Jump to content

Endurache

Super Membru
  • Content Count

    2,502
  • Joined

  • Last visited

About Endurache

  • Rank
    I see dead mice

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    SP42A
  • Numar Moto
    una singura
  • Club
    Tobe stock!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    SP42A
  • Interests
    Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.

Recent Profile Visitors

674 profile views
  1. Aha. Ia vezi ce spune legislatia despre modificari aduse la fatada blocului. Cel mai bine iti faci pe interior. Pe de-o parte nu te mai certi si pe de alta parte poti face o lucrare de calitate. Din pacate, alpinistii utilitari sunt cancer curat. Tot din pacate treaba asta o spun din experiente multiple. Nu tine de incompetenta cat tine de prosteala pe fata si dat teapa. Sa nu crezi ca ii alegi tu mai dupa chipul si asemanarea ta si iese treaba frumos. Singura diferenta intre alpinistii utilitari cu ceafa lata si alpinistii utilitari roacheri e parul lung prins in coada al roacherilor si tenul mai deschis. In rest, au aceleasi apucaturi si obiceiuri. Oricine, orice ti-ar spune, nu vei avea parte de o lucrare de calitate. Punct! In cel mai bun caz nu vei asista la lucrari, nu vei sti ce au facut acolo si iti vor lua ochii cu spoiala pe care o numesc finisaj. Sa iti faci calculele si te gandesti de pe acum cine va raspunde daca o sa cada pleasca aia peste 3-4 ani cand vine o vijelie mai serioasa si o sa omoare pe cineva.
  2. Asa? https://www.cazanecentrale.ro/centrala-pe-lemne-cu-gazeificare-atmos-dc100s-100-kw-transport-gratuit-p401/ Astea au avantajul ca nu trebuie sa te scoli in toiul noptii sa mai pui lemne pe foc. Vezi ca nu sunt gandite sa le pui in sufragerie. Nu sunt seminee d-alea romantice. Daca iti place dizainu, iesi mai ieftin si mai usor cu un dulap din tabla si un resou in el.
  3. Eu am aratat ce spun oamenii aia. Nu am fost peste ei la control sa imi dea raportul. Asa, mai mult ca sigur ca nu au uzina de produs rulmenti pentru motorul electric dar daca ii iau de la firme gen SKF, care ii iau la randul lor de la firme gen KOYO, e ceva. Sherline are o reputatie buna in ceea ce priveste calitatea (inca). Daca stai sa despici firul in 14, China importa mult petrol pe care il foloseste in industrie. In concluzie, toate produsele din lume sunt arabesti. Dupa standardul tau, nici China nu face produse in China. Probabil ca importa multe subansamble si piese mici din tari ca India si Vietnam.
  4. Where are Sherline tools made? We make all Sherline tools and accessories in our own factory in Vista, California, USA. We are a true manufacturing facility, turning raw bar stock and extrusions into finished machines and accessories using well over a million dollars worth of modern CNC machining centers, lathes, grinders, and other tooling in our own 66,000 square foot building. We even do our own plastic injection molding and laser engraving. Since we are in total control of our own production and do not import our machines from overseas, we are in a position to make sure we always have enough on hand to fill orders promptly.
  5. Sherline se lauda ca face strungurile in SUA. Where are Sherline tools made? We make all Sherline tools and accessories in our own factory in Vista, California, USA. We are a true manufacturing facility, turning raw bar stock and extrusions into finished machines and accessories using well over a million dollars worth of modern CNC machining centers, lathes, grinders, and other tooling in our own 66,000 square foot building. We even do our own plastic injection molding and laser engraving. Since we are in total control of our own production and do not import our machines from overseas, we are in a position to make sure we always have enough on hand to fill orders promptly. Cu 4500 RON cumperi Sherline 4100 A care e aproape chel. Cu 7700 cumperi Sherline 4100 C care are multe accesorii. Pe langa asta, sherline ofera zeci de alte accesorii suplimantare. Cu 1500 RON il faci CNC ready. Proxxon PD250 si PD400 sunt facute in Germania.
