Jump to content

m72story

Membru
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

About m72story

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400, KZ650 SR, IMZ 750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

1,033 profile views
  1. Salutăm cu respect, Conform spuselor și celor anunțate ne pregătim pentru ediția 2020 din cea de-a doua jumătate a lui iulie. Până în prezent am reușit să încropesc câte ceva, lipsesc aripile și portbagajul cu desăvârșire. Referitor la traseu propunerea a doi dintre participanții la edițiile precedente este ca să adaugăm la traseu și un popas pe Defileul Dunării. În acest caz traseul va fi de 1200km aproximativ. Mai avem timp de dezbateri și propuneri oricum ar fi,. În buna tradiție dacică căruța se face iarna. Să auzim de bine!
  2. Salutam Sunt proprietar de Simson din 2001, am avut doua motocicletei pana prin 2014. Am resuit sa rup un cadru la o groapa pentru ca furca fata a ajuns la capatul cursei si in urma impactului s-a retezat cadrul de la imbinarea de sub rezervor. Am vazut alte trei cadre rupte jos unde cadrul primeste lovitura de la cricul central. Cadrul de Simson, prin prisma faptului ca are un motor longitudinal montat pe el, este un cadru elastic, menit sa preia echilibrarea defectuoasa a unui monocilindru. Pentru a fi flexibil au fost constrânși să il faca subtire. Atasul pe un Simson este o inventie a blocului estic, menita sa o faca mai utilitara, buna la toate. Un atas de M pe Simson este blasfemie. De curând am avut ocazia să întâlnesc o persoană care restaurase un Simson.cu ataș. Era foarte nemultumit de puterea dezvoltata de un Simson cu atas. Dorea să pună în locul motorului de Simson un motor de Nipru sau Ural pentru a mări performanțele motocicletei. Desi eram invidios pe Simsonul care arăta foare bine și mergea excelent, mi-am dat seama că persoana nu avea nimic de-a face cu respectul pentru proiectul și istoria acestei motociclete Dacă doriți să aveți un Simson cu ataș vă recomand unul DUNA sau de MZ, încă se găsesc. Domnul Lupu Dan din Ferentari are un MZ cu atas original de aluminiu la vanzare.
  3. Am sunat, multumesc pentru pont, persoana doreste 80 lei, pret fix.
  4. Salutam, Am ajuns si eu la Domnul Adrian in urma cu 3 ani cu niste biele de M, trebuiau rectificate pe interior cu 2/10mm , cumparasem role majorate si nu intra boltul in biela. M-am intalnit cu dumnealui, s-a uitat atent si m-a asigurat ca este singurul care le poate face prin prisma experientei. Mi-a zis pretul, i-am dat banii. La doua luni dupa ce am plecat cu bielele dau sa montez ambielajul, ce credeti? Una dintre biele a fost lapuita stramb si nu venea in plan, avea o inclininatie mult prea mare ca sa ii mai pot face ceva. Domnul Adrian m-a asigurat cand a luat banii ca dumnealui nu da ”chicsuri”. Sa il mai sun? Sa ii zic ca nu e bine?....Sa ii duc piesa din nou...sa ii faca ce? Daca era in stare o facea de prima data. Singura solutie este sa cauti un strungar foarte bun care stie sa lucreze cu un ceas comparator si care are o presa hidraulica, daca este monocilindru motorul este simplu, daca este in doi se complica situatia.
  5. Salutare, Pornirea la rece, pe o vreme precum aceasta necesita rabdare, amorsata cu 4-5 pedale si obligatoriu socul tras, se datoreaza jigleurului de mers in gol ceva mai mic decat era cazul in cazul betivanelor sovietice. Dupa ce se incalzeste are un ralantiu ceas. In umplerea cilindrilor niciodata nu mi-au dat senzatia ca se gatuie sau refuza gazul, lucrul pe care l-am observat cu K68, cand motorul este subturat si deschizi brusc gazul, datorat lipsei de benzina si respectiv a vitezei mici prin care trece aerul prin tubul venturi. In proiectarea lor au ales sa treaca de la o admisie de 30mm la un tub venturi de 22-24mm, ceea ce are ca efect o viteza mare de trece a gazului prin tub si respectiv un amestec omogen. Bujiile au o culoare caramizie, putin tenta spre deschis. Cuiele de dozaj sunt maxim ridicate. Consumul a fost de 7 litri la 100 km aproximativ, viteza de cruaziera de 65 km/h, viteza maxima este de 80 la ora cu grup de tractiune De la Curtea de Arges la Bucuresti am circulat cu 2/3 motorina, pornirea si primul kilometru necesita mersul cu socurile trase pentru a aduce cilindrul la o temperatura optima . Sa auzim de bine! Recomand sa cititi recenziile si testele rusilor despre carburatoare pe acest site: https://oppozit.ru/forum/motofaq/карбюраторы Il puteti deschide cu Chrome , se traduce automat, cu putina imaginatie intelegeti ce vor sa zica. Eu personal de aici am aflat de existenta acestor PZ30. Beneficiul este ca vin din partea unora care spre deosebire de noi chiar folosesc motoarele alea.
  6. Salutam, cine are o cupla de ax cardanic de Nipru, partea de pe cardan, ma intereseaza. Sa auzim de bine!
  7. Recomand deschiderea cu Chrom, se traduce automat: https://oppozit.ru/article103414.html
  8. Salutare.

