m72story Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 Salutare, Are cineva datele referitoare la diferentele dintre axa cu came de M 72 si cea de , K750 M, MT 12 sau MT 10-36 ....sau com l-or mai fi botezat. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 14, 2018 Share Postat Decembrie 14, 2018 (editat) ...dupa o anumita varsta incepi sa citezi din tine insuti... Undeva prin beci mai am ceva foto cu 4 tipuri de axe cu came gasite prin utilajele astea....nu-s doua la fel.... Editat Decembrie 14, 2018 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 14, 2018 Autor Share Postat Decembrie 14, 2018 (editat) Multumesc pentru raspuns Ubord. Diferenta dintre puterea dezvoltata de un motor de M72 si versiunea fabricata la Kiev (MB750, etc.) este de 4 cai Eram curios de unde au scos ei aceast artificiu, in conditiile in care singurele informatii duc la doua modificari: compresie si harta distributiei. Editat Decembrie 14, 2018 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 18, 2018 Autor Share Postat Decembrie 18, 2018 Sunt doua axe care ar trebui sa fie de la acelasi model, cu toate astea deschiderea maxima a uneia este de 37 iar a alteia de 36, in conditiile in care cota minima a lobului (supapa inchisa) ezte de 30 la ambele. Intentia nu este de a fugi cu 120 ci doar de a cunoaste atelajul si modele/ diferente, in conditiile in care informatiile tehnice sunt foarte putine. Viteza de drum este 70, peste aceasta viteza drumul devine nesigur, frana este slaba si pe o parte, fortele inertiale sunt mari si te arunca in primul sant. Pentru veleitati sportive avem alte utilaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 ...ar mai exista ceva informatii referitoare la geometria lor , pentru M72/K , dar forumul nu accepta upload de pdf-uri...Oricum nu este relevant ...modificarea profilului camelor este o chestie paroasa cu rezultate indoielnice.... In ceva manual de 'avionificare' a motorului de M , am citit sugestile ca inainte sa se purceada la nu stiu ce incarcare /rectificare , sa se procure 5 axe cu came noi , din care sa se aleaga una care are simetria cea mai buna a distributiei realizata de came.Deci, chiar din uzina nu le reuseau doua la fel.... Daca motorul a fost reparat , sunt sanse mari sa nu se mai stie ce ax cu came este in el.... in consecinta , nenumarate legende.... ...iar caii/poneii in plus sunt obtinuti la limita de sus a turatiei , adica inaccesibili la regimurile normale de functionare (presupunand ca utilajele astea au un regim normal ...._ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 19, 2018 Autor Share Postat Decembrie 19, 2018 Dupa indelungi cautari se pare ca totusi sunt unii care au desenat niste harti ale distributiei la M 72 si K750. Daca as intelege aceata limba in acest moment mi-ar prinde bine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 Găsesti prin cartile rusilor scheme si schite ale distributiei...trebuie sa le buchisesti cu rabdare...In filmuletul asta umbla pe la butoanele de setari si subtitrare...vei avea o subtitrare aproximativa....coroborat cu imaginile este totusi indestulatoare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 ...Мне нравятся беспокойные люди... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 (editat) возраст приносит относительную тишину relativa este si traducerea....liniste -tăcere... Editat Decembrie 19, 2018 de ro nin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 19, 2018 Share Postat Decembrie 19, 2018 ..да Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Decembrie 20, 2018 Share Postat Decembrie 20, 2018 И я тоже Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 21, 2018 Share Postat Decembrie 21, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 25, 2018 Autor Share Postat Decembrie 25, 2018 Bun, Si pentru ca avem atat de multi poligloti poate se indura cineva sa traduca in limba bastinasilor acea harta. Multumiri si toate bune de Craciun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iunie 20, 2019 Autor Share Postat Iunie 20, 2019 Pentru cei care au aceasta curiozitate m-am elucidat cel putin intr-o privinta: Cama la M72 este cu 1mm mai mică decât cama la motorul de K750 (MT12). Mentionez că diametrul pe momentul de inchidere supapa este identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.