  6. Eu as veni la asa ceva daca ar avea si un spatiu pentru depozitare moto (conta cost, evident). Nu neaparat individual. Poate sa fie si o parcare acoperita (hala), supravegheata si cu o ancora in podea pentru o siguranta suplimentara. Tragi o husa peste ea si aia e. Stau la bloc si nu am unde sa tin o motocicieta de MX. Daca nu am unde sa tin motocicleta, nu am unde sa tin nici o remorca moto. Sa inchiriez un garaj undeva, sa ma duc sa iau remorca cu motocicleta si sa o duc inapoi dureaza mult, mai ales la ce trafic avem. Timpul este limitat si de multe ori nu ies nicaieri fix din motivul asta. Daca as avea motocicleta acolo, as veni direct si as pleca la fel. Plus ca daca motocicelta e acolo, clientul vine si ramane la tine fix din motivul mentionat mai sus. Pe langa partea de circuit eu as vrea spalatorie moto cu autoservire, loc unde sa tin motocicleta permanent si posibilitatea sa inchiriez cu ora sau cu ziua un loc cu elevator moto si curent electric ca sa fac mentenanta si sa imi repar ce trebuie reparat cand se strica.
  7. Teoretic. Practic parca vad dealerii nostri cum cresc preturile cu 700-900 de euro cat e programul rabla.
  8. Una din cele mai reusite modificari pe care le-am vazut pana acum. https://www.pipeburn.com/home/2019/08/19/retro-scrambler-suzuki-dr650-by-parr-motorcycles.html?fbclid=IwAR0kv5G9RhN5jU6ZmAPjZ5a1NjPTD8-wTZfACpolAVRYmJnPLYMe9yzy7gU
  9. Trebuie sa gasesti diagrama instalatiei electrice a motocicletei tale. Senzorul de la cric (care de fapt e un buton) reprezinta doar o chestie mica de verificat. Trebuie sa iei toata instalatia electrica la puricat.
  10. Vezi sa nu ai senzor la cric care sa iti taie aprinderea in caz ca pleci cu cricul lasat. Daca ai e posibil sa fie un defect acolo si cand indrepti motocicleta sa "faca scurt". La ce spui tu e problema electrica. Eu am avut o problema similara. Porneam motocicleta si cand ma asezam in sa se oprea. Era un fir de la CDI care se misca cand cobora saua 1-2mm si il apasa.
  11. Probabil ca asa s-a gandit si ala cu masina inainte sa incalce regulile de circulatie. Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta. Poate o campanie de constientizare, ceva.
  12. Da, stiu. Nu are treaba de facut conexiuni. Daca vrea sa te arda te arde.
  13. CAPITOLUL V: Reguli de circulatie SECTIUNEA 1: Obligatiile participantilor la trafic Articolul 35 (1) Participantii la trafic trebuie sa aiba un comportament care sa nu afecteze fluenta si siguranta circulatiei, sa nu puna in pericol viata sau integritatea corporala a persoanelor si sa nu aduca prejudicii proprietatii publice ori private. In principiu cu chestia asta te sanctioneaza daca vrea. La cat de vag e articolul nu prea vad cum sa poti contesta o eventuala amenda. E cuvantul tau impotriva cuvantului politistului. Chiar daca esti singur pe strada poti lua amenda pentru ca ai pus in pericol viata sau integritatea ta. Cum demonstrezi tu ca mersul in scarite e la fel de periculos sau chiar mai putin periculos decat mersul in sa? Expertiza tehnica? Sunt studii sau cercetari autorizate si recunoscute de organele abilitate?
  14. Acolo scrie ca turatia se modifica in trepte de 250 rpm. Nu spune ca trebuie modificata doar o singura treapta o data. Adica modificarile se fac ca multiplu de 250. Poti sa modifici turatia cu 500 de rpm dar nu poti sa o modifici cu 400 de rpm.
×
×
  • Create New...