Jump to content

m72story

Super Membru
  • Posts

    887
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

3,016 profile views

m72story's Achievements

  1. Ignora micrometrul asta, nu.l-am putut cala, d-aia am mentionat de Mitu, a fost masuratoarea corecta. Daca ar fi avut un filtru de ulei instalat pentru a fi usor de curatat/ schimbat poate aveau alta soarta. Sa desfaci bucati tot motorul ca sa schimbi filtrul...de cacao. Oricat de bune zici tu ca au fost solutiille lor, din momentul obturarii gauri de lubrifiere din bolt ii incepea sfarsitul.
  2. Frumoasa lucrare! Cu boltul cum a ramas?
  3. Eu nu zic ca nu exista, zic doar ca nu am vazut. Toretic este posibil, practic insa din experienta mea cu Made in USSR este imposibil.
  4. Eu zic ca daca acest rulment ar fi avut colivia din bronz sau aluminiu isi facea cu succes treaba. Dovada este ca dupa ce si-a mestecat propria colivie si a vomitat-o in baie, cu niste role care se rostogoleau anapoda pe circumferinta boltului a mai facut inca 60km pana acasa. Inca caut role de 7,5x9mm, este foarre posibil sa fac donatori de organe alti doi rulmenti pentru a le monta rolele fara vreo colivie.
  5. Masurat cu micrometrul pe cota de presare boltul are 5 sutimi peste 25. Micronetrul digital, marca Mitutoyo.
  6. Pai acum eu inteleg asa: Ai un gand, il postezi aici si il faci public, dupa care te deranjeaza parerile altora. Pai in acest caz scrieti fratilor in jurnalul sentimental ala de il tineam sub saltea la 14 ani.
  7. Am montat ieri intr-un ambielaj compromis doua bolturi chinezesti cumparate de pe UralZentrale. VID-20230820-WA0023.mp4
  8. A fost la origine un NJ205, rectifucat in anii 2000 la Turbomecanica pentdu a intra pe biela, boltul unul original si refacuta cota de roatogolire in una de presare pentru a fi asezat inelul rumentului. In final a mers 800km, a cedat colivia, restul a scapat. Morala este: nu rezista colivia din tabla otel . O alta solutie este sa cumperi kit Duells si te uiti ca nu ai cota de presare, cota bolt Duells este 25.05. D'aia la Calarasi a fost un singur Simson Ramane sa caut role dd 7,5x9 si sa le montez fara colivie precum.la 2T,
  9. Deci este o spovada? Urmeaza sa faci un pacat si te gandesti ca daca-l devoalezi vei fi iertat?
  10. Si eu tot taran sunt in spirit si simtire, asadar am rezolvat un detaliu. Vad ca nu este departe de Hamburg, locul unde m-am.intalnit cu nevaata-mea prima data. Intre timp avem o familie faina cu doi copii mult mai destepti decat va fi vreodata tatal lor. Sincer de un an ma gandesc sa le ofer un viitor intr-o lume mai spre apus iar tu imi dai idei. Cred ca M -ul imi este suficient pentru a da niste carti de vizita, sau Simsonul este mai de succes, ce zici?
  11. Imvarte! Mie imi.place cartierul Daca gasesc ceva de munca ne facem vecini. In care oras ai zis?
  12. Spalarea ta va pune in miscare niste depuneri colmatate in vibrochen. Depunerile se duc fix in cuzineti carora le va face un gumaj de care nici Crudutza n-a avut parte .
  13. Eu te-am intrebat de varsta pentru ca sa imi dau seama de cat de flexibil esti in a-ti schimba obiceiurile . De obicei se incepe cu inceputul, dar desigur ca daca nu se incepe cu inceputul se poate termina cu el: adica desfacut, spalat, masurat si remontat. Multumim pt ca inca postezi aici, asteptam un topic nou Apropo' gandindu-ma la tine ma vedeam pe mine acum 20 de ani (ca in Dumas)
  14. Cati ani ai? Unde crezi ca se va duce o eventuala depunere ? Nu am citit toata trilogia ta, dar se desface motorul, se spala gata pentru a-l pune in farfurie, inclusiv suruburile din capatul manetoanelor ( imbus parca), cei msi buni rulmenti (Timken sa zicem) , palierul frontal nou sau neovalizat si mai vorbim.....
×
×
  • Create New...