Jump to content

vis-a-vis

Super Membru
  • Posts

    3,272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R G650Xchallenge
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Passol S50 XZ550S XTZ 750 DL650
  • Interests
    Roți

Recent Profile Visitors

4,061 profile views

vis-a-vis's Achievements

  1. Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/
  2. În spate trebuie prins cu brida aia și în față de crashbar...
  3. Review la ce? Eu văd doar un jurnal de călătorie filmat de pe cască...
  4. Se reglează fiecare crac al v-brake-ului...
  5. Vezi că între cantilever și v-brake e diferență. Au altă tragere, la cantilever înghite mai multă șufă. Dacă maneta e de canti, trebuie mini v-brake sau un adaptor. Invers, trebuie și manetă de canti. Nu mai zic că o frână cantilever cu adevărat bună e greu de găsit sau incredibil de scumpă... plus că nu mai ai de unde lua piese pentru ele. Și nici reglajul nu e atât de facil. v-Brake mi se pare cea mai reușită frână pentru jantă...
  6. Pare-se că totul s-a terminat înainte să-nceapă
  7. Pus Tube Type pe V-Strom, mai mult că erau mai ieftine și dimensiuni mai mici, pentru off-road. Nici cea mai mică problemă. Am mers și cu 1 bar pe spate. Dacă n-aveai senzori, puteai folosi lichid antipană, de la Fakir de exemplu. Îți face o peliculă ca o membrană și astupă cam orice por pe unde ar putea ieși aerul... Știu că nu dai doi bani pe ce zic, dar nu mai folosi WD40 la montaj. Măcar fă rost de ceva care e lipicios după ce se usucă, eu foloseam fixativul de păr al mamei. Dacă nu pastă specială de etanșare ca la vulcanizare, măcar apă chioară. Orice factor d-ăsta alunecos contează la dejantare. N-ar fi rău să decontaminezi janta înainte cu ceva sport, alcool. Mi-e greu să cred că la un simplu "burp" urmat de dejantare, să zboare cauciucul atât de tare de pe jantă cât să nu-l mai poți umfla. Eu am pățit o singură dată cu bicicleta, având un 0.6 bari și tot a rămas cauciucul pe poziție... Dacă îndoi serios janta, cam trebuie să pui cameră...
  8. Apropo' de foc, mi se pare că se pune cam mare preț pe Primusurile astea... Dacă ești in zonă aridă, bate vântul, ești pe un ghețar aș înțelege, dar tot îți trebuie un Jetboil. Toată copilăria cât am mers cu ai mei prin concedii (ale lor), să dea dracu' dacă mi-amintesc să fi făcut focul altfel decât cu surcele căzute, crenguțe, etc.. Și, ori era prea bună carnea p-atunci, ori nu conta cum faci focul, dar mereu era grătarul fenomenal. E drept că pentru cartofi prăjiți luase mama o butelie de 5 litri d-aia roșie de la polonezi de pe litoral... Pe criteriul ăsta, eu când plec o cam ard pe la munte. Am plecat vreo 2 zile la un concurs MTB la Măcin (e și ăla nițel munte ) și n-avea sens să car o butelie după mine sau să fac ditai focu să fac un ceai sau o supă la plic, așa că am aruncat în bagaje un suport d-ăla de tacâmuri găurit de la Ikea, dar fără mari speranțe... Am aruncat câteva crenguțe-n ea și le-am dat foc. Eu zic că poți face și-o ciorbă la focul ăsta. La Primus nici nu fierbe apa dacă nu pui capac la oală MOV_0245.mp4
  9. Pentru că se vrea un traseu de picior... Cu bicla electrică mi se pare maximul de bun simț acceptat. Cu mobra e aiurea...
  10. De ce ai face asta? Mi se pare de mare porc...
  11. Hai că nenea ăsta duce totul în extrem... https://www.facebook.com/share/p/qZdN2yz69mdJSGwX/
  12. Pe mine m-au lămurit total cu nivelul de înțelegere. Honda are atât de multă experiență în motorsport încât e în stare să scoată și ultimul căluț din motorașul ăla. Nu mai zic de bicicletă în sine. O mobră d-aia din câte s-a mai spus ar ajunge pe la suta de mii de dolari, cu tot "harnașamentul". Băieții joacă la alt nivel dacă se implică. De aici și rezultatele. Kove abia a scos capul din nisip. Anul trecut chiar au participat cu mobrele comerciale (alea mai scumpe ce-i drept, nu cele de 9000$). Dar au făcut o figură mai bună decât anul ăsta când au încercat ceva mai mult și au scos prototipul din joben. Diferențele însă nu sunt atât de mari față de varianta pentru public. Cineva chiar a făcut o comparație cu Subaru Impreza, cu care, prin anii 90, cu puține modificări specifice, puteai participa la etape de raliu. Adicătelea, cumpărai un Impreza STI din magazin și era o platformă accesibilă pentru a participa la curse. Cam așa stă treaba și cu Kovele de 450. Îți iei o mobră deja gândită pentru rally raid. Nu cea mai performantă, dar mult mai bună decât orice alt dirtbike de 450 făcut pentru enduro. Ca să se înțeleagă bine, nu aș da banii pe el, dar conceptul în sine e spectaculos și e bine să dăm cezarului ce e al cezarului. Eu încă sper ca toate contrele astea să fie pe hatereală și nu pe nepricepere. Și KTM 950 Adventure S e direct derivat cu modificări puține din prototipul de Dakar și uite că e relevant și acum în lumea adventure, chiar și prin urmașii săi, 990 adventure.
  13. https://www.facebook.com/FandiQuarieg/videos/1108725057232265
  14. Ziceam să nu te mai bag în seamă, dar văd că habar n-ai... Ce i-au dat chinezii lui Mason e un prototip mai avansat, mai racing, cu alt regim de lucru și putere. Și a dat chix pe partea de "accesorii", nu interne. Mai dă-l dracu' de furtun, că nu a bubuit cilindrul ca la KTM-uri... Nu că fac apologia chinezăriei, dar hai să fim un pic echidistanți. S-a exportat tehnologie și mod de lucru la greu dinspre Europa și America către Asia și nu-i de neglijat că apare un Kove sau un Hero care usor, ușor, uite că începe să se bată acolo la nivel ridicat.
×
×
  • Create New...