Jump to content

vis-a-vis

Super Membru
  • Content Count

    2,738
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About vis-a-vis

  • Rank
    Coșmarul vieții tale

Contact Methods

  • Website URL
    http://tinyurl.com/negresa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    XTZ750 XR650R DL650
  • Numar Moto
    B650BRP
  • Club
    daciaclub.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Passol S50 Yamaha XZ 550 S Yamaha XTZ 750
  • Interests
    Roți

Recent Profile Visitors

2,620 profile views
  1. Scos roata la o eventuală pană, uns lanțu'...
  2. Te înșeli, acolo e o forță de compresiune și greutatea în punctul ăla e destul de mică la orice mobră. Eu am un lemnișor care ține fără probleme. Cel mai greu e de ridicat mobra c-o mână și cu cealaltă să potrivești manțocăria... MOV_0318.mp4
  3. https://www.motorrad-magazin.at/motorrad-magazin.at/artikel/1/85/4632/Husqvarna+Norden+901%3A+Erwischt%3A+Seriennahe+Prototypen+/LB_21111,3,5,1#LB_21111
  4. Moto încă nu, mai ales că orice adventure chinezesc are roți de 17, dar la un ATV m-aș băga. Mai e o chestie însă. Și fac comparație cu zona bicicletelor unde tehnologia e cu mult peste cea moto. De vreo 10 ani cel puțin, toți producătorii de renume și-au mutat fabricile în China. După câțiva ani au început să apară piese similare pe piață la prețuri fără adaosul de brand. Mai mult copiate, evident. Dar odată cu asimilarea tehnologiei au început să facă și modele diferite, la fel de bune sau chiar mai avangardiste. Chinezăriile astea care ajung la noi acum, nu numai că trebuie să î
  5. O fi CF-moto made-n China dar vine tare din urmă. Cel puțin piața ATV-urilor o domină la noi. Pe de altă parte, China+KTM stârnește niște zâmbete involuntare
  6. Ca navetist de București timp de 2 ani zi de zi, inclusiv iarna, îmi dau și eu cu părerea. Vara e super un naked, dar mai sunt și zile nașpa. Dimineața e frig și vara, dacă o să facă ieșirea pe A2 de la Vadu Anei, clar autostrada va fi baza. Fără carene viața de navetist devine mai nașpa. Dacă îți place SV650, chiar e o mai buna alegere V-Stromul. Eu i-am pus mânere încălzite, niște handguarduri imense și deflector de parbriz. Am ieșit cu un nene în februarie pe coclau, el cu un BMW enduro. Am făcut schimb la un moment dat. Păi mă luase frigul în câțiva kilometri. Pe a mea era călduț după parb
  7. Zilele trecute a fost lăsata secului și e un obicei tâmpit, "Urlăriile", când se dă foc la cauciucuri. Am participat și eu când eram copil, acum mi se pare o tâmpenie...
  8. Per global mașinile nu-s principala cauză a poluării, dar local sunt cea mai mare problemă. Degeaba la Muntele Roșu nu se simte cine știe ce, dacă eu stau în București de-o viață și aerul e din ce în ce mai îmbâcsit. Noi, ca motocicliști ne cam credem miezu' și pentru că există atitudinea asta de rebel, aruncăm pisica moartă la alții-n ogradă. Mergi cu gașca la munte, vez'doamne să respiri aer curat, dar dacă ești printre ultimii-n cârd, respiri numai gaze nașpa de eșapament, pt că tovarășii tăi și-au scos catalizatoarele sau au mobre euro2 în cel mai bun caz. După 2 ore de mers așa, te ustura
  9. Încearcă Pirelli MT21 dacă e pt dual sport. Altfel, mai bine de cross...
  10. S-o fi speriat KTM-ul că ajunge pe mâini "dementore" și s-a cramponat (apropo' poate nici E07 nu i-a plăcut) să iasă pe străzi cu tine-n cârcă Lăsând caterinca la o parte, bună alegere. Într-un final, o mobră pe care să nu mai dai vina Mulți km de coclau adevărat! P.S. Cam curată...
  11. Am pus și eu Crossclimate pentru că iarnă în București nu mai există și merg foarte puțin cu mașina ca să schimb cauciucurile mereu. Practic e o anvelopă de vară mai cu V-uri proeminente. Pe asfalt sunt ok, chiar și pe ud. Însă pe pământ und, noroi, zăpadă, sunt cam degeaba. Doar pe zăpadă proaspătă și afânată trag un pic, altfel, lemn... Oricum, mai bune decât gume de iarnă purtate tot anul. Alea daca se tocesc nu mai țin nici vara, nici iarna. Am pus cu unele tocite frână de departe și nu m-am oprit în punctul care voiam, ci dupa vreo 10 metri. Și jur ca nu era gheață, doar niște lapoviță to
  12. Păi orice fabricant nu face trecere brusc de la ce are in producție direct la alt modele. Se folosesc 2/3 din piesele existente.
  13. Dacia asta electrică n-are nicio treabă cu Dacia, e o mașină făcută pentru indieni (Kwid) care n-a fost adusă în Europa din cauza testului de impact unde a ieșit cam șifonată. Au electrificat-o-n China și văd că durează cam mult s-o aducă-ncoace. Clar e o dubioșenie cu ea. Plus de asta, e mică rău, un soi de Tico la interior, o mașină pentru 4 inși. Mi se par mulți și 9 mii de euro, dar cred că va ieși mai scumpă și nici nu știu cât va ține pomană asta cu 10 mii de la stat. Cred că e o alternativă mai bună la Twizy și cam atât. O mașină ieftină dtpdv. Probabil va avea succes, cum a avut și Log
×
×
  • Create New...