Jump to content

m72story

Super Membru
  • Content Count

    542
  • Joined

  • Last visited

About m72story

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

1,734 profile views
  1. Ofer talon si numar de Moldova pentru Ural. Pretul este de 50 de euro. Toate bune!
  2. Initial CZ-ul, apoi Simson-ul acum MZ-ul....sunt doua variante: 1. Vrei sa faci curat, vinzi tot ce ai si iti iei japoneza. 2. Te-ai certat cu sotia. In oricare dintre variante imi exprim regretul si eu zic sa nu iei hotarari la cald.
  3. FIX de la acel stadiu care se poate constata din pozele de mai sus am plecat la drum cu toate proiectele mele. În cele mai multe cazuri grămada era mai mică, piesele mai rare pe patură și încercam să îmi imaginez cum să fac să o fac. În lumea acestui forum sunt două genuri de oameni dacă judecăm după pozele de mai sus: -Cei care fac din motociclete fiare vechi, și unii mai rari care fac din fiare vechi motociclete. După cum am menționat în cele descrise discuția nu este să mergi, să te deplasezi ci cum te deplasezi. Te reprezintă ceea ce conduci? Spune ceva d
  4. Sper sa se gaeasca un doritor de motociclete clasice. Nu mai sunt multe exemplare, de repopulat mai degraba aducem zimbri in Herastrau caci in Fagaras am inteles ca au adus din Deuchland. Pretul nu il comentez, am si eu cateva si sincer nu imi vine sa renunt la ele. Voi incheia cu un calcul mioritic: -Daca dau pe un Logan 500 euroi, cum sa dau pe un fier din 1960 1500? ......obrazul subtire....... Tinem aproape!
  5. Un detaliu important: Cu atas sau fara? Desi nu sunt posesor ds Ivan, nici nu am fost, iti recomand un IZH Planeta 5, varianta cu frana pe disc. Asta doar daca o gasesti pana in 20.000km intretinuta bine. Piesele sunt la un pret derizoriu, asta in caz ca se intampla sa ai nevoie, de obicei se intampla la toate comunistele. Se gasesc inca piese de calitate decenta in cantitati indusstriale. Ti-as fi zis de ETZ, o varianta buna insa ceva mai costisitoare la piese. Spre deosebire de alte neamuri cu veleitati tehnice numarul cilindrilor nu este neaparat un avanta
  6. m72story

    IJ 49

    Cred ca Ivanul model 49 a trecut pe la birt, se sprijina pe doi prieteni....stabili sau mai bine formulat ar fi bazati.
  7. m72story

    Ij (izh)

    Deja sunt curios. Cu ce te-au prins? Ce conduceai? Te intreb pentru ca eu din 2006 de cand am trei roti nu m-au oprit niciodata. Ba da, mint, a font in 2013 pentru a culege.......impresii. Deci vreau sa stiu cu ce sa nu ma deplasez.
  8. Domnul Vlad este posesor de mașini și motociclete clasice de când eu mă încălțam cu fularul, în 1982-1983. Domnul Vlad merge de doua ori pe an la mare la 2 Mai cu un MT 9, cu cortul în ataș și două lăzi de bere reci conform obiceiului unui motociclist atașist. Domnul Vlad are o Warszawa din anii 50 cu care merge la culesul strugurilor toamna în Teleorman și la toate evenimentele unde se impune o ținută pe măsura prezenței. Domnul Vlad are un Csepel 125, și una bucată RT-u. Să vă mai spun că la dumnealui puteți găsi si singura mașină de alezat din anii 1930 fabricată în USA
  9. De poluat nu ati poluat, doar ca nu ati postat o motocicleta. Poate ne vedem la vara in iulie cand ne vom face un drum prin Neamt in drum spre Cheile Bicazului, suntem cam 7 motociclete atas si solo din epoca cu secere si alte cele.
  10. Caut bascul fata MZ ES 250, varianta cu doua randuri de gauri pentru pozitionarea axului in modul atas si solo. Multumesc anticipat.
  11. Preincalzirea este necesara chiar obligatorie. Insa ca orice lucru in viata nici prea prea, nici foarte foarte. Trebuie gasit un echilibru, peste 50 de grade este deja prea mult zic eu. Gazele sufera o saracire in oxigen, de fapt o rarefiere, exact efectul turbo fara intercooler. Temperatura va varia desigur in functie de regimul de mers, de temperatura ambientala. A mea care la drum intins nu ajunge in 50 de grade, la urcarea de la Telefericul de la Ranca incepuse sa arda vopseaua de pe ea. Este insa de notat ca aveam un Minsk la sufa. Cel mai important zic eu in construc
  12. In pod avem cu totii. Important este ceea ce este pe drum, nu in pod.
  13. Parerea mea ca nu R12 este motocicleta la care faceti referire ca fiind destinata exclusiv Wermacht-ului. Dovada sta faptul ca a intrat in productie in 1935, deci cu ceva ani inainte de razboi iar producția a încetat în 1942. Prețul unei motociclete era de 1 630 RM în condițiile în care un Opel Kadett in 1938 era 1 795 RM sau un Mercedes 170V era 4 750, așadar era oare atât de ieftin??? Da, armata a rechizitionat si a pus in slujba sa cam tot ceea ce ii putea fi de folos aici pot fi de acord, insa ca acest proiect a fost de la inceput a fi in interes militar ma indoiesc. Daca vr
  14. Despre Aliexpress: Ceea ce am cumparat in decembrie au inceput sa vina, asta inseamna o banda de protectie de evacuare, multiple mufe si un tablou de sigurante, in total cam 5 comenzi. Mai sunt inca 10 pe drum. Cu chinezul nu trebuie sa ne grabim, asta este Posta Romana....am avut situatii cand chinezul mi-a dat banii inapoi dupa doua luni, apoi au ajuns la trei luni piesele. Sunt oameni seriosi care vor sa faca comert. Despre galerie: In noiembrie am avut o plimbare matinala cu M-ul, erau -2 grade. Am tinut motorul doar in spritz-urile carburatorului vreme d
×
×
  • Create New...