Crackinson04 Postat Septembrie 2, 2020 Share Postat Septembrie 2, 2020 Salut! Am 16 ani, merg spre 17 cu pași repezi :). Anul ăsta vreau să dau de motor (dorința de a da de motor o am de vreo 3 ani) doar că nu prea știu ce și cum. Despre mine: 177 cm înălțime 90 kg greutate (știu, cam mult) Buget: 450 de euro școala de șoferi 1000 de euro echipament 3000 de euro motocicletă Eventual dacă mai rămâne din echipament mai pot adăuga la motocicletă sau dacă echipamentul e mai scump de 1000 de euro, mai pot scădea (cu riscul de a nu găsi cine știe ce, probabil) din bugetul pentru motocicletă. Nu vreau ceva wow, vreau ceva cu care să pot merge până la liceu, să merg la bunici (nu în afara orașului), să mă plimb prin oraș în general. Singurele pretenții ar fi: ceva să nu mă lase în drum, ceva cu motor fiabil, să nu fiu nevoit să bag bani În reparații continuu. Deci, dacă vreți, mă puteți ajuta cu o recomandare de motocicletă și de echipament? De asemenea, dacă știți pe cineva care e mecanic și e din Iași care se pricepe la motoare și poate veni cu mine să verifice mai în amănunt motorul? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Septembrie 2, 2020 Share Postat Septembrie 2, 2020 Salut! iti recomand honda varadero sau cb125 r, vezi cum iti vin. Sunt in 4 timpi, deci, nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 2, 2020 Share Postat Septembrie 2, 2020 Bugetul este bine impartit. Un buget matur. Felicitari. Tinand cont de inaltimea ta iti recomand sa incepi pe o motocicleta de enduro de 125cmc. Yamaha WR125R Aprilia RX125 2020 3600e noua cu garantie https://www.atvrom-pitesti.ro/aprilia-rx-125-abs-20?gclid=Cj0KCQjwhb36BRCfARIsAKcXh6E7_UV9EWbAX89O-mgx5riWgJTLPVB3SQ0bQRij0bI5zK9fJ7K0ji4aApAWEALw_wcB Husqvarna TE 125 Evita modelele in 2 timpi, sunt misto dar necesita o intretinere preventiva o grija pe care un incepator nu cred ca ar trebui sa o aibe, acum avem tehnologii evoluate 15cai scoti din 125cc 4t. Comparand cu alte modele de sosea avantajele sunt multiple: 1. Masa motocicletei este mai mica decat cea unei moto de 125cmc de sosea/asfalt. 2. Poziția in sa este 100% naturala. Daca ai mers cu un mountainbike in adolescenta, trcerea pe o motocicleta de enduro este absolut fireasca , te simti ca acasa in ceea ce priveste pozitia. 3. Ghidonul este lat, ai parghie de sprijin serioasa in orice moment fie ca faci o manevra brusca de schimbare a directiei pe asfalt sau ca esti pe teren accidentat. 4. Garda la sol. Nu o sa o lovesti pe burta nici daca mergi cu pasager cand o urci pe bordura. 5. Rotile 18" spate 21" fata VS 17" la street. Tin minte ca eram pe Nordului la 17 ani in spatele unei masini la 20km/h, mergeam pe mijloc in spatele ei, linistit si relaxat 100% nu vroiam sa depasesc. Masina a luat intre roti o gura de canal neacoperita, eu urmand indeaproape pe mijloc si 100% relaxat, am vazut in ultimul moment gura de canal neacoperita si am luat-o din plin la 20km/h practic mi-au intrat cu totul rotile fata si spate in acea gura de canal, avand XT125R, daca aveam Aprilia RS125 sau Tuono pe jos eram, la faza asta. In acest caz rotile mari mi-au oferit o stabilitate buna, luand o groapa de canal. 6. O motocicleta de enduro iti largeste orizonturile la maxim. Nu stai in lesa, ahh e asfalt prost, vai sunt gropi, offf nu ma bag pe acolo ca imi este frica. Mergand pe offroad iti ascuti si slefuiesti in acelasi timp reflexele brute si grosolane deprinse pe asfalt, in ceea ce priveste condusul/pilotajul unei motociclete. 7. Constructia sasiului/trenului de rulare. O motocicleta de 125cmc de enduro are din start suspensii supradimensionate si un sasiu derivat dintr-o motocicleta adevarata de enduro. Este greu ca tu sa pui in dificultate un sasiu de moto enduro de 125cmc. 8. Design. Un enduro de 125cmc arata a motocicleta serioasa. Un enduro de 125cmc sau 450cmc arata la fel, difera doar "golul" dintre rezervor si chiuloasa. Un naked sau speedbike de 125cmc arata de departe a "pocnitoare". 9. Fun factor. 15cai putere sunt mai usor de gestionat si folosit intr-un cadru de enduro, se ridica mai usor pe o roata, fata sau spate (sigur vei incerca asta). O poti întoarce pe un picior de pe loc daca o apleci si ciupesti un pic ambreiajul. Poti sa urci/cobori scari, santuri you name it. Nu esti tinut in lesa de asfalt. Enjoy your next ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.