marian 001 Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 (editat) Salut, caut si eu pe cineva care sa ma ajute intr-o problema cu mobra mea un motorhispania in 2 timpi. O pornesc pe cric, apoi cand vreau sa indrept se opreste. Am vazut ca are un senzor in rezervorul pentru ulei de amestec, are ulei mai mult decat trebuie, m-am gandit sa nu aibe vreunul si pt ulei de ambreiaj si i-am mai completat cu 200ml. Nu reusesc sa-i dau de cap, poate s-a mai intalnit cineva cu defectul asta Editat Iulie 22, 2019 de marian 001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Vezi sa nu ai senzor la cric care sa iti taie aprinderea in caz ca pleci cu cricul lasat. Daca ai e posibil sa fie un defect acolo si cand indrepti motocicleta sa "faca scurt". La ce spui tu e problema electrica. Eu am avut o problema similara. Porneam motocicleta si cand ma asezam in sa se oprea. Era un fir de la CDI care se misca cand cobora saua 1-2mm si il apasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian 001 Postat Iulie 22, 2019 Autor Share Postat Iulie 22, 2019 am vazut contactorul de care vorbesti. i-am dat cu sprei de contactacte. ai idee unde sunt firele legate sa le verific continuitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Trebuie sa gasesti diagrama instalatiei electrice a motocicletei tale. Senzorul de la cric (care de fapt e un buton) reprezinta doar o chestie mica de verificat. Trebuie sa iei toata instalatia electrica la puricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian 001 Postat Iulie 23, 2019 Autor Share Postat Iulie 23, 2019 Am rezolvat cu contactul electric, ierea de la contactorul de la cric. I am desfacut arcul sa ramana permanent inchis. Acum am alta problema: nu pot regla carburatorul, cel original l-am descompletat si acum am unul china care are un mustuc dupa partea de ameste (am inteles ca acolo se leaga furtunul de vid pt rezervor) ce fac cu mustucul, il astup sau il leg in alta parte (la rezervor nu am unde) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.