Jump to content

m72story

Super Membru
  • Posts

    699
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    romeo_mihail@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Simson, M72, KZ400,

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    M72, Simson, Kawasaki SR, Kawasaki Z400 Twin
  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

2,187 profile views

m72story's Achievements

  1. Pardon... Service autorizat de lucrari structuristice si agreat de producator. Asadar fin ceea ce cunosc erau doar unii agreati sa umble la structura....VIP-uri care au obtinut brevetul ca tata-su era de pe la comisia din parlament. La treaba cu acceptul producatorului...sah mat.
  2. Vestea proasta este ca atasul de Simson (aftermarket) nu se imbuca nicivum cu cadrul de Duna. Cadrul nu este suficient de lat in fata pentru a permite ca atasul sa fie intre lonjeroanele cadrului ci vine peste cadru. Original la Duna barca vine peste cadru, aplicata pe o talpa. In acest fel sunt doua posibilitati: ori latesc cadrul in fata, ori tai din latimea barcii .Cum cea de-a doua varianta nu se poate caci n-as avea loc in barca......
  3. O intrebare buna. Desi initial nu concepeam decat casatorie cu parafa ofiterului de stare civila apoi am observat ca nu prea te intreaba nineni daca sunt copii din flori sau ba. Cred ca totusi as incerca marea cu degetul si sa vedem de cata intelegere da dovada ofiterul... In caz contrar ma voi multumi sa am o relatie in concubinaj Niciodata nu am agreat dosul mare. Prefer modelul slim, pe buca...aerodinamic, elegant. Si cred ca nu degeaba la aceste modele au avut un portbagaj restrans...atat ii sta bine unui 250, atata poate un 250 Observ ca contemporan se pun canistre portbagaj pe bot, pe aripa...etc. Daca veti observa la M-urile mele am renuntat la roata de rezerva pentru a monta un "rastel" suficient pentru cort, sacii de dormit si haine. O roata de rezerva (20kg) pe care am carat-o degeaba din 2011
  4. Barca de atas este de pe un MZ ES 250, este de sorginte cooperativa mestesugareasca de consum , facut din tabla la ciocan si baros, Cadrul atasului nu l-am mai putut salva, pentru ca nu avea loc cetateanul l-a sectionat cu flexul pentru a ii intra in magazia cu lemne. In final am ramas cu barca careia incerc sa ii dau un aspect mai placut. Cadrul atasului prin bunavointa lui Urse va fi de Duna, lucrez inca la el, suportii penselor sunt intepenite, am incercat cu caldura, WD inca nu am reusit sa le conving sa iasa, bascula era ruptava trebui sa o sudez. In final mariajul va i cu un Simson Sport.
  5. Frumoase atase, cu personalitate si linie. Din pacate anii si-au pus amprenta asupra starii aluminiului. Daca a stat ferita de umezeala este intr-o stare buna Lupu Dan a restaurat o barca de Duna cu fundul ciur. A sudat la ea pana i-a venit rau, din pacate si sudura pe un aluminiu atat de vechi este problematica. Probabil ca si aluminiu folosit in acei ani nu era de cea mai inalta calitate
  6. inteleg. In acest caz reiau: Doresc să montez atașul lateral dreapta (nu stanga) fată de poziția văzuta din spate sau sus a unei motociclete solo, cu demaror (pedalier) pe stânga (nu pe dreapta) si schimbator pe stanga, Atașul se va monta la ora 9 față de sensul de învârtire al arborelui motor (motor care se învărte în sensul acelor de ceasornic), văzut din fața motorului.
  7. Ax bascula si pensa de cuplare de la un atas Duna pe care incerc sa il pun pe Simson. Din cacao bici Un set chernare pe palierul frontal Simson, ca sa stea mai bine ( ziceau meseriasii)
  8. Nu cred ca rușii au mai tradus și traba asta în manualul de utilizator al Ivanului Cunoscand garajul lui Dan pot să îți certific faptul că acel ciocan este pentru musafiri. sunt unii care vin si vor sa ”puna mana”
  9. Dorind să mă contrazica un prieten pe numele său Dan Lupu lucreaza la un IJ 49. Adunat de vreo 6 ani piesă cu piesă., bob cu bob.
  10. Bravo Nicule! Se mergea fratilor astazi se merge de doua ori pe an si atunci cu ele pe platforma ca obosesc soferii. Si daca nu obosesc soferii obosesc motoarele, cadrele, sudurile, spitele. Viata este grea. Viata de motociclist si mai grea ploaie, vant, curent.... Viata de motociclist de comunista insuportabila :platina, carburatie, segment, compresie , garnituri, off-off, mai-mai ...
×
×
  • Create New...