coclau, si consider ca ma complic sa cumpar remorca si carlig( bani, spatiu parcare, itp, etc). O sa fie folosita in ture de o zi, maxim doua, banuiesc ca pana in 7000 km pe an. Din pacate pentru mine , nu am timp de ture adevarate de minim o saptamana. Buget pana la 6000 euro, dar trebuie sa fie cu adevarat tipla, cu carte de service si foarte accesorizata (corect) ca sa dau banii aia pe ea. Pe un Xchallenge in mintile lui, cu ceva km , dar fara accesorii si fara ABS, nu ofer mai mult de 3500 euro. La noi pe piata , nu am vazut decat 2 anunturi. Unul(Corbeanca, la o aruncatura de bat de mine) care pare ok din poze, dar fara accesorii si cam scump ( la cat de chel este) 5400 de euro. Nu am indraznit sa il deranjez cu un telefon si sa ii ofer ca tiganul maxim 4500 , cat cred eu ca face mobra. Si mai este unul fara acte pe la Cluj. Ideal , e sa gasesc unul in stare buna si fara accesorii, pana in 4000 de euro, si restul de bani sa ii bag in suspensii si ce accesorii consider eu necesare. Dar sunt constient ca e mobra rara( serie mica produsa), se gaseste greu afara, nu mai vorbesc la noi. Km parcurși nu sunt factor decisiv dacă mobra e în stare bună. Inmatriculata sau cu RAR-ul făcut și cu toate actele pentru înmatriculare. Stare tehnică: excelenta, fără zgomote ciudate, scurgeri, etc. Stare estetica: nu e foarte relevanta( in functie de pretul cerut) din moment ce ma aștept ca motocicleta să fie căzută - dar nu accidentată grav gen furcă înlocuită, motor schimbat, etc. E important însă să funcționeze corect motorul, frane, lumini, ABS, etc. Stare consumabile: nu e foarte importantă dar ma uit la discuri și cauciucuri. Locație: București dar sunt dispus sa merg oriunde în țară, sau accept aduse si din afara. Contact: aici pe forum sau mesaj privat. Ps : sper sa nu se supere colegul Alex ca i-am copiat anuntul . Multumesc!
  9. Eu am preferat sa pun un UPS cu dubla conversie , in locul stabilizatorului. Filtreaza mai bine , si iti ofera si o rezerva ( in functie de putere )de energie pentru centrala in caz ca pica tensiunea . Doar ca la 3-5 ani trebuie inlocuite bateriile.
  10. Sa traiti Domnul Ion! Vina a fost intergral a mea, si in astfel de cazuri daca nu ai reflexe formate( pilot profesionist, sau multe sute de mii de km pe 2 roti) , nu poti controla franarea. Tine doar de noroc daca scapi sau nu, si sigur nu ai timp sa gandesti si sa alegi varianta corecta. Colegul de drum e super baiat, si daca faceam buba era doar vina mea, sunt adult si imi asum actiuniile. In acel caz, un ritm sustinut de mers pe multe sute de km , a dus la o oboseala si pierdere de concentrare din partea mea, care se putea solda nasol pentru mine. Colegul mergea cat credea ca sunt eu ok, ma astepta cand ramaneam in urma la intervale de cativa km. Diferenta a fost ca eu ma consumam mult mai tare atunci sa sustin acel ritm, dar pentru el era lejer. Chiar si eu cand am iesit in grup, si am simtit nevoia sa am alt ritm, mi-am facut de cap cativa km , dar am asteptat si colegii, sau chiar m-am intors dupa ei. Apreciez ca mergeti legal, eu din pacate am mai calcat stramb si pot recunoaste acest lucru. Acea sperietura , m-a facut apoi sa am mai multa grija , sa astept ca fiecare avans sa vina de la sine si nu fortat. Momentan , in acest an , din motive de sanatate si economice sunt doar motociclist de tastatura, asa ca nu stiu cat conteaza ce am sustinut mai sus. Singurul lucru de care sunt sigur , este ca intr-o situatie la limita nu ai timp sa gandesti, si doar reflexele ( mult antrenate) sau norocul te pot scapa.
  11. Daca nu ai frana combinata , si nu folosesti frana spate( din obisnuinta, sau'' uiti'' in momentul ala ) , se invarte spatele , si ABS-ul nu are motive sa intre.
  12. E eronat ca nu ajungi sa faci stoppie cu ABS. Daca ai aderenta pe roata fata , abs-ul nu intra ( ca nu are de ce ), si te ridici pe fata de nu te vezi. Am patit acum 3 ani cand aveam un Triumph Sprint ST sa imi dau seama ca intru mult prea tare intr-o curba de dreapta ( de unde se vedea si o masina pe sens opus, dat in frana fata ca disperatul , ridicat pe roata fata si mers peste 10 metri cred( spatele imi plecase in aer in partea dreapta), apoi ori a intrat ABS-ul , ori ingerul meu pazitor a slabit frana, si cu mult bulan am reusit sa ma redresez si sa nu o comit. Dar a fost doar noroc si reflex de a frana , si nu am avut timp sa gandesc ce sa fac si cum. Totul s-a intamplat pe ultimii 150 de km dintr-o tura de peste 1000 km , incercand sa ma tin dupa un coleg care mergea mai tare ca mine( fiindca era la ani lumina de nivelul meu). Cine zice ca are timp sa calculeze si sa gandeasca voluntar cum sa reactioneze, are vise erotice. Trebuie sa fii profesionist si sa ai reflexele si simturile antrenate, altfel esti pasager, si doar norocul te salveaza.
  13. A ramas o singura bucata. Pret nou 700 lei
  14. Sanatate multa ! Si tu chiar mergi la siguranta, incercand sa elimini catre minim riscurile. Ai grija de tine si de familia ta.
×
×
  • Create New...