kalator Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Shalom, evri badi. Pentru ca "iarna nu-i ca vara", vorba contemporanului turmentat. Ma apuc su eu sa vad de ce merg lururile, sau mai bine spus de ce nu merg. De ceva vreme am bagat in grajd, pe langa capra transalpista, si doi bivoli cu stea in frunte( supertenere 750) Numa ca unul dintre ei s-a dovedit a fi mai incapatanat, fapt ce ma determinat sa-l scarman oleaca-n corne, pana nu da gerul si ingheata cornele la boi. Deci, pedigriul problemei sta in felul urmator: Una bivol, nu mai vrea sa porneste. Am suspectat ca, dand mult la automat, sa se fi inecat. Cum nu am timp, trimit la veterinar, sa caute bivolul. Primesc nota de plata cu: membrana schimbata, oring schimbat, bivolui mugea sub biciul veterinarului. Bucuros minune mare, hop cu el in grajd. A doua zi de dimineata, mandrie mare pe mine, apuc bivolul de corne, si da-i, si da-i, si da-i. Mumu, imi radea in coarne. Acum imi spun: stai tu oleaca ca te scarman io' cu bice si scorpioane, cum nici la paris-dakar nu te-o scarpinat nima. Dau rezervor jos, filtru aer, desfac furtune de pe pompa de benzina, adaptez o vadra cu benzina la ea, pun mana pe gura carburatoarelor, soc si dai. Ce sa vezi, porneste. Inspectez pompa de benzina. Ma uit la ea ca brosca-n teava si nu inteleg daca trebuie sa curga benzina pe furtunul ce duce la carburatoare in starea de repaus, adica cu motorul nepornit sau nu. Voi ce parere aveti. Pompa trebuie sa functioneze cand motorul este oprit, ca un robinet sau trebuie sa aibe libera trece benzina prin ea. Curios lucru cand am verificat nivelui uleiului, acesta era exagerat de mare in bidon, aproape ca curgea in momentul in care am deschis busonul. Acum nu stiu daca se trage de la prima interventie asupra ei, cand am dus-o la meserias, unde el a spus ca mi-a schimbat o membrana si un oring, sau este o problema care va persista pana nu voi gasi buba. Intrebarea ramane: cum trebuie sa functioneze pompa in modul standby, ca robinet sau are libera trecere benzina prin ea. care ar fi cauza cresterii nivelului de ulei, pentru ca eu suspectez benzina in el, pentru ca miroase, cu toate ca are vascozitate, la rece. multumesc anticipat si astept sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Pompa banuiesc ca e vacuumatica, adica va curge benzina atata timp cat sugi pe un furtunel subtire legat de ea. Sau cat se invarte motorul, chiar si la demaror. Vascozitatea la rece banuiesc ca ai "verificat-o" frecand oloiul intre deshte, nu? Schimba-l naibii pana nu mai prapadesti si altceva! Se dovedeste inca o data ca "veterinarul" nu a fost decat inca un dorel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Decembrie 11, 2018 Autor Share Postat Decembrie 11, 2018 Păi cam ai dreptate, se pare pana la urma ca fu un Dorel, chiar dacă îl cunosc. Pompa este vacumatica. Întrebarea este: are voie sa curgă benzină prin ea, cu motorul oprit? Curios lucru ca și la celealat tenere, tot asa curge pompa. Și cu ăsta nu am probleme la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Daca faci plinul se alimenteaza direct ! xtz-ul nu are baie de ulei! daca se inneaca nu mai porneste si vrea bujii noi am patit si cu bujii normale si cu iridium! si la sfarsit de verificat jocul la supape. am uitat se gasesc pompe vacumatice cat si pompe electrice pentru carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.