Jump to content

vis-a-vis

Super Membru
  • Content Count

    2,296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About vis-a-vis

  • Rank
    Coșmarul vieții tale

Contact Methods

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R DL650
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Passol S50 Yamaha XZ 550 S Yamaha XTZ 750
  • Interests
    Roți

Recent Profile Visitors

1,984 profile views
  1. Și care este procedura de a regla cu testerul ITP?
  2. Nu pleaca din garajul meu fara 1200 de euro. Multumesc de oferta

  3. Păi primul simptom sună a contact de neutral nașpa. Probabil e pe undeva prin motor? Al doilea simptom e mai simplu (dacă știi cu aparatul de măsură)
  4. Mă, nene... eu cred că ești rău cu capul. Nici măcar n-ai citit bine ce-am scris. Ce bine era când dispăruseși (de pe topic). Iar l-ai umplut de bălării. Dacă poliția i-a dat ăluia dreptate, tare mi-e că așa e...
  5. Degeaba le ștergi, ca știm că ești biban în ale motociclitului Eu am A-ul din 95 și până anul trecut n-am avut incidente. E drept că n-am pățit mare lucru nici eu nici mobra. Condusul defensiv într-adevăr te ajută...
  6. Întrebarea mea e alta. Găsești adobe crăckuit? Că altfel n-are niciun sens nici să înveți. La 20 de filmulețe pe an nu merită să dai banii pe un program d-ăsta.
  7. Mai simplu e cu o șurubelniță băgată între ghidon și manșon, măcar vreo 2-3 centimetri și pulverizat acolo niște spray de curățat lanțul, frânele, spirt... Apoi rotit manșonul că să se ude toata suprafața. Chiar și la montaj, în timp se evaporă. Pe vremuri foloseam fixativ pentru păr. Cât e umed e ca un lubrifiant, când se usucă se lipește.
  8. Clămpănitul ăla de releu apare când n-ai suficient curent de pornire pe demaror. În primă fază bateria, apoi fă o inspecție și la cărbuni. Să n-ai o surpriză cum am avut și eu.
  9. Ca sinteză, că văd că e greu de priceput... Nu poți ține cont de părerea cuiva care a ajuns la un loc de muncă (posibil prost plătit, habar n-am) poate din întâmplare și care știe doar să demonteze și uneori să monteze la loc piese și subansamble. Nu e treaba mea pe cine angajează serviceurile. Cert e că n-aș da printr-un astfel de loc...
  10. Păi până la urmă suntem de acord. Vrei o părere cât de cât, întrebi un inginer d-ăla... Nu am zis eu asta pe nicăieri, tu ai dedus aiurea...
  11. Vrei să deturnezi discuția într-o zonă de care noi nu am pomenit. Ideea era că dacă ești mecanic, nu ești total avizat în domeniul vâscozității uleiurilor. Că ți-e soarta potrivnică și crezi că nu ești plătit la adevărata valoare e o chestie strict personală și pe lângă subiect. La noi în țară nu ai garanția că dacă mergi la un service scump, ți se va face neapărat treabă de calitate. A cui e vina? Zău dacă-mi pasă...
×
×
  • Create New...