vis-a-vis Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Acum 8 ore, GoodKat a spus: Experienta si parerea ta sunt relativ irelevante avand in vedere ca XTZ-ul nu e un torque-monster, dar sunt motoare mult mai vanoase de strada, care ruleaza zeci de mii de km fara nevoia inlocuirii cuplajelor. Bine că e CRF450L la 24 de cai din fabrică. Eu cred că s-a ajuns prea departe cu subiectul ăsta, că vine cu un lanț prost din fabrică și deja s-a ajuns la suduri pe basculă și schimbat de roată cu tampoane, în loc să se schimbe kitul de lanț și basta... Bașca nu se discută decât de ce au întâmpinat alții, poate paranoici de fel. Eu pur și simplu nu văd o problemă asta la un motor de maxim 34-38 de cai scoși și ăia cu greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Dacă tot veni vorba de cp, undeva se enunțase că înlocuind nu știu ce componente ajunge de la 24 la 48(!!) dacă rețin bine! După cunoștințele mele (am "pilit" niște zeci de motoare aspirate la viața mea) mi se pare complet neverosimil. Nici o creștere de 50% (de la 24 la 36 să zicem) nu mi se prea pare posibilă fără a schimba arbori cu came și a face modificări extreme la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Am pus eu un filmuleț comparativ cu, Beta, KTM, Husqvarna și Honda. Le-au pus pe toate pe dinamometru și Beta avea cei mai mulți cai din cea mai mică cilindree, vreo 43 parcă. Honda 38, dacă nu chiar 34... La 5'18"38 de cai Honda, la roată. Nu e rău, dar nici spectaculos. Oricum, nu să rupă lanțul [emoji14] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.