Sari la conținut

Harta distributiei M72 vs MT 12


m72story
 Share

Postări Recomandate

...dupa o anumita varsta incepi sa citezi din tine insuti...

Undeva prin beci mai am ceva foto cu 4 tipuri de axe cu came gasite prin utilajele astea....nu-s doua la fel....

post-3884-1239345427.jpg

201302158zh1FkBJ7TsnGhZf_Pib8f_large.jpg

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns Ubord.

Diferenta dintre puterea dezvoltata de un motor de M72 si versiunea fabricata la Kiev (MB750, etc.) este de 4 cai

Eram curios de unde au scos ei aceast artificiu, in conditiile in care singurele informatii duc la doua modificari: compresie si harta distributiei.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua axe care ar trebui sa fie de la acelasi model, cu toate astea deschiderea maxima a uneia este de 37 iar a alteia de 36, in conditiile in care cota minima a lobului (supapa inchisa) ezte de 30 la ambele.

IMAG0011.jpg

IMAG0010.jpg

 Intentia nu este de a fugi cu 120 ci doar de a cunoaste atelajul si modele/ diferente, in conditiile in care informatiile tehnice sunt foarte putine.

Viteza de drum este 70, peste aceasta viteza drumul devine nesigur, frana este slaba si pe o parte, fortele inertiale sunt mari si te arunca in primul sant. Pentru veleitati sportive avem alte utilaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ar mai exista ceva informatii referitoare la geometria  lor , pentru M72/K , dar forumul nu accepta upload de pdf-uri...Oricum nu este relevant ...modificarea profilului camelor este o chestie paroasa cu rezultate indoielnice....

In ceva manual de 'avionificare' a motorului de M , am citit sugestile ca inainte sa se purceada la nu stiu ce incarcare /rectificare , sa se procure 5 axe cu came noi , din care sa se aleaga una care are simetria cea mai buna a distributiei realizata de came.Deci, chiar din uzina nu le reuseau doua la fel....

Daca motorul a fost reparat , sunt sanse mari sa nu se mai stie ce ax cu came este in el....

in consecinta , nenumarate legende....

...iar caii/poneii in plus sunt obtinuti la limita de sus a turatiei , adica inaccesibili la regimurile normale de functionare (presupunand ca utilajele astea au un regim normal ...._

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Găsesti  prin cartile rusilor scheme si schite ale distributiei...trebuie sa le buchisesti cu rabdare...In filmuletul asta umbla pe la butoanele de setari si subtitrare...vei avea o subtitrare aproximativa....coroborat cu imaginile este totusi indestulatoare. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Pentru cei care au aceasta curiozitate m-am elucidat cel putin intr-o privinta:

Cama la M72 este cu 1mm mai mică decât cama la motorul de K750 (MT12).

Mentionez că diametrul pe momentul de inchidere supapa este identic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...