Jump to content

m72story

Membru
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

About m72story

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400, KZ650 SR, IMZ 750

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

827 profile views
  1. Ofer un set de pinioane distributie NIPRU cumparate din Odesa de un amic crezand ca sunt compatibile la M 72. Sunt noi niciodata montate, se dau cu 100 de lei .
  2. Vor fi prezente trei atasa, doua Nipre si un M, daca vremea nu ne va face sa ne razgandim.
  3. Hristos a inviat! Recomand cu caldura celor care au drum pe litoralul bulgaresc sa se opreasca in Grand Mall Varna la expozitia permanenta a retromobilului socialist. Intrarea este 10 leva (25lei), sunt expuse 60 autovehicule din perioada 1944-1989, pe o suprafata de 4000 mp. Toate bune! ps. putin dezamagit de prezentele moto, nu am obeservat niciun boxer, Mobra sau Hoinar. Sper sa avem si noi un astfel de muzeu unde vom putea regasi obiectele care ne-au impodobit copiaria sau adolescenta unora dintre noi.
  4. Ca ciupercile după ploaie, la prima ieșire din 2019 până la Comana.
  5. Ofer un Simson incomplet pentru un set acte cu cadru de Nipru. Simsonul are: -motorul montat, -cadru, -aripi, -cutii scule, -ghidon, -far, Doresc un cadru de Nipru cu acte (CI) si fiscal la zi.
  6. un nr tel va rog

     

  7. Piesulici Piesulici Piesulici Piesulici Piesulici Piesulici diverse
  8. Odata cu acest sezon sper sa stau ma bine pe frane, până acum fiecare oprire era cu emoții. Anul ăsta se poartă verde.
  9. Faza cu cutitul de strung tinut in mână m-a pus pe gâmduri.
  10. Salut,

    Simsonul este o motocicleta pretentioasa, magnetourile aveau avansul centrifugal inclus.

    Pe scurt nu exista adaptari decente care sa inlocuiasca magnetoul original, singurele magnetouri rusesti au fost pentru motoarele auxiliare care erau cu avans fix si o marime care le fac imposibil de strecurat acolo.

    Solutia optima este sa investesti in asa ceva:

    http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7091/7091main.htm

    https://www.sausewind-shop.com/blog/lichtmaschine-simson-awo-anleitung-einbau/

     

    O alta solutie este sa ii pui un magnetou de Voshod in locul dinamului cu o baterie de 12V si sa te folosesti de platina originala de pe magnetou pentru momentul aprinderii.

    Succes

  11. Jambe DNEPR/Ural fara amortizoare. Stare decenta, cu jug inferior-300 lei. Pedala JAWA-50 lei. Piesulici-50 lei Far ETZ-50 lei.
  12. Salve, Invităm pe cei posesori și pasionați de comuniste să ne insoțească in ediția 2019, în săptămâna 30 (22-26 iulie). În principiu traseul este pe Transalpina cu întoarcere prin Făgaăraș. Până acum și-au anunțat participarea: - Dan Lupu - DNEPR MT 11, - Vlad - DNEPR MT 10 , - Dan IMS - DNEPR MT 11, - Ion Obârșanu -iZH Jupiter 3, - Horațiu - IZH Jupiter 4 - Subsemnatul - M72 În discuții mai suntem cu încă doi posesori de comuniste, în funcție de cum decurg proiectele de restaurare sperăm să ne onoreze cu prezența. Invitația o facem încă de pe acum pentru a facilita participarea cât mai multor posesori și pasionați Fortes fortuna juvat-Sansa tine cu cei curajosi.
  13. Bun venit pe forum.... Asta e din ciclul ala cu unu care arunca o piatra si sar multi sa o scoata.... Omul ori si-a luat deja ceva si a uitat sa ne anunte si pe noi, bucurandu-se in tacere, sau l-a bantuit o ideie intr-o seara la un pahar si apoi si-a revenit.
×
×
  • Create New...