    Ma intereseaza si pe mine rezervorul, un pret te rog frumos

    Toate bune

  9. Pompa Honda CB400 Super Four 150 lei Roata Honda CB 1976, 400 lei Bord Suzuki GS 200 lei
  10. Piese ETZ 100 lei Trimit cu Fan aau ridicare personala Bucuresti Pedala Jawa 30 lei
  11. Salut, Pentru cei care vor sa vada epava unui R75 au ocazia sa o faca la Albena, langa hotelul Laguna. Motocicleta a fost folosita pe post de tractor. Puteti citi istoria ei in pozele postate.
  12. Salut tovarasi. Sper ca viitorul posesor sa inteleaga aceasta motocicleta si in general atasul. Cei care cred ca este doar un accesoriu adus motocicletei le recomand sa faca o tura. Sa concluzionez tema zic ca orice motociclist poate conduce solo, nu insa si motocicleta de atas. Fac aceasta precizare din calitate de posesor de Kawasaki Z 650 si IMZ M 72. Suma este corecta din punctul meu de vedere, spor la vanzare! In privinta sumei pot sa va dau cateva detalii: - cautati pe net dupa kituri de atas pentru motociclete, asigurati-va ca stati pe scaun...recomand cardiacilor sa sara aceasta etapa. O alta posibilitate de a avea un atas este sa cumperi un Nipru, Ural, sh anii 70-80 pretul este de 2000 minim intr-o stare functionala Pentru a o aduce la o stare decenta mecanica te costa minim 1000 euro. Vopsirea unei motociclete anii 70-80 este minim 1000 euro (tabla de obicei este varza). La final bagi 4000 zic....si vei avea o motocicleta care nu va avea calitatea si fiabilitatea unui Ural cu atatia kilometri cat are cel in cauza. Asadar nu-i precum femeile.
  13. Salut, Este valabil pentru orice motor care face parte din tematica si profilul acestui forum. Dupa cum observi din poze la editia din anul acesta a participat și o Jawa model 90. Pentru că considerăm consecvența și punctualitatea ca două elemente importante în îndeplinirea unor astfel de proiecte, ediția de anul viitor se va desfășura în același interval. Traseul exact îl vom stabili împreună.
  14. Salutare, Anunțată din timp cu punctualitate și consecvență, sunt convins câ am fi prezenți mai mulți. A fost o plăcere atât drumul cât și atmosfera. La întoarcere M-ul a fugit cu 110 spre groaza lui Nae. Toate bune!
×
×
  • Create New...