Jump to content

vis-a-vis

Super Membru
  • Content Count

    2,437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About vis-a-vis

  • Rank
    Coșmarul vieții tale

Contact Methods

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R DL650
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Passol S50 Yamaha XZ 550 S Yamaha XTZ 750
  • Interests
    Roți

Recent Profile Visitors

2,145 profile views
  1. Uite și o soluție în caz de doamne ferește!
  2. E, aici e marea gafă. Sunt destule locuri pline șleauri unde nu poți trece efectiv cu un boxer. Cu cât mai îngustă mobra, cu atât mai bine... Păi și până la urmă de ce tot vreți să demonstrați că 790 e peste Tenere? N-au nicio treabă una cu cealaltă. Una se vrea o mobră creată la cererea publicului adventure (700-800 cmc, cât mai joasă la șa și cu centrul de greutate cât mai jos, cu suspensii de top, etc) cu tehnologie de ultimă oră (mai lipsește pilotul ăla automat adaptativ, care mie mi-a plăcut maxim pe o Skoda Superb full option care mi-a dat impresia ca poate conduce singură) și alta, o fierătanie clasică de off-road care n-a vrut să intre peste 790 și care are clienții ei, nu că nu și-ar fi permis KTM-ul Eu unul aș lua KTM-ul, pentru că putere și că suspensie. Am avut numai mobre de 70 de cai, d-aia nici nu mă uit la Tenere 700. Însă e o mobră corectă, am încălecat-o și se simte ca un monociclindru. Mai matahală mi s-a părut Yamaha Tenere de acum 2 generații.
  3. Urâtă cu flăcări, într-adevăr... Hauriul ăla de-o nuanță pe jante, altă nuanță pe jambe... Scutul argintiu... cam ca nuca-n perete.
  4. Cum dracu'? A căzut gogoașa aia de marketing precum că acest rezervor e iNdestructibil. Există ditai platoșa de scut, cred că are vreun metru lățime și acoperă și puțin din țâțele rezervorului, acum se va vinde ca pâinea caldă. Păi ori e, ori nu e? Nu halim tot ce zice KTM? Nu știu cât te uiți tu la Dakar, dar eu de 30 de ani sau mai bine pierd nopțile ca să văd rezumatele zilei (apropo', fmm de snooker). Și da, rezervoarele sunt de tipul ăsta, dar din două bucăți, plus cele spate. Nu e nevoie să-l faci din cine știe ce material, cel mai bine se comportă tot plasticul, că e elastic. Însă, dacă spargi o parte de rezervor, tot mai rămâi cu cealaltă și cu cel/cele din codiță. După atâția ani, normal că au vrut să implementeze tehnologia și la motocicletele de serie. Treaba e bună ca echilibru de mase însă au lățit motoreta jos și hai să fim serioși, au trâmbițat mult timp că va fi ca un soi de scut. E... eu n-aș da cu ea de toți pereții, pare-se că e un călcâi a lui Ahile. Am avut și eu un accident destul de serios anul trecut cu V-Stromul. Serios în sensul de viteză și impact. Însă daunele au fost minore și eu n-am avut nici pe dracu'. Aici contează dinamica accidentului, nicidecum vitezele și alte bazaconii care se discută pe forum. Nu i s-a spart rezervorul pentru că n-a fost lovit unde trebuie, ca să zic așa
  5. E tare ca piatra, iute ca săgeata! https://www.facebook.com/groups/1824483411197787/permalink/2503990036580451/
  6. Păi se montează cu protecția spre exterior și nu trebuie înecați în vaselină...
×
×
  • Create New...