Jump to content

Recommended Posts

Salut! Acum o săptămână am făcut reglajul la supape și am schimbat garnitura de la capacul de la motor pentru ca îmi pierdea ulei și când am montat totul la loc am uitat sa pun aceste 2 piese(poze). Am făcut cam 400km de atunci cu motocicleta și nu da semne ca ar fi vreo problema. Care credeți ca e rolul acestor piese? Trebuie sa desfac motorul urgent sa le pun la loc? 

Screenshot_20190726_182901.jpg

IMG_20190718_151038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt ghidaje pentru capacul motor.  pune la loc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, Robyb a spus:

sunt ghidaje pentru capacul motor.  pune la loc. 

Mulțumesc! Am de gând sa le pun la loc, dar nu stiam cât de importante sunt, gen dacă trece ceva pe acolo, ulei, răcire. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu cateva intrebari de incepator despre aceeasi motocicleta, sper sa gasesc raspunsuri la cei mai priceputi ca mine in ale mecanicii.

1) Cilindrul drept se incalzeste mai repede decat cel stang. Daca merg cu ea cativa km, ajung ambele la aceeasi temperatura, dar la pornire este o diferenta destul de mare. Am incercat sa desfac bujiile dar nu am avut o cheie speciala si am renuntat. In schimb, luleaua(asa cred ca se numeste) care intra in bujia stanga este topita, arsa in cap, cealalta arata ca noua. Sa schimb bujiile, asta o sa remedieze problema?

2) Motorul consuma putin ulei, nimic spectaculos, dar din cand in cand trebuie sa mai completez cam 100g. Se face de o segmentare? Motorul are 55k km? Cam cat costa operatinuea?

 

Referitor la prima intrebare, motorul nu se comporta ca si cum ar avea vreo problema, trage bine, nu da in gat, porneste ok, tine relatinul. Nu stiu daca are releventa dar si toba stanga are sita rupta, da rateuri, influienteaza cu ceva arderea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

luleaua e arsa dar tu schimbi bujia? S-a facut tulburelul deja? 

Edited by einstein1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba fișa, semeringurile de supape trebuie schimbate în cazul în care mănâncă ulei. Trebuie sa o duci la mecanic pentru schimbul semeringurilor

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.09.2019 la 19:19, Laurentiuftw a spus:

luleaua(asa cred ca se numeste) care intra in bujia stanga este topita

Adică invers. Bujia intră în lulea, nu luleaua în bujie. Ci pe bujie (pe izolatorul exterior). Dacă pare arsă, este ceva în neregulă şi cu bujia şi cu luleaua.

Scânteia electrică (singură) nu poate topi o lulea. Cel mult o străpunge prin carbonizare locală.

De înlocuit ambele, şi bujia şi luleaua.

La 26.07.2019 la 18:30, Laurentiuftw a spus:

Care credeți ca e rolul acestor piese? Trebuie sa desfac motorul urgent sa le pun la loc? 

Da, sunt bucşele de centrare a capacului pe chiulasă. Dar dacă ai reuşit centrarea şi fără ele, este etanş capacul şi merge fără pierderi de ulei pe acolo ... nu e nici o urgenţă.

Data viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...