Sari la conținut

m72story

Super Membru
  • Număr conținut

    911
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Informații profil

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Vizitatori Recenți Profil

3.246 citiri profil

m72story's Achievements

  1. Am dat jos cilindrii pt o constatare. Pistoanele astea au vazut Oradea, Transalpina de doua ori si Ceahlaul. Sunt turnate de Teodorestii pe 80mm si corectate de mine pe 79.25, segmentii sunt de Mazda.
  2. Salutam! in urma cu ceva ani va prezentam aici procedura de corectare a unor pistoane la slaif. Din acel moment pistoanele au vazut urmatoarele drumuri: Bucuresti-Bicaz- Durau, Bucuresti-Ranca de doua ori, Bucuresti-Stana de Vale, Calarasi de doua ori, Sinaia de doua ori. Uleiul a fost schimbat anual, cateodata de doua ori pe an, uleiuri semisintetice, calitate medie. Este evident ca racirea deficitara a fontei cilindrului nu ajuta.
  3. testele de drum sunt pozitive: impinge bine ( mai bine decat cel de 250) inca nu l-am dus in limiita superioara . Clar echilibrarea dinamica este in favoarea acestui ambielaj.
  4. Unele lucruri s-au marit , altele s-au micsorat. -Boltul pistonului de la 20 diametru acum are 17mm; -Inaltimea ds compresie de la 27 ( din memorie)la 17mm; -calota piston din plana in convexa; -fusta piston cu aproximativ 20mm. A fost neesara relocarea pompei de ulei deoarece circumferinta ambielajului nu.permitea pastrarea aceleiasi pozitionari precum originalul.
  5. reiau: Am confectionat un alt maneton pentru a obtine o cursa de 78mm. Am folosit ca donator un ambielaj de M72 ( al carui cursa este de 78). a carui cursa am pretentia la vizitatorii de pe aici ( altii decat fb) ca isi imagineaza cand ne referim.la marirea razei manetonului ca facem referire la distanta data de centrul boltului maneton si centrul arborelui motor.
  6. Salutam! Biela mai.lunga ajuta cuplul, sunt kit-uri pentru Harley care includ asa ceva pentru a imbunatati cuplul. Eu nu am facut aceasta modificare, eu am confectionat un maneton cu raza mai mare marind cursa de la 68 la 78. Daca aveam posibilitatea de a monta o biela mai lunga, asta ar fi adus un real beneficiu insa implica un alt cilindru mai inalt. Chiar si asa am reusit sa evit diferenta de ridicare a pistonului la PMS si coborare la PMI prin montajul unui piston mai scurt si in fusta si in inaltimea de compresie. referitor la rpm este clar ca va pierde, una este sa pui pe unul sa alerge 100m, alta 200m in acelasi timp. subliniez ca tot ceea am dorit a fost o imbunatatire a cuplului la ture mici, chiar si in detrimentul pierderii sporrivitatii-RPM-ului pentru modificarea pe care ai sugerat-o tu te invit sa citesti aici o treaba implementata: http://www.minimopar.net/perf/longrodengine.html
  7. VID-20240302-WA0010.mp4
  8. le povestesc bike-arilor contemporani cum eu am facut in 2023 Campulung si Calarasi cu copiii in atas, cort, saci de dormit etc cu 14 caluti, nu le prea vine a crede
  9. VID-20240221-WA0188.mp4
  10. la mine in sat nu am gasit cuptor asa ca m-am adaptat pentru a usca piesele .
  11. Stima! Dupa cum reiese din titlu in acest an raliul se va desfasura intre 23-28 iunie avand ca punct terminus Durau respectiv Transceahlau. Practic vom avea acelasi traseu la dus ca in editia din 2021 dupa cum urmeaza: Bucuresti-Brasov-Oituz- Slanic Moldova- Piatra Neamt-Bicaz-Durau. Popasul la Durau va dura minim doua zile urmand ca revenirea sa fie pe Cheile Bucazului. Si-au confirmat participarea: -Vlad - MT10 -Nae- M72 - Horatiu- MT11 -Gabi - BMW R12 -Fane- MT11 -Dan - IZH56 - subsemnatul -M72 Revenim cu detalii din sesiunile de antrenamente.
  12. Primiti cu colindul? VID-20231223-WA0017.mp4 VID-20231223-WA0019.mp4
  13. Lumea dorea mai mult, niciidata nu este suficient, acum 50 de cai au doar saracii
  14. Pai morala este alta: Deoarece in cazul monocilindrului greselile se sactioneaza cu ramanerea in drum au inventat astia boxerele twin-urile, four-urile etc. Aici ai o singura sansa, un singur cartus, ultimul ramas. Astazi vin astia cu ele in service si le spui ca din patru le merg trei, sau doi si aia prost, ei oricum nu simt diferenta. Renumita firma cu elicea le fac acum de nu mai au nici sigurante, vine unul cu laptop , se conecteaza si iti spune un cod alfanumeric, motorul nu.mai porneste, nici semnale nimic....era iintrerupt un fir de la casetofon. Fac chinezii acum niste motiare pentru care iti dau si un cod QR de unde sa descarci diagnoza. Surpriza este ca esti directionat catre un magazin de lenjerie intima
  15. In blocul original de Simson nu poti merge cu un alezaj mai mare de 72mm. Aceasta in conditiile in care cilindrul original il bucsezi cu o alta camasa care sa intre fest in bloc. Am un astfel de cilindru facut pentru pistoane de Dacia xxxx Cu acest alezaj de 72 si cu cursa standard este o capacitate de 280cc. Nu am gasit pana in prezent cum.au obtinut ei 350 din acest motor in acele cateva zeci de prototipuri. Chiar si asa inteleg ca nu rezistau cadrele la vibratiile respective.
×
×
  • Creează nouă...