Jump to content

Recommended Posts

Salutare, detin si eu o motocicleta Yamaha YZ125 an 90' cu urmatoarea problema. Tot setul a fost schimbat inclusiv biela , iar ca si rezonator este unul de 300cc.

Probleme manifestate : nu se accelereaza uniform si liniar, ii dau gaz se gatuie si dintr.o data isi da drumul si se accelereaza agresiv ( asa face in toate treptele ) uneori mai des alteori mai rar dar niciodata nu se accelereaza uniform. Am intrebat mai multa lume iar parerile sunt impartite ( ba carburator infundat ba rezervor cu mizerie ba rezonator prea mare ).

 

In aceasta seara am dat carburatorul jos pentru al curata si puse garnituri noi, filtru de aer nou original ( nu sport ).

 

 

Daca sa confruntat cineva cu aceasta problema il rog sa posteze pentru a ma ajuta sa remediez situatia.

 

Multumesc si drumuri bune !

Scuze de off topic dar am uitat sa pun problema nr2

 

Daca nu pornesc drujba 2-3 zile, gasesc bujia UDA ! Care sa fie problema ? Ca sa o pornesc o scot o usuc, incalzesc apoi o pun la loc si porneste !

 

Acum 21 minute, IonitaDaniel a spus:

Salutare, detin si eu o motocicleta Yamaha YZ125 an 90' cu urmatoarea problema. Tot setul a fost schimbat inclusiv biela , iar ca si rezonator este unul de 300cc.

Probleme manifestate : nu se accelereaza uniform si liniar, ii dau gaz se gatuie si dintr.o data isi da drumul si se accelereaza agresiv ( asa face in toate treptele ) uneori mai des alteori mai rar dar niciodata nu se accelereaza uniform. Am intrebat mai multa lume iar parerile sunt impartite ( ba carburator infundat ba rezervor cu mizerie ba rezonator prea mare ).

 

In aceasta seara am dat carburatorul jos pentru al curata si puse garnituri noi, filtru de aer nou original ( nu sport ).

 

 

Daca sa confruntat cineva cu aceasta problema il rog sa posteze pentru a ma ajuta sa remediez situatia.

 

Multumesc si drumuri bune !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

o fi rezonatorul nepotrivit cu motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carburator cu probleme. Nu trebuie sa  ude  bujia când sta. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil problemele vin din carburatie. Cum s-a zis mai sus nu ar trebui sa  se ude bujia, deci sigur nu iti inchide bine cuiul din carburator. (inchide robinetul ca sa nu mai stai sa scoti mereu bujia..)

Cum arata bujia daca o scoti dupa ce ai mers cu ea? Daca e negricioasa e prea multa benzina, trebuie sa aiba culoarea precum spuma de la cafea cu lapte (cafeniu deschis).

Ai putea sa incepi prin a incerca niste reglaje de saracire (lean) a amestecului.

ia-ti un manual de service si vezi cum trebuie reglat cuiul din carburoator ca sa saracesti amestecul, reglajul fin il faci din jiglerul de aer pina ai turatia maxima la ralanti (cu motorul cald).

Eu, ca sa fiu sigur, de la turatia maxima mai string jiglerul de aer 1/4 tura ca sa traga putin mai multa benzina. Ajuta la pornire si la ungere/racire.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am depistat ca Bujia nu era a motocicletei iar dupa ultima cursa am scos.o neagra ! Am curatat carburatorul, i-am pus garnituri noi. Maine imi vine bujia originala, pipa si fisa noi + filtru de aer nou. Dupa ce le montez o voi porni sa vedem cum se prezinta.

Ca si reglaj la carburator am un singur surub de MIX care este deschis la 2.5 ( 2 ture jumatate ) in carte spune ca trebuie sa fie intre 1.5 si 2.5. O sa incerc sa.l duc la 1.5 sa vedem sau 2 ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa vezi in carte daca acel surub regleaza aerul sau benzina. Eu am avut surpriza sa vad carburator la care surubul regla benzina, desi de obicei e pe circuitul de aer.

Aia cu 2.5 ture e doar un reglaj de inceput ca sa o poti porni cit de cit. In realitate trebuie reglat asa cum ti-am spus, sa ai turatie maxima la ralanti. (sa vezi acum cind or sa-mi sara toti in cap ca important e raportul stoichiometric :) )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, IonitaDaniel a spus:

am un singur surub de MIX care este deschis la 2.5 ( 2 ture jumatate ) ... O sa incerc sa.l duc la 1.5 sa vedem sau 2 ture.

:) 2,5 ture - 2 ture = 0,5 ture (nu 1,5) :)

 

 

Dacă bujia (prea rece şi neagră) întrerupe din când în când ... de unde vrei mers uniform?

Acum 16 ore, IonitaDaniel a spus:

Bujia nu era a motocicletei

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa aceasta revizie mobra si.a mai revenit. Porneste ok, mixul aer/benzina l.am dat la 1tura completa exact asa cum spune in manual ( inainte era la 2 ture si jumatate deschis ) . sta la relanti perfect si parca trage mai de jos.

 

Intrebare pentru cine se pricepe la 2t. Are vreo influenta asupra mersului rezonatorul de 300cc pe motor de 125cc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigur ca are, rezonatorul are rol in cantitatea de combustibil absorbita in cilindru. Uite aici un filmulet care pe mine m-a ajutat sa inteleg cum functioneaza rezonatorul la 2T.

 

Edited by XorX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...