Jump to content

m72story

Membru
  • Content Count

    302
  • Joined

  • Last visited

About m72story

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400, KZ650 SR, IMZ 750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

954 profile views
  1. Salut, Pentru cei care vor sa vada epava unui R75 au ocazia sa o faca la Albena, langa hotelul Laguna. Motocicleta a fost folosita pe post de tractor. Puteti citi istoria ei in pozele postate.
  2. Salut tovarasi. Sper ca viitorul posesor sa inteleaga aceasta motocicleta si in general atasul. Cei care cred ca este doar un accesoriu adus motocicletei le recomand sa faca o tura. Sa concluzionez tema zic ca orice motociclist poate conduce solo, nu insa si motocicleta de atas. Fac aceasta precizare din calitate de posesor de Kawasaki Z 650 si IMZ M 72. Suma este corecta din punctul meu de vedere, spor la vanzare! In privinta sumei pot sa va dau cateva detalii: - cautati pe net dupa kituri de atas pentru motociclete, asigurati-va ca stati pe scaun...recomand cardiacilor sa sara aceasta etapa. O alta posibilitate de a avea un atas este sa cumperi un Nipru, Ural, sh anii 70-80 pretul este de 2000 minim intr-o stare functionala Pentru a o aduce la o stare decenta mecanica te costa minim 1000 euro. Vopsirea unei motociclete anii 70-80 este minim 1000 euro (tabla de obicei este varza). La final bagi 4000 zic....si vei avea o motocicleta care nu va avea calitatea si fiabilitatea unui Ural cu atatia kilometri cat are cel in cauza. Asadar nu-i precum femeile.
  3. Salut, Este valabil pentru orice motor care face parte din tematica si profilul acestui forum. Dupa cum observi din poze la editia din anul acesta a participat și o Jawa model 90. Pentru că considerăm consecvența și punctualitatea ca două elemente importante în îndeplinirea unor astfel de proiecte, ediția de anul viitor se va desfășura în același interval. Traseul exact îl vom stabili împreună.
  4. Salutare, Anunțată din timp cu punctualitate și consecvență, sunt convins câ am fi prezenți mai mulți. A fost o plăcere atât drumul cât și atmosfera. La întoarcere M-ul a fugit cu 110 spre groaza lui Nae. Toate bune!
  5. Salut Prietene, Am obeservat ca prima ta postare este din 2004.....faine vremuri , pe atunci lumea se vedea la o bere, acum iti da un like virtual. Imi pare rau sa iti spun ca acest colt de site este mort, nu inca ingropat. Toate anunturile de la intalniri la piese se posteaza pe facebuci : Posesori si admiratori de motocomusite sau ceva de genul. Pe aici lumina s-a cam stins și draperiile sunt trase din pacate. Ai sanse mai mari acolo sa reusesti ceva cu proiectul tau
  6. Domnilor suntem in al patrulea an consecutiv cand eu impreuna cu tovarasii mei organizam astfel de drumetii. Ca sa ramana impamantenit, va asteptam pe cei doritori si in 2020 in cea de-a doua jumatate a lui iulie sa calatorim impreuna pe un traseu stabilit de comun acord.
  7. Odihneasca-se in pace! Daca ar avea gura sa vorbeasca cred ca 80% din morocicletele astea ar zice doar balade de dor si jele. Majoritatea au fost facute posta, violate in grup, cine le prindea le dadea de sa-l tina minte, apoi il chema pe pretenul
  8. Iti multumim frumos pentru informare Mihai. Ar fi elegant din partea sa ca organizator sa puna un topic cu aceste detalii.
  9. Salut. Din cele cunoscute mie si acestea failibile se intampla astfel: K 36 este modelul care s-a pus pe Ivan Jupiter, este cel cu doua clapete pe capac, subar sertar si camera de nivel constant a plutitorului paralela cu corpul carburatorului, care nu a avut in niciun caz plutitor plastic. In cazul in care este o astfel de adaptare, incearca sa faci rost de un plutitor original. Daca totusi insisti ca merita efortul, ia niste pasta frecat supape fina si corecteaza asezarea celor doua conuri, a cuiului de inchidete si a piesei unde inchide prin frecare in sens rotativ. In final cele doua conuri se vor pasui. Daca cuiul inchide insa prea tarziu, adica dupa ce da pe supraplin nu ai solutie decat sa incerci sa muti prin alte motode pozitia butoiasului in sens inferior. Succes!
  10. Salutare, Am facut in 2001 si eu modificarea descrisa de Relufarcas, am mers cu motorul trei ani fara probleme. La momentul respectiv era prohibitva piata pentru piese de MZ modelul Es. In final s-a dovedit a fi o modificare reusita, mergea de rupea motocicleta, atentie la cota de prelucrare a bucsilor, la prima tentativa am crapat un umar de piston cand am presat boltul in bucsa respectiva facuta de bronz. Personal recomand daca este posibil sa se mearga pe original
  11. Stima pentru ceea ce faci si efortul depus. Cunosti undeva unde pot sa reabilitez un ambielaj de ES 250, eventual un kit de reparatie, pentru ca am doua motoare ambele suferă de aceeași boală ambielajul
  12. Tovarasi, Inteleg ca anunturile cu intalniri de anul acesta nu se mai listeaza aici . Eu ne avand facebuci... stie cineva exista deja ceva stabilit, am pierdut vreun event ceva. Intreb pentru ca as dori sa particip.
  13. Salut, din intamplare mai cunosti vreun Jupiter de vanzare? Toate bune!

×
×
  • Create New...