Jump to content

m72story

Super Membru
  • Posts

    786
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

2,531 profile views

m72story's Achievements

  1. Ala este un platan de M, ca detaliu in acest stadiu este ca loveste in cota ds prindere a pompei de ulei. Dar cred ca merita efortul pentru a mai castiga ceva cuplu oferit de cursa de 78
  2. Salut! Am si eu pe stoc niste chestii xxl ca alezari, inclusiv un cilindru modificat de 74 parca, pe pistoane de Dacia 1400. Vedem cum trage cu asta si daca situatia o impune reevaluam situatia. Revenim cu info pe masura ce avansam.... Deocamdata facem o cota de rulment la roata de atas donata de un carut militar pe bucse.
  3. Stima tuturora! Dupa niste ani ( vreo 17) in care am neglijat prima dragoste mi-am propus pentru aceasta iarna sa resuscitam proiectul AWO 425S( varianta (DDR) sau Sinson. In privinta M72 sunt pe deplin convins, sa vedem ce va putea Simsonul cu atas in 2023. Ieri am montat un Pz30, rezultate incurajatoare, urmatoarele saptamani vreau sa pun un delcou auto cu avans centrifugal si comanda electronica pe scanteie in dorinta de a scapa de ferfelita originala 20220921_213940.mp4 20220921_214038.mp4 20220921_213940.mp4
  4. Cei din Raliul de anduranta vor fi prezenti pe trei roti.
  5. "Zi-le Loredana!" Mircea este si ramane un Dinescu al motocicletelor sovietice , Concluziile sale magistrale raman o piatra de hotar (rectificata), in panteonul literaturii post-revolutionare.
  6. Un motor de RT Ma intereaza blocul motor si cutia de viteze cu ambreiajul, restul sunt indezirabile.
  7. Ti-am spus eu?! Ai tu oare habar cati ani din viata mi-am pierdut cu boxerele rusesti? Daca ti-am dat solutia cu PZ 32 a fost pentru a te scuti de tot atatia ani. Si uite ca te vad ambitios; Inainte de carb, intre el si chiulasa monteaza un scut de temperatura care sa dirijeze caldura pe langa el Jiclorul principal ( main jet) este setat pt fiecare model de carburator in parte. In cazul PZ -urilor datorita tubului venturi nu poti face analogie cu seria K ( TM series) Mergi pe drum, a patra, gaz deschis si spune ce simti ca raport de deschidere clapeta ( suber) si simptom motor.
  8. Sa va spun ca motocicleta inca exista?! Le multumesc Dianei si Mihaelei, nepoata si fata domnului Teodorescu, pentru materialele oferite.
  9. Scopul si pretul! Asta face diferenta, vorbim.despre un popor care trebuia sa se dea jos din caruta si sa se motorizeze (cumva). Nu avea cum sa coste mult, trebuia sa fie mai accesibil ca automobilul. Nu avea cum sa se repare greu caci nu avea cine le servisa/repara, reprezentante prin Estul Indepartat...mai greu. Este vechiul verb : asta ara sau zboara? Din start eu nu as pune pe acelasi palier Niprul cu Uralul. Kievul a avut mereu dorinta de a face ceva mai avangardist daca imi permiteti exagerarea... Cuzinetul si sincroanele la Nipru cum au conceput cutia de Nipru si vibrochenul sau este clat un alt mod de a privi lucrurile Din pacate calitatea materialelor le-a tradat proiectul
  10. Nu e treaba. Vei avea un propulsor care va rascheta cam tot ce va prinde din grup sau cutie. In grupul nostru statuar sunt vreo 6 DNEPR. Avem o medie anuala de 3000-4000 km. Anul acesta am facut in Raliul de Anduranta 1500 km Bucuresti- Transalpina-Stana de Vale-Calarasi-Bucuresti. Nu am avut probleme, nu ne-au lasat in drum. am verificat in fiecare seara bujiile si uleiul . Toti avem acasa cate doua pe post de donatoare de organe. Daca gasesti piese anii 70-80 nu rata ocazia, eventual din seria MB650. In acele vremuri isi pastrau calitatea si STAS-ul. Am facut intr-un an Transalpina cu un Nipru cu becul licarind la presiunea de ulei ca bradul de Craciun si garnitura de chiulasa suflata, am ajuns acasa...crede-ma ca cu alta nu ajungeai. Parca in cartea utilizatorului de Nipru iti explica ca nu trebuie sa te panichezi daca vezi becul de ulei aprins cateodata si cum sa corectezi planul bielei prin indrrptarea cu o bara bagata pe diametrul boltului pistonului
  11. Salutam initiativa! Am avut si noi o astfel de prppunere cu un an in urma la Quantic. In final ne adunaram cei care am anuntat, adica 4 atase : doua Dnepr si doua M-uri. In cazul in care voi fi in oras voi veni. Sa nu fie seara...stam rau cu curentul.....
  12. Noroc ca ti se tura motorul....cu ocazia asta esti doxa in strobo, curenti, tralnzistoare, grafice si toate cele. Iata cum inventeaza omul bomba....atomica Asa a descoperit un calugar condensatorul... electrocutat cand facea o degustare la sticla.
  13. Sa inteleg de la dumneata ca au anulat centrifugalul , nepunand ceva in loc si au ramas motoarele cu aceleasi performante?
×
×
  • Create New...