m72story Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Salutam cu respect Despre adaptarea unui singur carburator pe boxere: Am cochetat cu solutia din 2012, impacandu-ma cu faptul ca Carfilul de Dacie se dovedea mai fiabil pe drum, fara surprizele date de nivelul de benzina si alte neajunsuri date de pruduaele USSR. Mentionez ca de la bun inceput erau problemele pe plaje de turatie unde motocicleta mergea prost intrerupea si apareau rateurile in carburatie toate acestea in ture mici, cu toate trei modele de carburatoare testate, doua e vw si unul de Dacie, toate monoclapeta. Nu am gasit nicaieri o explicatie la aceste simptome. Doua saptamani am gaurit, cositorit, astupat si destupat jiglere de Dacie incercand sa rezolv problema. Ori mergea impecabil la ralantiu dar tragea infect in umplere, ori mergea bine in umplere dar nu avea ralantiu. Solutia mi-a fost oferita de prietenul Lucian Andronache, inginer de calibrare injectie la Ford UK, care mi-a sugerat sa simulam o scurgere mai rapida a aerului prin tubul venturi, ceea ce am si facut, acest fapt rezolvand problema. Practic motorul SV are regimul re mers al unui diesel, acest lucru face ca carburatorul sa nu fie excitat in turatii mici. Dupa aceasta recalibrare se vor lua fiecare jigler in parte si se vor face ajustarile necesare. Fiecare ajustaj va trebui succedat de un drum de test, pentru coerenta concluziilor. Succes si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 18, 2020 Share Postat Mai 18, 2020 Ar fi o chestie, cu 3 carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Mai 18, 2020 Autor Share Postat Mai 18, 2020 Banuiesc ca te gandesti la unul pe fiecare cilindru si cel de-al treilea in locul filtrului de aer. Esti mai pervers decat sunt eu, oricum iti marturisesc ca nu m-am gandit niciodata la aceasta varianta. Pana acum am obtinut 85 la ora viteza data de GPS, a patra are raport de 25 cu 22, mai aveam gaz dar am zis ca este suficient avand in vedere cilindrii proaspat alezati. Ramane sa ii mai saracesc gazul pe ralantiu unde merge inecat si sa gasesc un filtru de aer ceva mai mare, cel de acum o obtureaza nepermis de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.