Sari la conținut

vis-a-vis

Super Membru
  • Număr conținut

    2.029
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre vis-a-vis

  • Rang
    Coșmarul vieții tale

Metode de contact

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R DL650
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Passol S50 Yamaha XZ 550 S Yamaha XTZ 750
  • Interests
    Roți

Vizitatori Recenți Profil

1.528 citiri profil
  1. vis-a-vis

    KTM 790 ADVENTURE

    Eu așa l-aș lăsa, consumă și puțin... eventual două canistre d-alea mici de câte 3 litri.
  2. vis-a-vis

    KTM 790 ADVENTURE

    Hai să-mi explic eu comparația, poate te dumirești. În segmentul ăsta, enduro-touring, adventure sau cum vrei să-i zici, caracteristica principală este suspensia. Ea trebuie să fie destul de amplă dar și destul de fermă. O motocicletă de tipul ăsta trebuie să înghită denivelări de orice fel dar și să stea bine pe asfalt. Un monocilindru e mai ușor, mai îngust, poate avea o gardă la sol mai mare și implicit cursă mai mare a suspensiilor. În off-road e teoretic și deseori (în funcție de model) imbatabil. Marea problemă a monocilindrului e puterea scăzuta și ținuta de drum la viteze mari, mai ales cu pasager. Bicilindrele apărute în ultimul timp au luat-o razna cu cilindreaa. Asta dus la greutați imense, greu de manevrat în off-road, d-aia mulți și le iau strict pentru asfalt. Cum și tu iei în calcul 790 Adventure, e clar că motivul principal e motorul. 790-ul ăsta, Adventure vrea să împace și capra și varza... Are o putere decentă care să poată mișca foarte bine ansamblul motocicletă+motociclist+pasager+bagaje foarte bine pe asfalt, dar și o suspensie foarte bună pe off-road. Greutatea nu e spectaculoasă, însă mult mai bună decât suratele ei mai mari, de la 1000 cmc în sus. Eu am comparat-o strict cu Husqvarna 701 ENDURO (că doar aia are suspensii de 275 mm). Vitpilenul tău are doar 135. E o chestie ciudată de stradă pe care personal nu o s-o iau în calcul niciodată (mi se pare urâtă cu spume). Diferența între Husqvarna 701 ENDURO (împreună cu fratele ei, KTM 690 ENDURO, care are totuși 25 mm mai puțina suspensie dar și mai multă electronică) față de 790 Adventure, mi se pare destul de mică. 25 de cai în minus, dar și multe kilograme. Dacă ești un călăreț singuratic cu puține bagaje, nu văd sensul unor kilograme în plus, doar de dragul puterii. Dacă pentru tine comparația strict între moto-propulsoare e suficientă, pentru noi, ăștialalți, care o mai ardem și pe off-road, contează mai multe caracteristici. Cel puțin pentru mine intervenția ta a fost hilară. Ai comparat mere cu pere P.S. Pe lângă cei 275 mm de suspensie, electronică puțină și cei 75 de cai... m-a convins total intervalul de 10000 la schimbul de ulei. Acum 10-15 ani ăsta era doar un vis frumos al celor mușcați de "thumpertalk".
  3. vis-a-vis

    KTM 790 ADVENTURE

    Sunt mulți motocicliști care-și aleg motoreta pe niște criterii obscure... așa că nu trebuie să ne mire prezența lui amețită pe aici
  4. vis-a-vis

    KTM 790 ADVENTURE

    Omu' face adventure cu Monster
  5. vis-a-vis

    KTM 790 ADVENTURE

    dpmdv ca unul care merge fără pasager și nu cu mult bagaj, Husqvarna asta nouă, 701, cu 75 de cai, 146 kg și suspensie de 275 mm mi se pare mult mai interesantă...
  6. vis-a-vis

    Smenarii de la anvelopemoto.

    Dar poză cu Simona are cineva?
  7. vis-a-vis

    VAND Logan 2005 1.6 ABS AC Ambition

    Păi la motociclete nu găsești
  8. Care-i marea potriveală la handguarduri? Trebuie neapărat de v-strom?
  9. vis-a-vis

    Seriale TV

    Exclus
  10. Două manete au loc sub șa și nici grele nu sunt
  11. Tare mi-e ca fiind mai jos să nu fie mai bun pe off-road. Sunt mulți care fac enduro cu picioarele pe jos...
  12. Sunt destule, chiar dacă nu le știi tu Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
  13. Și eu sunt adeptul simplității, dar să fim serioși... KTM a bătut fierul în segmentul ăsta când ceilalți producători l-au abandonat sau l-au reprezentat palid. În decursul timpului motocicletele lor au câștigat pe lângă putere, manevrabilitate, chiar și fiabilitate. Chiar dacă mulți preferă alte mărci, KTM sunt cei mai buni pe off-road. Iar puterile scoase din aceeași cilindree față de concurență nu sunt de neglijat. Mai trebuie luată în calcul și perioada lungă de teste, făcută la vedere, în condiții foarte dure, unde sigur mulți dintre noi nu vor ajunge vreodată. Au făcut și cei de la Yamaha ceva similar dar personal mi se pare slăbuț. Eu unul nu am la suflet KTM, dar în ultimul timp chiar au reușit să mă impresioneze și oferta lor pe parte de off-road este destul de generoasă. Banul este ultimul motiv, altfel sunt 3 modele pe care le-aș cumpăra chiar mâine.
×