Jump to content

vis-a-vis

Super Membru
  • Content Count

    2,688
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About vis-a-vis

  • Rank
    Coșmarul vieții tale

Contact Methods

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R DL650
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Passol S50 Yamaha XZ 550 S Yamaha XTZ 750
  • Interests
    Roți

Recent Profile Visitors

2,503 profile views
  1. Nu știi când te lasă rulmentul de foaie și trebuie să ajungi acasă de pe Malița sau cine mai știe...
  2. Mă gândeam că așa îl puteau căra pe Constantin. Câteva bețe și o geacă moto
  3. Păi omu-i de meserie! Baftă la vânzare!
  4. Păi lucrurile astea se fac așezat, cumpătat... Mie mi se pare că te cam pripești și din grabă pare să cam arunci cu banii. Acum, na... timpul tău, banii tăi. Însă eu zic să mai lași la dospit unele aspecte. Ce, nu merge motoreta fără bagaje și fiare pe ea? Eu bag off-road destul de serios și încă n-am apucat să-i pun scut și suporturi de bagaje. Sau a devenit și asta o manie, să fie mobra super accesorizată că altfel nu merge?
  5. Mda, se poate face destul de ușor pe abcant... Ar fi mișto o desfășurată
  6. L-am făcut și eu de multe ori pe bicicletă, dar în grup și recomand asta, fără a vă depărta prea tare unul de celălalt. Unul dintre noi s-a intersectat cu un urs mare care mergea pe drum aproape de Gârcini. Pe de altă parte, e bine ca drumul să fie parcurs dinspre Săcele către Azuga. Prima barieră nu e încuiată. Te dai jos și o ridici. Și chiar dacă e încuiată, merge trasă motocicleta pe sub ea. Mi se pare destul de înaltă. A doua a fost baricadată cu pietroaie prin dreapta, acolo pe unde se putea trece. Soluția e un mic ocol prin pădure. Cea de sus, din pasul Azuga e pusă recent (2 ani?) dar
  7. E drept că a propune 1250 GS unui începător e lipsă de perspectivă pedagogică, 800 e mult mai potrivit și într-adevăr destul de puternic. Dar cam aici se limitează sfaturile bune date de ERU, veșnicul începător în ale off-roadului. Nu conduci mobra mai bine dacă ai 200 de kile, aș zice că din contră (asta o zice unu' de 135) și clar că nu din corp. Ce crede el că e din corp e de fapt cum îți menții punctul de echilibru, mai ales în mișcare (denivelări, șleauri, etc). Unde dracu' ați văzut voi campioni de enduro grași? Lui HoriaRAV, care pare să fie genul cumpătat, îi sugerez să facă exact
  8. Chiar dacă mai puține și mult mai scurte, clipurile lui Cap0ne mi se par mai mișto. Eu cred că trebuie talent mai întâi de toate. Sunt puști care filmează cu telefonul niște chestii care bat la cvr tot ce cred motovloggeri români ca înseamnă conținut. Primul meu actioncam a fost Sony HDR AS30 care nu se face de rușine nici la momentul actual. Nu pot să zic că-s fan, dar îmi plac multe chestii de la Sony și am dat banii pe ele. Dar apoi lucrurile au luat-o razna la Sony. Cam prea mulți bani cereau pe un actioncam. GoPro a umblat în jos la prețuri și chiar uneori vin cu oferte ok. Acum am un 7 ș
  9. Stai că nu înțeleg, 2 baieți și-o fată... Cine conduce mobrele, cine scrie? Apare deseori expresia: "grasa din mine"...
  10. Ete lula, la secunda 17 mișcă și fața... E treabă de greutate. Câteva sute kg bune diferență...
  11. Așa credeam și eu, că pieptu' de pui e nașpa în orice poziție, însă, nuștiu cum dracu' îl făceau, unii de la rotiseria de pe Eminescu, băi frate, fraged și bun... n-am mai mâncat piept de pui care să îmi placă...
×
×
  • Create New...