Florin_Nx Postat Mai 5, 2018 Share Postat Mai 5, 2018 Da, hilar, dupa topicul colegului cu ER6N - e randul meu sa postez o problema asemanatoare. Premise: - a fost prima plimbare dupa aprox 5-6 luni in care motocicleta a fost conservata - estimez ca mai avea aprox 6 L benzina veche cand am alimentat full cu benzina proaspata (Mol) - bujii NGK CR9EY noi - n-am curatat carburatoarele(inca) - la ultima curatare a carburatoarelor am reglat suruburile de amestec exact dupa manual (erau cu aprox o tura mai deschise). Manifestare: - aleatoriu, de regula in accelerari mai in forta - scurta scadere brusca a puterii, dificil de explicat, ca o pauza de zecime/sutime de sec. Se simte oarecum pentru un moment ca atunci cand ajungi la limitare, fara sa fii constient de asta. - posibil sa ma insel - dar as adauga ca parca galeriile de evacuare s-ar incinge mai mult decat anu` trecut (amestec sarac?). Spun asta pentru ca conductele radiatorului de ulei trec la o distanta de vreo 4 cm de galeriile de la cil 1 si 4, protejate in acea zona de ceva izolator. Ei bine - izolatorul de pe conducta din dreapta a inceput sa se topeasca nitel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 5, 2018 Share Postat Mai 5, 2018 - la ultima curatare a carburatoarelor am reglat suruburile de amestec exact dupa manual (erau cu aprox o tura mai deschise). valoare din manual ex: "3 ture out" este doar de referinta si pentru a porni motorul pt incalzit , sincronizare apoi reglaj amestec curata carburatoarele si schimba main jet cu unele mai mari .5...sau poti sa cauti un jet kit care are si cuie noi ... poti sa mai ridici cuiele o treapta daca smuceste exact cand deschizi acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 5, 2018 Autor Share Postat Mai 5, 2018 Multumesc. Carburatoarele o sa le curat neaparat, chiar si pentru a elimina ca problema din ecuatie. O sa duc si suruburile pe la reglajul initial sa vad daca se imbunatatesc lucrurile. Socul nu apare la deschiderea acceleratiei - accelereaza....pauza/soc.... apoi continua acceleratia. Dar aleatoriu, adica nu la fiecare tragere de gaz - practic in aproape 100km s-a intamplat de 2 ori - dar am sesizat pentru ca pana acum nu m-am confruntat cu astfel de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 5, 2018 Share Postat Mai 5, 2018 atunci poate e o bobina .. sau o fisa , sau o bujie noua dar cu defect de fabricatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.